ligt er aan. eenigste wat onder spelen stuk gaat zijn meestal de lampjes en die vervang je zoquote:Op donderdag 15 september 2011 16:38 schreef kingmob het volgende:
Hoeveel kost zo'n kast nou om te onderhouden? Ik wil er al tijden 1, maar wordt steeds weggejaagd doordat men het heeft over onderhoud etc. en daar wat ik als noob natuurlijk niks van.
nicequote:Op donderdag 15 september 2011 17:53 schreef hoe-die-nie het volgende:
Leuk topic dit
Ik heb m'n eerste flipperkast in 1990 gekocht; een Bally Medusa. De jaren erna nog vrij veel verschillende gehad tot 2003 mijn verzameling bleef steken op deze vier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In 2008 gingen we verhuizen naar een kleiner huis en was er helaas geen plaats meer voor 4 kasten. Toch wel een beetje met pijn in m'n hart de boel verkocht en een Simpson's Pinball Party aangeschaft en die heb ik nog steeds.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderhoud van zo'n jongere kast is wel makkelijker omdat er een goede zelfdiagnostiek in zit, die aangeeft waar een eventueel probleem zich bevindt.
Ik had een hele mooie TAF, zonder speelveldschade of brandplekken van de magneten. Maar I sucked at itquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:31 schreef T42 het volgende:
[..]
niceop je addams zullen veel mensen jaloers zijn geweest
ik had er max ook 4 in de woonkamernu staan er 2 en een mame kast. (mag er niet meer van me wederhelft
)
ben er nog mee bezig. is oude photoplay van merrit geweest met defect touch gedeelte.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:02 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Ik had een hele mooie TAF, zonder speelveldschade of brandplekken van de magneten. Maar I sucked at itOp feestjes was ie altijd wel in trek ja
Ik had het geluk dat we in ons vorige huis een aparte gameroom konden maken met plek voor 4 flipperkasten en een pooltafel, dat zit er nu niet meer in qua ruimte. Zo'n MAME-kast is ook wel tof. Heb je die zelf gebouwd?
ik speel alleen om dingen te testenquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:58 schreef PiRANiA het volgende:
T42, speel je ook veel of ben je meer aan het opknappen?.
Dat ziet er toch wel kewl uit. Heb je 'm nou ook al in de body van de Luck Smile gemonteerd of is die glanzende rand van de flatscreen zelf?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:14 schreef Punnik het volgende:
die echte kasten blijven tof
kleine test :
[ afbeelding ]
waar heb je die besteld? ik haal ze bij flipperwinkel en daar klopt het eigelijk altijd of ze maken het kloppend als er iets fout gaatquote:Op zondag 18 september 2011 20:57 schreef z80 het volgende:
gister het speelveld van mijn flipperkast gereinigd.
vandaag begonnen met het opbouwen en reinigen van de rvs delen. wat een tijd gaat hierin zitten.
blijkt er tevens 1 rubber stuk te zijn (nieuw uit de verpakking) en 2 rubbers te klein.
zit nog niet in de kast , ligt op mn buroquote:Op zondag 18 september 2011 19:05 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Dat ziet er toch wel kewl uit. Heb je 'm nou ook al in de body van de Luck Smile gemonteerd of is die glanzende rand van de flatscreen zelf?
wat doe je met de onderdelen?quote:Op zondag 18 september 2011 22:01 schreef Punnik het volgende:
[..]
zit nog niet in de kast , ligt op mn buro![]()
die luck smile kast heb ik al wel helemaal leeg gehaald. alleen nog schuren en verven etc etc
ben eerst nog met de software aan het prutsen (en vooral al veel flipperen)
heb je echt geen land huis voor nodigquote:Op zondag 18 september 2011 23:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Geniaal topic ditAls ik een landhuis had dan hak wel zo'n kast
TVP endezo .
Je kunt zo ook kant en klaar kopen hoorquote:Op maandag 19 september 2011 15:05 schreef kingmob het volgende:
Nouja, da's ook waarom ik er nu serieus over nadenk, nu heb ik de ruimte :p
Zo'n mame kast is ook tof maar zie ik mezelf niet echt gebruiken. Misschien als ik in de toekomst een garage heb waar ik hout kan bewerken e.d.
Ik welquote:Op maandag 19 september 2011 00:08 schreef T42 het volgende:
[..]
heb je echt geen land huis voor nodig
Heb werkelijk nog geen idee..... wat bied je er voor ?quote:
Het punt was dat ik dan de lol zou halen uit het ding zelf bouwenquote:Op maandag 19 september 2011 16:33 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Je kunt zo ook kant en klaar kopen hoor
koop een Jamma kast, en zet er een multigameboard in, en voila komt geen houtbewerking aan te pas. Als je goed zoekt koop je hem voor minder dan dat de onderdelen je kosten bij zelfbouw.
Ik heb er niet zo lang geleden een gekocht hier op FOK!
Voor de show is het als het goed is niet, er wordt hier veel mee gespeeld, meer dan ik eerst verwachtte. In eerste instantie dacht ik dat ik er alleen op zou spelen (het is een 2-player versie)quote:Op maandag 19 september 2011 17:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het punt was dat ik dan de lol zou halen uit het ding zelf bouwenGa bovendien geen honderden euro's uitgeven aan zo'n apparaat als het vooral voor de show is
deze set komt van de flipperwinkel. in de loop van de week maar weer even daar langs.quote:Op zondag 18 september 2011 21:51 schreef T42 het volgende:
[..]
waar heb je die besteld? ik haal ze bij flipperwinkel en daar klopt het eigelijk altijd of ze maken het kloppend als er iets fout gaat
Attack from Marsquote:Op donderdag 15 september 2011 17:53 schreef hoe-die-nie het volgende:
Leuk topic dit
Ik heb m'n eerste flipperkast in 1990 gekocht; een Bally Medusa. De jaren erna nog vrij veel verschillende gehad tot 2003 mijn verzameling bleef steken op deze vier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In 2008 gingen we verhuizen naar een kleiner huis en was er helaas geen plaats meer voor 4 kasten. Toch wel een beetje met pijn in m'n hart de boel verkocht en een Simpson's Pinball Party aangeschaft en die heb ik nog steeds.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderhoud van zo'n jongere kast is wel makkelijker omdat er een goede zelfdiagnostiek in zit, die aangeeft waar een eventueel probleem zich bevindt.
en voor een 500 euro heb je een kant en klare nieuwe kastquote:Op maandag 19 september 2011 16:33 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Je kunt zo ook kant en klaar kopen hoor
koop een Jamma kast, en zet er een multigameboard in, en voila komt geen houtbewerking aan te pas. Als je goed zoekt koop je hem voor minder dan dat de onderdelen je kosten bij zelfbouw.
Ik heb er niet zo lang geleden een gekocht hier op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |