abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:18:12 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_77593021
En verder
Confidence through competence
pi_77593048
Hobje! Wat een fijn nieuws!
pi_77593074
Lieve Mona.
Voor al uw relationele en huishoudelijke tips.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:20:38 #4
55709 Stereotomy
pi_77593127
Ik merk ook dat ik in elke relatie wat beter wordt: weet beter wat ik wel moet tolereren en wat niet, wanneer ik zelf over een grens heen ga of niet. Ik vraag me altijd af hoe de mensen dat doen die met hun highschool sweetheart hun hele leven getrouwd zijn

Bij m'n ex, waarbij ik haar eerste vriendje was, weet ik nu ook zeker dat ze over een heleboel dingen niet angstig of lastig of twijfelend gaat doen zoals ze dat soms deed bij mij. Volgens mij is relaties doen net zoals koken: je leert het door te doen.
pi_77593129
TT

Ik had trouwens 20 verliefde fans vanmiddag met wandelen langs het weiland
De schapen die lusten wel pap van ouwe appels, ze kwamen gillend van genot aanrennen, echt zo komisch is dat altijd
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:21:52 #6
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77593179
Die TT !

Enne verder het gaat lekker ja

Enne Stereo bedoel je relatie technisch zeg maar?
Dan denk ik toch wel achteraf.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77593205
Bluezzz, misschien moet jij schaapherder worden?

Hobs
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:23:38 #8
55709 Stereotomy
pi_77593244
Ja relatietechnisch ja. Omdat je nu zegt dat het zoveulerdeveul beter voelt dan de vorige. Dan vraag ik me af: voelde de vorige dan wel goed of niet?

Mijn eerste relatie was ook _!!! bijvoorbeeld. Veel te lang in blijven hangen, omdat ik dacht dat het zo ging. Met de kennis van nu zou ik al eerder gillend weggerend zijn.
pi_77593281
Wat zijn jullie hard gegaan vandaag!! Hou een beetje rekening met mijn werkdagen joh! Nu moet ik zo veel bij lezen
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:24:56 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77593295
Met mijn huidige toekomstige ex kan ik ook veel beter opschieten dan met al die vorige.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_77593301
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ik merk ook dat ik in elke relatie wat beter wordt: weet beter wat ik wel moet tolereren en wat niet, wanneer ik zelf over een grens heen ga of niet. Ik vraag me altijd af hoe de mensen dat doen die met hun highschool sweetheart hun hele leven getrouwd zijn

Bij m'n ex, waarbij ik haar eerste vriendje was, weet ik nu ook zeker dat ze over een heleboel dingen niet angstig of lastig of twijfelend gaat doen zoals ze dat soms deed bij mij. Volgens mij is relaties doen net zoals koken: je leert het door te doen.
Niet persé. Ik ben nu elf jaar samen met iemand die ik opduikelde toen ik zeventien was. Misschien scheelt het dat we allebei heel relaxte, blije mensen zijn, want ik zou niet weten waar het óóit verkeerd op zou kunnen gaan. Deze mag gewoon blijven tot ik oud/dood ben.
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:27:08 #12
55709 Stereotomy
pi_77593377
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Niet persé. Ik ben nu elf jaar samen met iemand die ik opduikelde toen ik zeventien was. Misschien scheelt het dat we allebei heel relaxte, blije mensen zijn, want ik zou niet weten waar het óóit verkeerd op zou kunnen gaan. Deze mag gewoon blijven tot ik oud/dood ben.
Stap 1 is iig idd gelukkig met jezelf zijn, want hoe moet je anders de ander gelukkig maken?

Maarja, je hoort toch van die verhalen dan oom kees op z'n 48e toch hetero blijkt te zijn ende zo...
pi_77593418
ik denk, maar goed wat weet ik nu, dat een van belangrijkste dingen is dat je samen verder groeit ipv de een die de ene kant op gaat en de ander die achter blijft (of dat nu carrieretechnisch of op t emotionele vlak is maakt weinig uit denk ik)... dat heb ik wel vaker om mij heen gezien, mensen die elkaar echt bijna niet meer lijken te snappen na ... jaar.

En communicatie, lekker lame, maar tis wel zo: je moet voorkomen dat er dingen gaan broeien door in contact te blijven En nooit dingen als vanzelfsprekend zien, tenminste denk ik.

tenminste ik hoop dat dat dingen het zijn (oa) want dat is wat de mr en ik bijna elf jaar doen en tot nu toe werkt het
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77593452
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Stap 1 is iig idd gelukkig met jezelf zijn, want hoe moet je anders de ander gelukkig maken?

Maarja, je hoort toch van die verhalen dan oom kees op z'n 48e toch hetero blijkt te zijn ende zo...
Nou ja, het scheelt wel dat we in dat soort dingen nogal overdreven open en makkelijk zijn. Als mijn lief plotsklaps een onbedwingbare behoefte voelt om te experimenteren met de buurman, dan heeft -ie mijn zegen. Leuke meisjes liever samen delen. Al zijn wat dat betreft onze meest wilde jaren alweer een poosje voorbij.
pi_77593489
gevonden!
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:31:20 #16
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77593533
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ja relatietechnisch ja. Omdat je nu zegt dat het zoveulerdeveul beter voelt dan de vorige. Dan vraag ik me af: voelde de vorige dan wel goed of niet?

Mijn eerste relatie was ook _!!! bijvoorbeeld. Veel te lang in blijven hangen, omdat ik dacht dat het zo ging. Met de kennis van nu zou ik al eerder gillend weggerend zijn.
Nou achteraf gezien ben ik toch wel een tijdje behoorlijk ongelukkig geweest!
soms weetje niet beter en herken je de signalen dan ook niet goed zeg maar.
Door het hele scheidings gedoe ( want gedoe en drama was het zeker) viel er bij mij zeg maar een 2 euro muntje en ben ik een hoop dingen gaan beseffen en ben ik weer gaan "leven"
Stom gezegd is het uiteindelijk toch 1 van de beste dingen die mij overkomen is en ben ik er ook dankbaar voor dat het zo gelopen is ondanks alle ellende.
Heb er ook veel van geleerd en heb ook gelukkige tijden gekend hoor, absoluut, maar ben blij dat mijn leven nu compleet anders is!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77593605
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef DarkElf het volgende:
ik denk, maar goed wat weet ik nu, dat het belangrijkste is dat je samen verder groeit ipv de een die de ene kant op gaat en de ander die achter blijft (of dat nu carrieretechnisch of op t emotionele vlak is maakt weinig uit denk ik)... dat heb ik wel vaker om mij heen gezien, mensen die elkaar bijna niet meer lijken te snappen zo ... jaar.

En communicatie, lekker lame, maar tis wel zo: je moet voorkomen dat er dingen gaan broeien door in contact te blijven En nooit dingen vanzelfsprekend nemen

tenminste ik hoop dat dat dingen het zijn (oa) want dat is wat de mr en ik bijna elf jaar doen en tot nu toe werkt het
Ah Elf, wat een wijze woorden 't is soms best even hard werken, een relatie, maar zoals jij het omschrijft, ja, dat herken ik wel.

Overigens: het allerliefste geweldigste ideale stel dat ik ken, precies zoals ik in die fase zou willen zijn, dat zijn dus echt elkaars highschool sweethearts. Al 40 jaar, sinds hun 16e samen. Amazing
pi_77593608
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:31 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Nou achteraf gezien ben ik toch wel een tijdje behoorlijk ongelukkig geweest!
soms weetje niet beter en herken je de signalen dan ook niet goed zeg maar.
Dat is denk ik wel een heel belangrijk ding. Ik denk dat het in relaties tussen mensen heel veel zou schelen als iedereen gewoon helemaal met zichzelf in tune zou zijn - dat je goed weet hoe je zelf in elkaar zit en het ook meteen herkent als er iets scheef loopt. Maar de meeste mensen kennen zichzelf helemaal niet zo goed. Lijkt me vreselijk lastig en onhandig.
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:35:36 #19
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77593708
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat is denk ik wel een heel belangrijk ding. Ik denk dat het in relaties tussen mensen heel veel zou schelen als iedereen gewoon helemaal in tune is met zichzelf, dat je goed weet hoe je zelf in elkaar zit en het ook meteen herkent als er iets scheef loopt.
Absoluut! en communicatie is een must! daar ontbrak het ook behoorlijk aan na lange tijd.
Iets wat in nu in mijn relatie wel goed heb zeg maar
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77593720
als je echt jezelf kan zijn is dat enorm fijn, de mr is de enige persoon waarbij ik mezelf echt mezelf voel. Bij andere mensen ben je altijd maar een bepaalde versie van jezelf: de dochter, de vriendin, de werkneemster, de buurvrouw, etc etc.. ik zou t afschuwelijk vinden als ik thuis bij mijn eigen man niet mezelf zou kunnen zijn... als ik zou voelen dat ik te veel moeite moet doen voor dingen, als ik zou voelen dat ik een rol ga spelen zodra hij in de buurt is.. gelukkig is dat helemaal niet zo Ik ben gewoon DE en dat is goed
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:36:47 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77593759
R&P is er niets bij. :
Poef.....gone! ©golfer
pi_77593786
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:35 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Absoluut! en communicatie is een must! daar ontbrak het ook behoorlijk aan na lange tijd.
Iets wat in nu in mijn relatie wel goed heb zeg maar
Ja wat ik zei; als je niet meer communiceert, of iig nooit helemaal eerlijk en open communiceert dan gaan er dingen scheef trekken.

Hartstikke fijn dat je dat nu helemaal anders ervaart
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77593806
Nou, dan gooi ik er even een domper in: krijg net bericht dat Meneers oom (tevens ons beider lievelingsoom) uit ZA vanmorgen is overleden
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:38:58 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77593841
Jeetje CF. Sterkte voor jou en jouw Mr.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77593877
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:36 schreef golfer het volgende:
R&P is er niets bij. :
...Och, de CULfactor moet ook niet onderschat worden. Mijn lief houdt bij elke geniale runderstoofpot of emmer zelfgedraaid roomijs steeds weer een stukje extra van me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')