Piet, je zuster op een houtvlotquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://studio-vlemmix.nl/vop/vop.html
Ian, linkjes in de OP.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:06 schreef Maanvis het volgende:
Een uitgebreide omschrijving van de artiesten vind je hier:
http://www.studio-vlemmix.nl/vop.html
quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:20 schreef spuitje het volgende:
iemand die tijdens de carnaval in een ton een zogenaamd leuk verhaal staat te vertellen.
Dat verhaal noemen ze geloof ik een "buut". Verstaan doe je ze zelden tenzij je in die buurt
woont of het geheel wordt voorzien van ondertiteling.
Ik denk dat Bob wel het één en ander gewend is.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Bob ging er goed mee om en begon met zijn popie jopie oom een "Vraag ja Raak"![]()
En wáárom precies ben jij blauw?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://studio-vlemmix.nl/vop/vop.html
Ian, linkjes in de OP.
Zie je wel, had ik het toch maar moeten doen he, een nieuw topic te openen, je vergeet de linkjes Ian, volgende keer EIS ik de linkjes in je 1e postquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wáárom precies ben jij blauw?
Ik had meer zo iets van, dat regelen jullie verder maarquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zie je wel, had ik het toch maar moeten doen he, een nieuw topic te openen, je vergeet de linkjes Ian, volgende keer EIS ik de linkjes in je 1e post
Ik zei het al in vorig deeltje, de laatste gast (zanger Petro)wordt het dus niet, de tent sluit om 21.30 staat er, en de laatste komt om 21.40 Foutje van degenen wie dat prog.gidsje in elkaar heeft geflanst.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:34 schreef tuinfluiter het volgende:
Programma
Bij het programma VOP krijgen artiesten de kans hun talenten te tonen en een stukje van hunzelf
te laten zien via een kort interview vooraf.
Presentatie: Marian Verhoef
20.00 uur Rienie van de Kerkhof
20.30 uur MC Remedy
20.45 uur Ron Lindeman
21.15 uur NaadjePet
21.40 uur Zanger Petro
21.30 uur Afsluiting
Okequote:Op donderdag 4 februari 2010 18:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had meer zo iets van, dat regelen jullie verder maar
Maar goed, ik doe wel even
Ja, wel, godverdegodver.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Okeen vergeet niet HiDiHo zijn stream moet BOVEN de Vlemstream
Ja verschil mot er wezen he, Eerst HiDiHo en dan pas de Vlemquote:
Hebiktochnu!1!!1!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja verschil mot er wezen he, Eerst HiDiHo en dan pas de Vlem
Zie het nu pas, ging er blindelings van uit dat die programmering goed wasquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:36 schreef Toverheks het volgende:
Ik zei het al in vorig deeltje, de laatste gast (zanger Petro)wordt het dus niet, de tent sluit om 21.30 staat er, en de laatste komt om 21.40 Foutje van degenen wie dat prog.gidsje in elkaar heeft geflanst.
Thanx.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wáárom precies ben jij blauw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |