abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 5 april 2000 @ 14:11:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_257503
Al min of meer voorpeld natuurlijk en het lag ook in de lijn der verwachtingen.

De Bus is op weg naar Belgie. Waar precies is nog niet bekend, maar ik kijk er niet van op wanneer het de Ardennen worden.

Mede door de onrust van kijkers en bezoekers van de lokatie proberen ze zo het geheel te ontwijken.

Mensen die de aansluitingen voor de internet verbindingen regelen zouden dit gisteren vernomen hebben.


R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 5 april 2000 @ 20:25:00 #2
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_257504
De Bus is inderdaad gearriveerd in de Belgische ardennen. In het pittoreske dorpje Durbuy.
Ben benieuwd of ze daar inderdaad vakantie mogen gaan houden of dat dit een 2e Now or Never wordt.
Zou overigens wel een stunt zijn om de buspassagiers "enge" dingen te laten doen om hun boodschappen geld te verdienen.
Zo kunnen ze allemaal bezig gehouden worden, en dat zou het voor de kijkers wel wat interessanter maken.
Maar ja, of we nou echt zitten te wachten op de 2e Now or Never??????

never play games........
  woensdag 5 april 2000 @ 20:33:00 #3
572 Sniper
Gull Catcher
pi_257505
quote:
op 04-05-2000 om 08:25 PM schreef femfatale het volgende:
Zou overigens wel een stunt zijn om de buspassagiers "enge" dingen te laten doen om hun boodschappen geld te verdienen.

Ja leuk (?)... Tessa die gedwongen wordt een broodje maden te eten. Of een bordje schape(n)ogen soep. Of, nog enger, maar dan voor de kijkers:

>Tessa die haar visie op eerlijk- en oprechtheid geeft.
>Iwan die nuchter, dus zonder hulp van Freddy H. probeert een zin uit te spreken.

Nee, je hebt gelijk, dit gaat VEEL te ver.

pi_257506
Er staat ook, dat de streams weer werken. Maar bij mij doen ze het niet.

Krijgt iemand de streams al wel, of ligt het aan mijn software?

  woensdag 5 april 2000 @ 20:55:00 #5
2705 cynix
is verdwaald
pi_257507
Dat Durbuy, dat ken ik. Daar hebben ze de woest kolkende rivier 'De Ourte', waar het water soms wel kniediep is! Dat wordt dus 'echt' survivallen!
pi_257508
'De Ourte', daar heb ik het niet over, Cynix, als ik over 'streams' praat :-)
pi_257509
Ik kan ook geen streams ontvangen
Met manmoedig fluiten in het donker ging zijn angst niet over.
  woensdag 5 april 2000 @ 22:22:00 #8
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_257510
quote:
op 04-05-2000 om 08:58 PM schreef Moyra het volgende:
'De Ourte', daar heb ik het niet over, Cynix, als ik over 'streams' praat :-)

Volgens mij gaat deze Topic niet over de streams

never play games........
pi_257511
quote:
op 04-05-2000 om 08:33 PM schreef Sniper het volgende:
>Iwan die nuchter, dus zonder hulp van Freddy H. probeert een zin uit te spreken.

Nee, je hebt gelijk, dit gaat VEEL te ver.


De eerste die een zin van meer dan zes woorden uit de mond van Iwan quote heeft gewonnen!!!

  donderdag 6 april 2000 @ 00:21:00 #10
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_257512
quote:
op 04-05-2000 om 10:49 PM schreef Coos het volgende:
De eerste die een zin van meer dan zes woorden uit de mond van Iwan quote heeft gewonnen!!!



ja, ja, ja, ja, ja ,nee, ja.

Wat win ik ??

  donderdag 6 april 2000 @ 00:28:00 #11
2705 cynix
is verdwaald
pi_257513
quote:
op 04-05-2000 om 10:49 PM schreef Coos het volgende:
De eerste die een zin van meer dan zes woorden uit de mond van Iwan quote heeft gewonnen!!!

Ik geef het toe, ik heb lang moeten zoeken, ouwe topics moeten doorbladeren, maar ik heb'em toch gevonden, de winnende zin:

"HET MAAKT MIJ ECHT NIKS UIT".

Ooh, shit, 1 woord te weinig voor de prijs. Ik ga verder zoeken, maar zie het somber in.

  donderdag 6 april 2000 @ 01:31:00 #12
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_257514
Euhm ik geloof te herinneren dat Iwan een keer heeft gezegd:

HET MAAKT MIJ DUS ECHT NIET UIT !!!!!

Yes !!! 7 woorden !

Maarre ik wil niet gebrandmerkt worden als Iwan kennis want dan verlies ik mijn baan als leraar wiskunde

I'm getting too old for this....
pi_257515
Doordenkertje:

Durbuy, het blijft bij SBS6 om het geld draaien.

  donderdag 6 april 2000 @ 01:59:00 #14
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_257516
Ik vind het heel knap dat deze Topic begint met 'Bus op weg naar Belgie' en aan het eind een soort prijsvraag over:' de eerste die een zin van meer dan 6 woorden uit de mond van Iwan quote heeft gewonnen'
En tussen deze twee verschillende onderwerpen wordt ook nog even aangehaald dat de streams niet werken.
In ieder geval kan er niet geklaagd worden dat er geen variatie op een topic is.

Dat kan voor sommigen nog wel eens verwarrend overkomen.

never play games........
  donderdag 6 april 2000 @ 02:23:00 #15
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_257517
Mmmm, Durbuy dus... ligt dat in de Hoge Venen of de (Franstalige) Ardennen in de buurt van Luik en Spa? Dat zou maar een klein uurtje rijden zijn vanuit Zuid-Limburg (waar ik woon). Alhoewel: wat heb ik er in hemelsnaam te zoeken?
Ze zullen wel wat gaan abseilen met zijn allen aan 1 koord en hoestend en proestend wat semi-inspanningen doen, maar als SBS a la Now or Neverland ze eens echt aanspoort, sturen ze hen met enkel kompas en een kaart op trektocht door de uitgestrekte Hoge Venen, waar ieder pad op het vorige lijkt, en waar ze in snelstromende beekjes nog rivierkreeften als maal kunnen vangen en 's nachts verkleumen in tentjes op de Baraque Fraiture (=koude). Dat zou pas ergens op lijken!
Dan komt ook pas de echte teamspirit om de hoek kijken, vooral als Iwan in een door een argeloze toerist uitgezette vossenklem trapt en Tessa met haar gehuil 's nachts de aanwezige wolven op een idee brengt...

[Dit bericht is gewijzigd door Perico (Datum 06 April 2000).]

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')