quote:GRONINGEN - In het centrum van Groningen woedt een grote uitslaande brand in een studentenwoning op de bovenste etage van een winkelpand. Het gevaar bestaat dat de brand overslaat naar naastgelegen panden.
© NU.nl/Youri KoningsDe brandweer onderzoekt of er nog mensen in de woning zijn. Dat maakte de hulpverleningsdienst Groningen donderdagochtend bekend.
Rond half acht kwam bij de brandweer een melding binnen van de brand. De brandweer rukte met groot materieel uit. Een aantal bewoners wist het pand met lichte verwondingen te verlaten.
Volgens een woordvoerder van de hulpverleningsdienst wonen er veel studenten in het pand. Het is dan ook nog niet zeker of iedereen de studentenwoning heeft weten te verlaten.
Het winkelpand bevindt zich aan de Oude Ebbingestraat op een steenworp afstand van de Grote Markt.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:18 schreef Hetiszover het volgende:
Ik maak me zorgen over Rickokun, Breathtaking en afcajos
[..]
quote:
en niet over mij?quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:18 schreef Hetiszover het volgende:
Ik maak me zorgen over Rickokun, Breathtaking en afcajos
[..]
Ik wist niet dat je in Groningen woondequote:
Het is daar in Groningen anders een heel stuk gezelliger dan de gemiddelde pauperstad in de randstad.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Van mij mag dat hele Groningen afbranden.![]()
Stelletje boeren
quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:09 schreef rubje het volgende:
[..]
idd Groningen.. alsof je in Cuijk zit, ook zo fout.
![]()
Hierquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:50 schreef Hetiszover het volgende:
Nu wordt er ook nog een meisje vermist.
BT waar ben je?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hierlief dat je je zorgen maakte
m'n opa en oma belden ook al op of ik het niet was
..
Geen idee. Ben je een (eerstejaars) TBK'er?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
btw ik hoor net dat een meisje van mijn opleiding is overleden, heeft dat met de brand te maken oid?
Sorry, mijn kristallen bol krijgt op dit moment een grote beurt+APK, ik kan het je even niet vertellen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
btw ik hoor net dat een meisje van mijn opleiding is overleden, heeft dat met de brand te maken oid?
Als ik nu achter je stond...quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Van mij mag dat hele Groningen afbranden.![]()
Stelletje boeren
ja..quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee. Ben je een (eerstejaars) TBK'er?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |