Ik zit nu al paar maanden geregeld te chatten met een heel aardig meisje maar toen ik haar laatst voor het eerst tegenkwam klapte ik helemaal dicht ik durfde haar bijna niet eens aan te kijken :S .
Het lukt me aardig over Msn, dan kan ik altijd goed praten met meiden maar zodra ik ze tegenkom ben ik de klos.
Ik heb ook nog nooit een vriendin gehad of gezoent met 1, en dat maakt me niet uit want ik wil niet een 1-dag vriendin. Maar ik voel me nu altijd onzeker en twijfelachtig. Ik weet gewoon niet hoe ik me moet gedragen bij meiden of wat te zeggen. Nu vind ik haar hartstikkelijk leuk maar ik zou niet weten hoe ik haar dat moet vertellen zonder dat ze misschien schrikt en nooit meer met me praat.
Echt ongelooflijk irritant en ik zit er bijna ook hele dagen aan te denken .....
ik heb rond gedwaald in de "liefde" maar nu weet ik na een jaar of 5 pas wat 't is.
Wat ik nu heb wil ik niet kwijt, om een lang verhaal kort te maken...
ze komt 'r echt wel voor je. verlegen is ook soms iets wat vrouwen leuk vinden.
suc6
Suc6
Stifler
Verder over jouw meisje, waarom vertel je har niet gewoon dat je verliefd bent en dat je haar erg leuk vind enzo. Het ergste wat er kan gebeuren is dat het niet wederzijds is, nou ja dat weet je dan ook weer!
Even reageren op posts, ik heb het gevoel dat we zo veel over msn praten dat wanneer ik haar tegenkom nix nieuws te melden heb, eigenlijk moet ik paar dagen niet online zijn en dan haar tegenkomen.
En haar nu te vertellen dat ik verliefd op haar ben enz. zie ik ook niet zitten stel je voor dat ze me toch niet zo leuk vind, dan verlies ik haar en als dat gebeurt stort ik waarschijnlijk helemaal in het onbekende.
quote:Nou dan doe je een tijdje niet MSN-en... en dan bel je haar gewoon
Op dinsdag 07 mei 2002 15:59 schreef Flying.Dutch het volgende:
Even reageren op posts, ik heb het gevoel dat we zo veel over msn praten dat wanneer ik haar tegenkom nix nieuws te melden heb, eigenlijk moet ik paar dagen niet online zijn en dan haar tegenkomen.
Maaruh...is moeilijkk om te zeggen wat jij moet doen...zou t bij jou liggen aan gebrek aan zelfvertrouwen denk je???
gewoon niet te veel na denken,
lul een eind weg...
maar zorg wel dat het geen freak dingen zijn
zoals je intresse naar werkmieren ofzo ![]()
als je idd je zelf blijft, en niet aan jezelf gaat twijfelen gaat het wel ok
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 17:18 schreef ixl85 het volgende:
mmhh s'kutgewoon niet te veel na denken,
lul een eind weg...
maar zorg wel dat het geen freak dingen zijnzoals je intresse naar werkmieren ofzo
als je idd je zelf blijft, en niet aan jezelf gaat twijfelen gaat het wel ok
Ik zou er zelf iig wel begrip voor op kunnen brengen en proberen die persoon weer wat zelf vertrouwen te laten krijgen door hem er niet op af te rekenen dat dat gebeurd.
Suc6 iig
Lievurd
quote:Kunnen we een clubbie gaan beginnen
Op dinsdag 07 mei 2002 14:47 schreef Flying.Dutch het volgende:
Ik baal best van mezelf, zodra ik een leuke meid tegenkom klap ik gewoon dicht.Ik zit nu al paar maanden geregeld te chatten met een heel aardig meisje maar toen ik haar laatst voor het eerst tegenkwam klapte ik helemaal dicht ik durfde haar bijna niet eens aan te kijken :S .
Het lukt me aardig over Msn, dan kan ik altijd goed praten met meiden maar zodra ik ze tegenkom ben ik de klos.
Ik heb ook nog nooit een vriendin gehad of gezoent met 1, en dat maakt me niet uit want ik wil niet een 1-dag vriendin. Maar ik voel me nu altijd onzeker en twijfelachtig. Ik weet gewoon niet hoe ik me moet gedragen bij meiden of wat te zeggen. Nu vind ik haar hartstikkelijk leuk maar ik zou niet weten hoe ik haar dat moet vertellen zonder dat ze misschien schrikt en nooit meer met me praat.Echt ongelooflijk irritant en ik zit er bijna ook hele dagen aan te denken .....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |