Lasagne zou inderdaad vullend moeten zijn..quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:48 schreef Windigo het volgende:
[..]
zelfgemaakte? als het kant en klare is kan er veel suiker in zitten, daar kan je ook een hongerdip van krijgen.
Hehe ik lees dat ik niet de enige bent die daar alleen maar meer honger van krijgtquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb je bij de MAC gegeten ofzo
Ik doe het meestal veel slechter...........quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Even de thema's uit het vorige topic samenvattener moet alleen een T achter word
Jouw tijd komt nog wel?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik doe het meestal veel slechter...........
Ik vergeet SC te typen. Of de vierkante haakjes.quote:
I know, dat zei je namelijk in de vorige topic nogquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:53 schreef krakkemieke het volgende:
Braamyo: die mevrouw die zingt, wil dat haar dochter de lover van de dochter doodmaakt. Ik vind dat niet romantisch voor zo'n reclame. Wel veel passie natuurlijk.
ik moet er vooral van schijtenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hehe ik lees dat ik niet de enige bent die daar alleen maar meer honger van krijgt![]()
Maar serieus, daar ben ik al in geen 2 jaar geweest en toen was dat zelfs een beetje tegen mijn wil (reed met collega's mee..)
Met chinees heb ik het ook!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:01 schreef Isabeau het volgende:
Oh sunny, dat had ik gisteren!onstilbare 'honger', maar goed, ik had geen lasagna maar chinees gegeten.
En nu even een uurtje plat![]()
Ik heb het echt heel vaak.. En soms zo erg dat ik echt iets moet eten omdat ik anders vreselijk buikpijn heb.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:01 schreef Isabeau het volgende:
Oh sunny, dat had ik gisteren!onstilbare 'honger', maar goed, ik had geen lasagna maar chinees gegeten.
Het enige wat ik daar soms nog haal is de fritessaus, voor gebruik thuis..want die is onweerstaanbaarquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik moet er vooral van schijtenEn elke 3 maanden kom ik er toch weer. En dan loop ik in de stad van: ik wil naar mijn opa en oma! Zij wonen dus zo'n beetje naast de MAC
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:04 schreef Bluezz het volgende:
@ Son : wat meer vezels eten, heb je langer een verzadigd gevoel
Heb net een bakje magere yoghurt met muesli en lijnzaad gegeten.. biologisch maar dat is logischquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:04 schreef Bluezz het volgende:
@ Son : wat meer eiwitten eten, heb je langer een verzadigd gevoel
je hebt een edit-knop, dat lukt zelfs mij, zo kort ben je ook niet op fok. Maar jij gaat dus voor HW?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:59 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat zei ik alMaar dat ik kan niet veranderen
![]()
Heatwave?
Garpje!quote:
Dat idee had ik idd ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Garpje!
Volgens mij krijgt Sunny wel genoeg eiwit binnen met een lasagna......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |