quote:Je hebt ‘m waarschijnlijk al doorgestuurd gekregen van je collega, de Carnavals kraker op YouTube ‘Zachte G en harde L’ van Jos van Oss. De clip ziet er zo uit dat het lijkt alsof hij gemaakt is voor de hobby, maar niets is wat het lijkt.
Lancering
Het liedje werd zorgvuldig gelanceerd in bij Edwin Evers op radio 538 en via een Tweet van Guido Weijers. Daarna gaat het balletje snel rollen en is het filmpje nu 595002 keer bekeken op YouTube sinds de plaatsing op 27 januari. De media pikken het ook leuk op, in de Telegraaf zegt Jos (29) ,,Ik zei tegen mijn vrienden dat als de clip meer dan 100 keer bekeken zou worden ze een rondje bier van me kregen.” Hij lacht. ,,Dat gaat nu een heel dure grap worden.” Een hint in de goede richting..
Heineken
Jos doet gezellig z’n dansje op een aantal plekken in Amsterdam , zo is hij te zien in de Jordaan, op de Albert Cuyp en op de Dam. Jos staat ook vrolijk te pissen tegen het gebouw van de de Heineken Experience. Ook gaat hij gezellig op bezoek bij het zitbeeld van André Hazes. Daar pakt hij zo waar het blikje Heineken van André af en zet er een ander blikje neer. Je moet het lef maar hebben om André postuum een blikje Heineken af te nemen. De tekst bij het channel van Jos doet het goed: Brabander Jos van Oss bezingt het grootste avontuur in zijn leven: zijn verhuizing van Oss naar Osdorp! Hoe heeft zich staande kunnen houden met zijn zacht G in zo’n keiharde straatcultuur? Leer van zijn levenslessen!
Bavaria
Na het neerzetten van het blikje focust de camera langzaam op het blikje en komt de aap uit de spreekwoordelijke mouw, het blikje dat Jos neerzet is heerlijk helder Bavaria. De clip sluit af met een vermelding van een hotmail adres dat je kunt mailen voor een boeking. De branding ligt er niet al te dik bovenop en dat is eigenlijk ook wel leuk, dat maakt een goede underground hit, die voor vertoning op de TV waarschijnlijk net iets te schuin is. De viral is goed in elkaar gezet door Reclameburo Kumpany.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:18 schreef Paul het volgende:
Heb het naar de FP gestuurd, kijken hoeveel dagen ze er over doen
niet zo heel lang...quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:18 schreef Paul het volgende:
Heb het naar de FP gestuurd, kijken hoeveel dagen ze er over doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |