abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 april 2000 @ 13:35:00 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_257499
De echte reden dat Koning Albert naar Nederland is gekomen is niet omdat hij zo graag met onze Bea klets. De waarheid is verre van dat. Volgens bronnen is hij hier om Bea te smeken de BUS naar België te laten komen. Natuurlijk heeft Koning Albert de bus ook gezien. (welke koning heeft thuis geen sateliet )

Hij is bang dat als de BUS de Ardennen in komt de gevolgen niet te overzien zijn.

Wie heeft hier meer van gehoord ???

I'm getting too old for this....
  woensdag 5 april 2000 @ 16:13:00 #2
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_257500
Mag deze topic dicht? Heb je niets beters te doen?
  woensdag 5 april 2000 @ 18:10:00 #3
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_257501
Vond het best leuk. We hadden een redelijk goede relatie met de Belgen...
  donderdag 6 april 2000 @ 01:27:00 #4
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_257502
Goed !


Albert en Bea hebben overlegt. Hier volgt een verslagje.

B: Albert, de bus in Belgie kan echt niet, als je ziet wat voor een gevolgen het hier in Nederland heeft te weeg gebracht.
A: Kan wel zijn Bea, maar sinds Dutroux is ons land een beetje in de vergetelheid geraakt.
B: Maar Albert Euro 2000 komt er toch aan ?
A: Knikt alleen maar.
A: Knikt nog steeds.
A: Blijft Knikken.
B: Albert je hoeft maar 1 keer te knikken hoor, je lijkt mijn man wel.
A: Ach maar ik heb niet van die x-beentjes tijdens de troon-rede
B: Maar laten we verder gaan met die Bus. Die bus had nooit op de buis gemogen en ik niet naar Oostenrijk. Dus moest er een compromis worden gesloten. Ik fijn naar lech en de Bus op de buis.
A: Knikt weer.
A: Blijft Knikken.
B: Goh Albert het is dat je baardhaar hebt anders zou ik zweren dat je Sylvana was.
A: Ik kan tenminste koffie van thee onderscheiden. Maar ik wil eigenlijk als de bus in Belgie is, de bus een keer van binnen bekijken en de bewoners begroeten.
B: Ja dat is echt wat we nodig hebben. Nog meer Ja-knikkers in de bus.
A: Nou dan kan Claus net zo goed mee.

De rest is helaas niet openbaar gemaakt omdat de bron die dit gesprek opgenomen heeft door de BVD is opgepakt en nu als lijfstraf de Bus in moet. Kijk naar de Bus en zie wie het is !!!


I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')