huh? wat zie jij dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is op die foto niet te zien
brilletje kopen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is op die foto niet te zien
Nee, hoeft niet, je kan niet zien hoe en wanneer de puck het vak ingekomen isquote:
Check de highlights dan als je het niet gelooft.. speler aan de buitenkant komt op het moment van de screenshot het vak ingeschaatst terwijl 2 onderste Anaheim spelers zich al in het vak bevonden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet, je kan niet zien hoe en wanneer de puck het vak ingekomen is
Waar staat dat ik het niet geloof? Kan je niet lezen of heb je last van het zien van dingen die er niet staan? In beide gevallen is hulp aan te bevelenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:34 schreef Saviola het volgende:
[..]
Check de highlights dan als je het niet gelooft.. speler aan de buitenkant komt op het moment van de screenshot het vak ingeschaatst terwijl 2 onderste Anaheim spelers zich al in het vak bevonden.
Moet je nou werkelijk altijd reageren als een autist?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar staat dat ik het niet geloof? Kan je niet lezen of heb je last van het zien van dingen die er niet staan? In beide gevallen is hulp aan te bevelen
Kan je lezen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:01 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Moet je nou werkelijk altijd reageren als een autist?
Saviola zal wel weer vrolijk zijn vandaagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:27 schreef Katth het volgende:
Wat een pot tegen Tampa![]()
Walker met 2 van de 4 goals die binnen 3 minuten zijn gescoord. Lekkere binnenkomer.
Tampa heeft genoeg scoring chances gehad, ze hadden de wedstrijd net zo goed kunnen winnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Saviola zal wel weer vrolijk zijn vandaag
Ik voel meer wanhoopquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Saviola zal wel weer vrolijk zijn vandaag
Arme jij... en ik gun het ze zo... vooral Stamkos. Die is echt fantastisch dit seizoen.quote:
En Marty St. Louis, gisteren weer 3 assists.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Arme jij... en ik gun het ze zo... vooral Stamkos. Die is echt fantastisch dit seizoen.
Tsja klopt, maarja. Het lijkt alsof ze na een paar slechte seizoenen er niet opnieuw een winnende cultuur inkrijgen. Het is dus veel eerder een collectief probleem. Als ze wat goals tegenkrijgen of achterkomen dan geven ze ook veel te vaak op, de cijfers liegen er niet om. Een winpercentage van 15% bij een achterstand na de eerste periode. In 37 wedstrijden de eerste goal tegengekregen en daarvan 28 wedstrijden verloren..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Arme jij... en ik gun het ze zo... vooral Stamkos. Die is echt fantastisch dit seizoen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 01:41 schreef Halcon het volgende:
Toronto @ Ottawa. Iemand?
Ze hebben nu wel een concurrent verslagen, dus das positief. Nu nog even flink doorpakken. Van de laatste 18 wedstrijden moeten ze er namelijk denk ik minimaal 12 winnen om de play-offs te halen.quote:
Mwa dit klopt niet echt, het is eerder over het hele seizoen in dat we in uitwedstrijden de punten zo makkelijk weg geven..quote:Op zondag 7 maart 2010 13:14 schreef nyny83 het volgende:
Daarentegen moet Boston te doen zijn. Het wordt lastig, maar het is op zich te doen. Ben het met je eens dat het er niet zo hoopvol uitziet, maar het is wel de enige manier om het te halen. Dan hadden ze in het begin van het seizoen de punten maar niet zo makkelijk weg moeten geven, want de kansen hebben ze wel gehad.
Ja vooral de shootout is wel een probleem dit jaar. Weet ook niet waarom, als je gasten als Stamkos, Lecavalier en St Louis rondlopen hebt..quote:Op zondag 7 maart 2010 13:53 schreef nyny83 het volgende:
MAar ze hadden in het begin veel verder boven de .500 kunnen staan als ze niet die voorsprongen zo makkelijk weggaven. Ook in overtime hebben ze het niet zo best gedaan gezien de 11 overtime losses. Als er daar maar een paar extra van gewonnen hadden had de situatie ook al een stuk rooskleuriger geweest.
Ik snap je welquote:Op zondag 7 maart 2010 19:55 schreef Katth het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als Tampa zich als 8e van de Eastern Conference plaatst voor de play offs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |