Ja ok, maar in dit geval gaan we even van een elektrische uit.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Omdat niet alle frituurpannen op elektriciteit werken...
ECHTE frituurpannen zet je gewoon op 't fornuis namelijk.
Ik ben weleens 2 weken op vakantie gegaan en vergeten de voordeur achter me dicht te trekken. Toen ik terug kwam was heel mijn huis leegquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:12 schreef Lano het volgende:
Wat bartaz zegt inderdaad. Ik ben weleens 2 weken op vakantie gegaan en vergeten de stekker van de vriezer eruit te trekken. Toen ik thuis kwam was heel mijn huis bevroren
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:15 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Ik ben weleens 2 weken op vakantie gegaan en vergeten de voordeur achter me dicht te trekken. Toen ik terug kwam was heel mijn huis leeg![]()
Vandaar de naam 'pan'. TS bedoelt een friteuse.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Omdat niet alle frituurpannen op elektriciteit werken...
ECHTE frituurpannen zet je gewoon op 't fornuis namelijk.
De grap was niet zo leuk als ik in eerste instantie dacht, dus heb 'm maar weggehaaldquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:16 schreef Lano het volgende:
[..]
Ninja edit , wilde net zeggen dat er in nl ook meer wind is als in andere landen
Ok, daar had ik idd nog niet over nagedacht dat zo'n thermostaat ook stuk kan gaanquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:15 schreef dribbel79 het volgende:
thermostaat van vetpannetje stuk --> pan blijft verwarmen tot aan tem. waarop vet spontaan ontbrandt en dan:
BAM ! vuurzee in la cuchina...erbij probleem
Tel daarbij op dat studenten altijd de goedkoopste kopen bij de Blokker of de Action en dat ze dat dingen ontzettend smerig laten worden en het ding ook op geen enkele manier onderhouden. Vervolgens keihard zuipen, frietpan aan doen, er allerlei troep in pleuren en vervolgens in slaap vallen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:18 schreef LuxeBenen het volgende:
[..]
Ok, daar had ik idd nog niet over nagedacht dat zo'n thermostaat ook stuk kan gaan
Ik denk dat je studenten verwart met een andere bevolkingsgroep, want studenten zijn altijd enorm proper, hygiënisch en netjesquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:22 schreef Pool het volgende:
[..]
Tel daarbij op dat studenten altijd de goedkoopste kopen bij de Blokker of de Action en dat ze dat dingen ontzettend smerig laten worden en het ding ook op geen enkele manier onderhouden. Vervolgens keihard zuipen, frietpan aan doen, er allerlei troep in pleuren en vervolgens in slaap vallen.
Dan verbleef ik zelf gewoon in het enige vieze huis destijds.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:42 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Ik denk dat je studenten verwart met een andere bevolkingsgroep, want studenten zijn altijd enorm proper, hygiënisch en netjes
Lekker!quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Dan verbleef ik zelf gewoon in het enige vieze huis destijds.![]()
Ik heb zelfs 's ochtends wel eens afwasmiddel in de frituurpan gespoten, omdat die gasten hem weer eens aan hadden laten staan 's nachts en het hele huis naar smerig vet rook. Maar dat heeft ze niet aangezet tot het verversen ervan.
Ik kan me dat wel voorstellen, friet die naar citroen of eucalyptus smaakt is weer eens wat andersquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Dan verbleef ik zelf gewoon in het enige vieze huis destijds.![]()
Ik heb zelfs 's ochtends wel eens afwasmiddel in de frituurpan gespoten, omdat die gasten hem weer eens aan hadden laten staan 's nachts en het hele huis naar smerig vet rook. Maar dat heeft ze niet aangezet tot het verversen ervan.
Dat was het eerste wat er kapot ging aan mijn gloednieuwe elektrische Princess frietbak apparaat..quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:18 schreef LuxeBenen het volgende:
[..]
Ok, daar had ik idd nog niet over nagedacht dat zo'n thermostaat ook stuk kan gaan
Dat frituurt wel het lekkerst, gewoon op gas.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:56 schreef Tism het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat er kapot ging aan mijn gloednieuwe elektrische Princess frietbak apparaat..![]()
Ik gebruik gewoon weer de oude vertouwde zwarte friet bakpan, net zo één als mijn oma vroeger gebruikte..
Waarom wordt het daar lekkerder van? Ik frituur ook in een pannetje maar ik vind het maar een gekloot zonder thermostaat en uitkijken dat het vet niet te heet wordt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:01 schreef stamppot het volgende:
[..]
Dat frituurt wel het lekkerst, gewoon op gas.
Bij die elektrische frituurpannen gooi je er al snel wat te veel friet in en is het vet niet heet genoeg meer. Dit zorgt voor een kleffe hap.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Waarom wordt het daar lekkerder van? Ik frituur ook in een pannetje maar ik vind het maar een gekloot zonder thermostaat en uitkijken dat het vet niet te heet wordt.
Maar een electrische frituurpan is ook door een frituurleek als ik te gebruiken, terwijl je voor frituren op gas wel skills nodig hebt omdat je anders hele vette friet krijgt of hele zwarte friet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:08 schreef stamppot het volgende:
[..]
Bij die elektrische frituurpannen gooi je er al snel wat te veel friet in en is het vet niet heet genoeg meer. Dit zorgt voor een kleffe hap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |