Anouk, alsof je het over de duivel hebtquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ja of Anouk () misschien zelfs wel Bomba (
) of XX, maar dat vind ik een beetje een leidje wat niet leuk is om zovaak te horen.
Ik hoop op Hockey, maarja mij hoop is vaak tevergeefs.
Biem, oud schoolgenoot van mijquote:
Haha wat grappigquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Biem, oud schoolgenoot van mij
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:26 schreef Piles het volgende:
Middag
Droom op vast werk hier is zo juist uiteen gespatAl ging ik er al vanuit
Dus als iemand nog iets leuks in de bedrijfsprocessen/controller-sfeer heeft![]()
Wel jammer ja, maar ik wist dat het tijdelijk was. Ik dacht ik peil eens of vast er in zitquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:28 schreef alors het volgende:
Ah wat jammer, gelukkig niet onverwacht dan.
Miike*quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:54 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 3FM Meeeeeeeeeee-ga-hit ?! Ik vind dit heel erg leuk !
Mike Snow
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:30 schreef Piles het volgende:
Ik probeer nu te bedenken in welke aflevering van Friends dit zit, maar ik kan er niet op komen
Vast wel iemand die dat wil doenquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, dat is dit duidelijk niet.
Wie tikt de glazen van die kerel es in?
Ik ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:28 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van Tooske
Nu ook op KXquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
allemaal
Ik heb wel weer genoeg van die owl city..
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:50 schreef alors het volgende:
BombaIk schakel even over op Al Green
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:16 schreef wolfrolf het volgende:
GOEIEMIDDAAAAAG
Ja ik weet hethet is avond. /care
Je kent hem ook zeker? komt officieel uit mijn dorp ik heb bij zijn zusje in de klas gezeten, hij was al NOS journalist toen wij van de basisschool gingenquote:
Nope, ken hem echt niet maar zijn naam is wel erg opvallend/bijzonder. Loopt dus zo te lezen al een tijdje rondquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kent hem ook zeker? komt officieel uit mijn dorp ik heb bij zijn zusje in de klas gezeten, hij was al NOS journalist toen wij van de basisschool gingen
Zelfde had ik vorige week, naam van een NOS headlines verslaggever werd genoemd, ik dacht 'goh da's grappig ik ken iemand die zo heet (broertje van een schoolvriendinnetje van m'n zusje)', bleek het hem te zijn ook.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kent hem ook zeker? komt officieel uit mijn dorp ik heb bij zijn zusje in de klas gezeten, hij was al NOS journalist toen wij van de basisschool gingen
Klopt, maar Amy wil per sé geen camera's bij d'r optreden bij Giel hebben morgen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, ken hem echt niet maar zijn naam is wel erg opvallend/bijzonder. Loopt dus zo te lezen al een tijdje rond.
Amy ! leuke nieuwe single. Zou wel eens de nieuwe MH kunnen zijn. Geloof dat ze morgen ook langskomt bij Giel?
Misschien is ze perfectionistisch. Maar dat ben ik ook.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar Amy wil per sé geen camera's bij d'r optreden bij Giel hebben morgen...![]()
Wordt dan geen artiest...
Je kan altijd stiekem de vaste camera's op haar richten (tenminste als er geen rode lampje gaat branden).quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar Amy wil per sé geen camera's bij d'r optreden bij Giel hebben morgen...![]()
Of ze plakt maar lekker zelf een zwart censuurbalkje over d'r ogen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je kan altijd stiekem de vaste camera's op haar richten (tenminste als er geen rode lampje gaat branden).
Lekker onherkenbaar ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of ze plakt maar lekker zelf een zwart censuurbalkje over d'r ogen.
Heen en weer, op en Nirvana.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:30 schreef Captain_Slow het volgende:
*Speelt luchtgitaar*
Kijk, ik doe Nirvana![]()
![]()
![]()
Mss gaat ze playbacken. Op de radioquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Haha ja best triest inderdaadquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nieuw... Mwah... Wel prettig en Jossquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
Roel
Nog nieuwe kinky Joss Stone picz??????????//
Killers ook weer om het af te sluitenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Zo, zit echt net de nieuwe playlist van der Rudy te checken, maar wat een plaat om mee te beginnen.
Staan toch wel weer een aantal toppers op het lijstje.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Zo, zit echt net de nieuwe playlist van der Rudy te checken, maar wat een plaat om mee te beginnen.
Staan toch wel weer een aantal toppers op het lijstje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |