ik moest lachenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een soort van rekenkamp maar dan anders.
[ afbeelding ]
Ik verstikte me tijdens het lachen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ze had net een worteltjestaart op voor haïti
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik verstikte me tijdens het lachen.
quote:
GM... ahh, fuck it.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik verstikte me tijdens het lachen.
die zie ik niet hier.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
GM... ahh, fuck it.
Ik faal niet alleen met tentamens maar ook met signatures.
Het moest toch een keer boven tafel komen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
die zie ik niet hier.
Door al die gmta's gaan mensen straks nog denken dat jij mijn kloon bent
O nom nom nomquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ze had net een worteltjestaart op voor haïti
hou m alsjeblieft onder de tafel, wil je?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het moest toch een keer boven tafel komen.
Ik zei "boven tafel..."
Nom nom nom is het nieuwe boem lauw. Ik zeg het nu in elk geval. :$$$$$$$$quote:
Maar het klonk wel raar, gisteren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nom nom nom is het nieuwe boem lauw. Ik zeg het nu in elk geval. :$$$$$$$$
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hou m alsjeblieft onder de tafel, wil je?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat 'eten voor haïti' schoot bij haar in het verkeerde keelgat
Ja, gisteren, wtf, als je dat 100 keer zegt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar het klonk wel raar, gisteren.
Hey griek.quote:
eindelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:33 schreef Zotheid het volgende:
De sc is weer als vanouds.
jij zei iets anders dan patta'squote:Op donderdag 4 februari 2010 19:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, gisteren, wtf, als je dat 100 keer zegt.
[ afbeelding ]
"HAAAAAI(ti), check m'n lauwe patta's!"
nou moest ik weer lachenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK ZEG ZOVEEL!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
jij zei iets anders dan patta's
Boem lauwwwww
Ehh... nu ik het beter zie..quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het zou nog best kunnenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehh... nu ik het beter zie..
Zijn dat geen rubber regenbooglaarzen?
Loesoe !!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IK ZEG ZOVEEL!
Ik kwam en kom alleen niet op dat ene woord.
BWHEHEE OP EEN WOORD KOMEN.
Ik moest denken aan de rainbow-road, star-road zal er bij hem al niet meer inzitten.quote:
Het is in elk geval top noch.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehh... nu ik het beter zie..
Zijn dat geen rubber regenbooglaarzen?
Zie achternaam.quote:
zo te zien ziet die gozer genoeg sterrenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de rainbow-road, star-road zal er bij hem al niet meer inzitten.
Fatoe, man.quote:
"Nou. dat is niet lievv om te zeggen hoorrrrr!"quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
zo te zien ziet die gozer genoeg sterren
Fatoe koe!quote:
maar het is wel waarquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"Nou. dat is niet lievv om te zeggen hoorrrrr!"
Dat komt, omdat je watquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:38 schreef BobbyB het volgende:
Ik snap werkelijk niks van deze discussie.
Daar ga je dan ook de mist in, het is geen discussie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:38 schreef BobbyB het volgende:
Ik snap werkelijk niks van deze discussie.
Fatale koe.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"Nou. dat is niet lievv om te zeggen hoorrrrr!"
[..]
Fatoe koe!
Dan kan je het nog wel verbloemen!quote:
Hey.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan kan je het nog wel verbloemen!
Dichtbij-bloemen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]Zo te zien lekt hij zn zwarte huid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |