DeBassist, wordt onbetwist gemist wanneer een toerist met een list in de mist zijn broek vol pist!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:02 schreef DeBassist het volgende:
[..]
aight1, beter 1 centimetertje dan helemaal geen
jij bent goed!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
DeBassist, wordt onbetwist gemist wanneer een toerist met een list in de mist zijn broek vol pist!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
DeBassist, wordt onbetwist gemist wanneer een toerist met een list in de mist zijn broek vol pist!
geniaalquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Muchachooo is een baas.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:06 schreef Muchachooo het volgende:
DeBassist is in ieder geval iemand die het hier een beetje opfrist
Zonder masker Muchachoooquote:
Muchachooo kan alleen maar klagen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:07 schreef Muchachooo het volgende:
het rijmt niet eens
die van Twizu dan he
kijk Twizu, daar heb je een puntquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:08 schreef Twizu het volgende:
[..]
Muchachooo kan alleen maar klagen.
En is niet eens bereid zich tot mijn niveau te verlagen.
Twizu rijmt gewoon niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:08 schreef Twizu het volgende:
[..]
Muchachooo kan alleen maar klagen.
En is niet eens bereid zich tot mijn niveau te verlagen.
Kakpizza lust geen hawaii, maar wel ibiza!quote:
qua rijmen maken we hiervoor even een uitzondering, want ik voel een geniale opkomenquote:
Het is mij om het evenquote:
kakpizza, door alle pizza één grote vetmassaquote:
Lady's and gentleman, we have a winner!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:11 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
qua rijmen maken we hiervoor even een uitzondering, want ik voel een geniale opkomen
[tromgeroffel]takketakketakketakke[/tromgeroffel]
kakpizza. kan je dat eten?
nu zitten we met problemenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:11 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Het is mij om het even
wie wil Kakpizza geven
Laten we het nou niet te moeilijk maken,quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:13 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nu zitten we met problemen
wie wil kakpizza nemen?
kakpizza heeft nu toch echt een probleemquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:13 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nu zitten we met problemen
wie wil kakpizza nemen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |