X met dwarsdingenquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:13 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
met andere woorden een geil wijf aan een X
ssst niet zo hard!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
en sinds wanneer ben jij google?
geeft niksquote:
en dat houdt in ...quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Volgende week is de culinaire elfstedentocht in sneek.
11 verschillende restaurants in Sneek hebben samen een 11-gangen diner samengesteld, en bij elk restaurant krijg je wat anders dus. Soort van tapas waar je je voor moet verplaatsenquote:
Voedselvergiftiging voor het hele gezin?quote:
11-gangen menuquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
11 verschillende restaurants in Sneek hebben samen een 11-gangen diner samengesteld, en bij elk restaurant krijg je wat anders dus. Soort van tapas waar je je voor moet verplaatsen
Kleine dingen hequote:Op donderdag 4 februari 2010 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging voor het hele gezin?
[..]
11-gangen menu
als jij zegt "kleine dingen" zie ik opeens weer olifantEN van 70.000 kilo voor mequote:
Voor eten gebruik ik geen verkleinwoorden, tenzij het echt klein is of superschattig. Maar ja. Eten is niet snel schattig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als jij zegt "kleine dingen" zie ik opeens weer olifantEN van 70.000 kilo voor me
En wat nou als ik jou om op te eten vind?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor eten gebruik ik geen verkleinwoorden, tenzij het echt klein is of superschattig. Maar ja. Eten is niet snel schattig.
Dat maatk mij nog geen eten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En wat nou als ik jou om op te eten vind?
Maar wel schattig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat maatk mij nog geen eten.
Maar geen eten.quote:
een wat?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
DW ik zie net op editie.nl dat jij een groomer bent
Je kan wel ''gegeten'' worden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar geen eten.
[..]
een wat?
Dat is waar.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je kan wel ''gegeten'' worden.
Maar dat maakt me nog geen eten!quote:
Nou en.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar dat maakt me nog geen eten!
Dan moet je ook niet aandacht gaan zitten trekken in de SC.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Psalms en ik hebben net iets gedaan maar ik durf dat niet te vertellen aan DW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |