hmmkay, kan ik waarderenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Serieuze vragen naar aanleiding van een grapje, was de aanleiding...
ik kreeg toch meer dan een kusje?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:21 schreef Samzz het volgende:
Lief spelen, liefjes. Anders geen kusje voor het slapen gaan
Dat moest sowieso al met een mondkapje op, poppedopje.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:21 schreef Samzz het volgende:
Lief spelen, liefjes. Anders geen kusje voor het slapen gaan
Dan krijg je m met mondkapje ook niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat moest sowieso al met een mondkapje op, poppedopje.
Ik ga altijd uit van mijn eigen kwaliteiten. Dan snij je jezelf ook in de vingers dus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:25 schreef Samzz het volgende:
Dan krijg je m zonder mondkapje ook niet.
Ik vind wel iemand andersquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga altijd uit van mijn eigen kwaliteiten. Dan snij je jezelf ook in de vingers dus..
Ik wilde niet arrogant overkomen... Vandaar.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet je die zoeken dan? Ik heb er nog een stuk of wat in de gang staan hier.
Wat voor opdracht?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Assiej het volgende:
JAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Opdracht is af![]()
(Niet zoals ie hoort te zijn maar een beetje een mislukte look-a-like) Who cares
School - Illustratorquote:
maakt niet uit, pics please:Pquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zekuurr San![]()
Yea! Me is happy..
En nu showeren of even heerlijk baderen en daarna showeren...
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geld gegeven. Moeder moest huilen
120quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:44 schreef Samzz het volgende:
Nath, hoeveel is het uiteindelijk geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |