abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4097542
Ik baal best van mezelf, zodra ik een leuke meid tegenkom klap ik gewoon dicht.

Ik zit nu al paar maanden geregeld te chatten met een heel aardig meisje maar toen ik haar laatst voor het eerst tegenkwam klapte ik helemaal dicht ik durfde haar bijna niet eens aan te kijken :S .

Het lukt me aardig over Msn, dan kan ik altijd goed praten met meiden maar zodra ik ze tegenkom ben ik de klos.

Ik heb ook nog nooit een vriendin gehad of gezoent met 1, en dat maakt me niet uit want ik wil niet een 1-dag vriendin. Maar ik voel me nu altijd onzeker en twijfelachtig. Ik weet gewoon niet hoe ik me moet gedragen bij meiden of wat te zeggen. Nu vind ik haar hartstikkelijk leuk maar ik zou niet weten hoe ik haar dat moet vertellen zonder dat ze misschien schrikt en nooit meer met me praat.

Echt ongelooflijk irritant en ik zit er bijna ook hele dagen aan te denken .....

pi_4097593
Hoe oud ben je ??
Meestal rekt dit wel weg.......
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_4097614
op ieder potje past een dekseltje...

ik heb rond gedwaald in de "liefde" maar nu weet ik na een jaar of 5 pas wat 't is.
Wat ik nu heb wil ik niet kwijt, om een lang verhaal kort te maken...
ze komt 'r echt wel voor je. verlegen is ook soms iets wat vrouwen leuk vinden.

suc6

pi_4097623
Het komt zeer vaak voor, dat over de MSN het gesprek lekker vlot loopt en bij een 'live' samenzijn er voor jouw misschien pijnelijke stiltes vallen. Laat ik je dit zeggen, dat hoeft helemaal niet. Jij hebt al reeds een goed contact met haar opgebouwd en naar ik meen ben jij altijd jezelf geweest over de chat. Op basis van jouw info onderhoud ze contact met jouw m.a.w. het meisje heeft contact met jouw omdat ze jouw persoon waardeerd. Het is dus gemakkelijker om met haar in contact te treden dan met een 'nobody' waarmee je geen basis hebt. Naar aanleiding van die gesprekken hebben jullie denk wel het een en ander te kletsen, maak daar gebruik van. Zeg dat je je altijd op je gemak voelt wanneer je met haar aan het chatten bent, maar nu het zo dichtbij is je een beetje onzeker wordt (wel andere woorden natuurlijk !!)
Al met al wees gewoon jezelf en het kan gewoon NIET fout gaan.. echt niet !!

Suc6

Stifler

You're Just Like An Angel
  dinsdag 7 mei 2002 @ 15:28:37 #5
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4098047
Bij mij is het andersom, ik kan in het echt alles zeggen, maar op MSN juit niet, ik vind het zo afstandelijk enzo. Ik ben ook in het echt leuker dan op MSN (tenminste dat vind ik zelf).

Verder over jouw meisje, waarom vertel je har niet gewoon dat je verliefd bent en dat je haar erg leuk vind enzo. Het ergste wat er kan gebeuren is dat het niet wederzijds is, nou ja dat weet je dan ook weer!

pi_4098427
Ik ben net 19 jaar

Even reageren op posts, ik heb het gevoel dat we zo veel over msn praten dat wanneer ik haar tegenkom nix nieuws te melden heb, eigenlijk moet ik paar dagen niet online zijn en dan haar tegenkomen.

En haar nu te vertellen dat ik verliefd op haar ben enz. zie ik ook niet zitten stel je voor dat ze me toch niet zo leuk vind, dan verlies ik haar en als dat gebeurt stort ik waarschijnlijk helemaal in het onbekende.

pi_4098636
Dutch haar verliezen kan je niet want je hebt haar nog niet. Als zij door dat jij eerlijk bent over je gevoelens voor haar je niet meer wenst te spreken dan is dat misschien een teken dat het niet zon fijn persoon is. En over je in het onbekende storten .... ik ben net weer na 9 maanden vrijgezel, het is absoluut niet leuk maar uiteindelijk zul je toch verder moeten. Je kan er beter nu achter komen dan over 6 maanden als je helemaal gek op dr bent.
  dinsdag 7 mei 2002 @ 16:27:48 #8
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4098909
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 15:59 schreef Flying.Dutch het volgende:
Even reageren op posts, ik heb het gevoel dat we zo veel over msn praten dat wanneer ik haar tegenkom nix nieuws te melden heb, eigenlijk moet ik paar dagen niet online zijn en dan haar tegenkomen.
Nou dan doe je een tijdje niet MSN-en... en dan bel je haar gewoon
pi_4098963
ik had dit vroeger ook...was bij mij gebrek aan zelfvertrouwen...vanzelf gevonden, ik werd wat ouder (was vroeger best wat gepest) en kreeg ook meer aand8 van jongens enzo. Toen ontmoette ik mn huidige vriend, waardoor ik gewoon zelfverzekerd ben, en ook meer durf te zeggen tegen mensen...Want ik was vroeger ook erg verlegen enzo.

Maaruh...is moeilijkk om te zeggen wat jij moet doen...zou t bij jou liggen aan gebrek aan zelfvertrouwen denk je???

pi_4099659
mmhh s'kut

gewoon niet te veel na denken,
lul een eind weg...
maar zorg wel dat het geen freak dingen zijn

zoals je intresse naar werkmieren ofzo

als je idd je zelf blijft, en niet aan jezelf gaat twijfelen gaat het wel ok

pi_4100158
wat is het ergste wat je kan gebeuren?
BE ya self brahhhh
2 Multimillionaire muthafuckaz Catchin Casezzz... BOSSPLAYA.. 20 Feb MMRG
  dinsdag 7 mei 2002 @ 21:18:24 #12
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4102744
okay je wilt geen one night stands etc...
okay begrijpelijk, maar het grote voordeel ervan is dat het wel ontzettend goed oefenmateriaal is allemaal. en krijg je steeds meer zelfvertrouwen, of ga eens bij jezelf na waarom je dicht klapt.
pi_4102787
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 17:18 schreef ixl85 het volgende:
mmhh s'kut

gewoon niet te veel na denken,
lul een eind weg...
maar zorg wel dat het geen freak dingen zijn

zoals je intresse naar werkmieren ofzo

als je idd je zelf blijft, en niet aan jezelf gaat twijfelen gaat het wel ok

Haha, ja.. zo'n ant-farm collectie die je thuis hebt
  dinsdag 7 mei 2002 @ 22:18:28 #14
12588 Lievurd
Doet haar naam eer aan
pi_4103724
Als ik jou was zou ik gewoon tegen haar zeggen dat wanneer je een leuke meid leert kennen je irl dicht klapt terwijl je op MSN lekker met diegene kan lullen.
Voordelen hiervan zijn dat ze er toch wel beetje van weet en ze je er in principe niet op af zal rekenen als het gebeurd. Daarnaast heb je haar een leuke meid genoemd en als ze wat in je zou zien reageert ze daar als je geluk hebt wel op en anders zeg je dat je over wel meer meiden zegt en het dus niet per se iets hoeft te betekenen.

Ik zou er zelf iig wel begrip voor op kunnen brengen en proberen die persoon weer wat zelf vertrouwen te laten krijgen door hem er niet op af te rekenen dat dat gebeurd.

Suc6 iig

Lievurd

Hoe dieper het dal, hoe hoger de top.
  dinsdag 7 mei 2002 @ 23:26:25 #15
19290 Maxx-T
Whazzup!
pi_4104603
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 14:47 schreef Flying.Dutch het volgende:
Ik baal best van mezelf, zodra ik een leuke meid tegenkom klap ik gewoon dicht.

Ik zit nu al paar maanden geregeld te chatten met een heel aardig meisje maar toen ik haar laatst voor het eerst tegenkwam klapte ik helemaal dicht ik durfde haar bijna niet eens aan te kijken :S .

Het lukt me aardig over Msn, dan kan ik altijd goed praten met meiden maar zodra ik ze tegenkom ben ik de klos.

Ik heb ook nog nooit een vriendin gehad of gezoent met 1, en dat maakt me niet uit want ik wil niet een 1-dag vriendin. Maar ik voel me nu altijd onzeker en twijfelachtig. Ik weet gewoon niet hoe ik me moet gedragen bij meiden of wat te zeggen. Nu vind ik haar hartstikkelijk leuk maar ik zou niet weten hoe ik haar dat moet vertellen zonder dat ze misschien schrikt en nooit meer met me praat.

Echt ongelooflijk irritant en ik zit er bijna ook hele dagen aan te denken .....

Kunnen we een clubbie gaan beginnen want ik heb het ook
Unanswered love hurts when the other doesn't respond to it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')