Nee, Bart wil me niet meer.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Krassen omdat je je schaamde voor je eigen sop-gedachten?
Ik wil je nog wel hoorquote:
Ik zei Nederland, niet Belgiequote:Op donderdag 4 februari 2010 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm. Maastricht?
De SC wil mij ook
quote:
Dat zeggen ze alleen maar stiekem...quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:00 schreef Stoeprand het volgende:
Al vind ik het wel smerig dat jij op mij sopt. Als ik op jou zou fappen vind je dat toch ook vies?
Ja, stiekem vind ik het ook wel geil. Mits het een knap meisje is dat op mij sopt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze alleen maar stiekem...
Dat is 2.quote:
Nu kan ik tenminste volledig voor jou gaan.quote:
Alleen als je over me heen spuit liefjequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:00 schreef Stoeprand het volgende:
Al vind ik het wel smerig dat jij op mij sopt. Als ik op jou zou fappen vind je dat toch ook vies?
Zou jij dat vies vinden?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is 2.
[..]
Nu kan ik tenminste volledig voor jou gaan.
[..]
Alleen als je over me heen spuit liefje
Meteen alle contact verbrekenquote:
Ja.quote:
Als dat al niet meer magquote:
Hardnekkig spul, inderdaad ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.Dan moet ik gelijk weer gaan douchen en schoonschrobben enzo.
Heul niet, daar hebben we het laatst over gehad! Je mag ;t alleen in ;r muil of op haar lichaam lozen (niet in ;r navel of haar).quote:
Je mag wel ergens anders spuiten?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hardnekkig spul, inderdaad ja.
Maar dan zal ik niet over je heen spuiten, mocht het zo ver komen.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul niet, daar hebben we het laatst over gehad! Je mag ;t alleen in ;r muil of op haar lichaam lozen (niet in ;r navel of haar).
Ik klap helemaal dichtquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag wel ergens anders spuiten?![]()
![]()
Sucks for you guy.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:08 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme, ben je even weg, lees je dit
Ik zou je geven.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:08 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme, ben je even weg, lees je dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |