abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 april 2000 @ 07:15:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257539
Tijdens het surfen op de fansites kwam ik wat gezellige dingen tegen van de vader en van de zus van Jop.

De vader van Jop:Jop is van huis uit geleerd om op 1 april één of andere grap te verzinnen.
Zijn vader had ook altijd van dat soort dingen op 1 april.
Maar Jop gaat er voor, dus is het een grap.
En gelukkig maar want hij is de enige die wel eens met grappen komt.
Wanneer gaat Büllent nu eens iedereen aan het lachen maken ?
Ik denk dat hij dat niet kan.
Dus stem op Jop !

-----
Re: jop wordt steeds beter, reaktie voor itzemie van zus Jop!

Hoi Itzemie, die uitzending was de minste van Jop van allemaal! Hij ging net zo rigorieus doen als Seki, maar vergeet niet, dat de jongen al 6 weken de boel aan het sussen is, en dan als dank staat hij onderaan. Dat heeft hem erg terleurgesteld! Gelukkig hebben we een dag later in een deuk kunnen liggen om het verhaal: de jager (Bullent), het hert (Esmeralda) en de bolle Pinquin (Aziz) oh, oh ik lag in een deuk! en daarna de liefde van een kind voor zijn moeder. Jop is een nakomertje dus erg close met zijn moeder!! Maar let maar op het komt allemaal goed!!! Want het zijn toch Seki en Jop die het programma maken (kraken).

Groetjes,

Leonora (zus van Jop

---------
Iwan proberen zwart te maken, dat komt ergens vandaan!

En ik weet waar! uit Rotterdam
en dit zijn hele slechte verliezers!

Het bleek al in de bus en nu ook na de bus.

Schrokken zich dood dat Iwan na 2 weken onder die bus vandaan kwam, en er een gedugde (hoe schrijf je dat?) concurent bijkwam.

Maar Iwan bleef cool en overwon!!!

Nora
-----------
Nora Nora Nora!!!

Nora, waar jij mee bezig bent is TE triest voor woorden! Ik ben geen fan van Iwan en geef mijn persoonlijke mening gegeven over hem. Maar jou gedrag slaat werkelijk alles. Eerst kwam je met je hypocriete praatjes op de Seki-site, toen op de Aziz-site en nu bij Iwan. Vind je jezelf niet steeds dieper zakken?

Je moet goed in de gaten dat jij als zus van Jop en beheerder van zijn fan-site een bepaalde distantie moet kunnen behouden t.o.v. al zijn (ex)mede-passagiers. Over Aziz had je ook al een hoop te melden en daar zat weinig positiefs bij. Nu moet jij je maar druk gaan maken over hoe je hem persoonlijk onder ogen kunt komen, na alle lelijke dingen die jij schreef over hem en zijn kind, nota bene, een van de maatjes van je broertje.

Geen van de beheerders is zo laag gezakt als jij, Nora, met je gestook en je hypocrisie. Van Hannus/Kees is duidelijk dat hij ongetwijfeld zijn persoonlijke mening zal hebben over de medekandidaten, maar deze houdt hij voor zichzelf. Datzelfde geldt ook voor de beheerders van de Seki-, Büllent-, Aziz-, Antoinette-, en zelfs Tessa-sites. Let wel, jij kunt Seki-fans of mij persoonlijk verwijten wat je wil, maar je moet goed in de gaten houden dat jij als vertegenwoordiger van Jop buiten de Bus jezelf beter in de hand zou moeten houden.

cameron
------------


Het blijft grappig om te zien hoe sommige familieleden en vrienden zich gedragen op de fansites van de andere passagiers

pi_257540
Dus ook enkele familieleden gaan nu rare bokkesprongen maken, Omdat ze denken straks een graantje mee te pikken?
als je niets zinnigs kunt zeggen, zeg dan niets.
  donderdag 6 april 2000 @ 15:53:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257541
*grin* als je alle schrijfsels van Jop's zus leest zou je dat wel denken ja....


vergeet trouwens niet dat er voor de beheerders van de BESTE fansite (geloof ook dat het ledenaantal er iets mee te maken heeft) een prijs ligt van Fl 10.000,-

en stoken en roddelen zoals al eerder gebeurde onder een valse naam, tja, lekker anoniem en gemakkelijk via het internet!

pi_257542
quote:
op 04-06-2000 om 03:53 PM schreef Quenda® het volgende:
*grin* als je alle schrijfsels van Jop's zus leest zou je dat wel denken ja....


vergeet trouwens niet dat er voor de beheerders van de BESTE fansite (geloof ook dat het ledenaantal er iets mee te maken heeft) een prijs ligt van Fl 10.000,-

en stoken en roddelen zoals al eerder gebeurde onder een valse naam, tja, lekker anoniem en gemakkelijk via het internet!


Het zal je familie maar wezen...

gratis en voor niet
pi_257543
De vader van jop had zeker nog nooit van 7 april grappen gehoord ?
Nou die kennen ze bij SBS6 wel
Vamos Jop!!! Toppertje, Toppie Toppie..... (Trouwens een tering end lopen vanuit de Ardennen).
Don´t believe the Hype!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')