quote:Op zondag 7 maart 2010 01:41 schreef Halcon het volgende:
Toronto @ Ottawa. Iemand?
Ze hebben nu wel een concurrent verslagen, dus das positief. Nu nog even flink doorpakken. Van de laatste 18 wedstrijden moeten ze er namelijk denk ik minimaal 12 winnen om de play-offs te halen.quote:
Mwa dit klopt niet echt, het is eerder over het hele seizoen in dat we in uitwedstrijden de punten zo makkelijk weg geven..quote:Op zondag 7 maart 2010 13:14 schreef nyny83 het volgende:
Daarentegen moet Boston te doen zijn. Het wordt lastig, maar het is op zich te doen. Ben het met je eens dat het er niet zo hoopvol uitziet, maar het is wel de enige manier om het te halen. Dan hadden ze in het begin van het seizoen de punten maar niet zo makkelijk weg moeten geven, want de kansen hebben ze wel gehad.
Ja vooral de shootout is wel een probleem dit jaar. Weet ook niet waarom, als je gasten als Stamkos, Lecavalier en St Louis rondlopen hebt..quote:Op zondag 7 maart 2010 13:53 schreef nyny83 het volgende:
MAar ze hadden in het begin veel verder boven de .500 kunnen staan als ze niet die voorsprongen zo makkelijk weggaven. Ook in overtime hebben ze het niet zo best gedaan gezien de 11 overtime losses. Als er daar maar een paar extra van gewonnen hadden had de situatie ook al een stuk rooskleuriger geweest.
Ik snap je welquote:Op zondag 7 maart 2010 19:55 schreef Katth het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als Tampa zich als 8e van de Eastern Conference plaatst voor de play offs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |