Hmm ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:14 schreef Redbaron het volgende:
vdomme marko! zo moeilijk is een OP plaatsen toch niet
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:15 schreef Samzz het volgende:
Nog een uur en het orgasme van de Twente/Heracles supporters gaat beginnen.
Ik zie ze allemaal al gaan in het stadionquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:15 schreef Samzz het volgende:
Pas maar op straks krijg je nog een schop onder je kont van Mark'almeloooquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:16 schreef Samzz het volgende:
Als de supporters dan net zulke losers zijn als in Groningen... Zijn we ook van t vervloekte stadion af
Inderdaadquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:16 schreef Samzz het volgende:
Als de supporters dan net zulke losers zijn als in Groningen... Zijn we ook van t vervloekte stadion af
das goed! als ze t in almelo maar niet doen, risico dat mn huis affikt danquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:16 schreef Samzz het volgende:
Marko vind mij lief, dus dat doet ie nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Pas maar op straks krijg je nog een schop onder je kont van Mark'almelooo
ik ga even dutje doen
gewoon omdat he zomaar even kan
Of anti-climaxquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:15 schreef Samzz het volgende:
ga je juichen in het heracles vak, dan heb je iig wel ballenquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn schoonmoeder had nog 2 kaartjes voor vanavond, was wel voor het Heracles-vak... dus dat wordt hem niet voor mij, want dan zou ik met de bus vanaf Polman naar de Veste moeten (en eerst de kaartjes ophalen in Vriezenveen), en voordat ik de bus inkom zou ik een Heracles (S)CC en uitkaart moeten laten zienze had me al gevraagd, toen ze zich realiseerde dat het in Enschede was en ik dan in het uitvak zou komen
wanneer is dat van jou?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:15 schreef Samzz het volgende:
Sanquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Marko vind mij lief, dus dat doet ie niet
Gezelligquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn schoonmoeder had nog 2 kaartjes voor vanavond, was wel voor het Heracles-vak... dus dat wordt hem niet voor mij, want dan zou ik met de bus vanaf Polman naar de Veste moeten (en eerst de kaartjes ophalen in Vriezenveen), en voordat ik de bus inkom zou ik een Heracles (S)CC en uitkaart moeten laten zienze had me al gevraagd, toen ze zich realiseerde dat het in Enschede was en ik dan in het uitvak zou komen
Waaaaaaaaaaat?quote:
Dat zeg ik.....Gammaquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zodra iemand/ik me die kom(t) bezorgen
word je t zelf of heb je al een slachtoffer?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zodra iemand/ik me die kom(t) bezorgen
Zoals ik me nu voel geen van beidequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
word je t zelf of heb je al een slachtoffer?
Klopt. Maar is wel prettig als je je niet zo lekker voeltquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Knuffelen krijg je geen orgasmes van hoor. Meestal dan.
Knuffelen is altijd prettig. En als je je niet zo lekker voelt helemaal. Nu ja, *knuffelt dan ook maar even*quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:29 schreef Samzz het volgende:
Klopt. Maar is wel prettig als je je niet zo lekker voelt
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Knuffelen is altijd prettig. En als je je niet zo lekker voelt helemaal. Nu ja, *knuffelt dan ook maar even*
's Ochtends is dat best oké.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
In geile nuecksex natuurlijk. Wat anders...
Smiddags ook wel. Of savonds. Of snachts.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
's Ochtends is dat best oké.
Goed punt heb je daar. Datzelfde gaat eigenlijk ook op voor eten: het kan op ieder moment van de dag.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Smiddags ook wel. Of savonds. Of snachts.
Ik voel aan mn water dat iedereen je wel lief vind hierquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Marko vind mij lief, dus dat doet ie niet
Ik ben dan ook een schatjequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik voel aan mn water dat iedereen je wel lief vind hier
HELEMAAL naar Enskequote:Op woensdag 3 februari 2010 18:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zoo zit inmiddels in de bus. Lange busreis te gaan
terugreis zal wel langer durenquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zoo zit inmiddels in de bus. Lange busreis te gaan
Laat ons bidden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:20 schreef Samzz het volgende:
Misschien kom je wel helemaal niet terug omdat een of andere onverlaat de bus in de fik zet. Gewoon, omdat het kan.
Dan mot je in Twente sloapn!quote:
ie waquote:
wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:13 schreef Assiej het volgende:
Ik ben er wel![]()
en ik voel mijn buikspieren damn
damn nu al...wat moet ik dan de hele aaf?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen, meeen ik voel me bagger...
Trusten
Aan mij denken?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
damn nu al...wat moet ik dan de hele aaf?
Dat hoop ik ook... Ik wil naar Den Boschquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:42 schreef Kreator het volgende:
Beterschap, San. Hopelijk ben je morgen weer een beetje fit..
Nope can't remember. Weet dat je wel 2 opleidingen doet maar heb niet meegekregen dat je ook ergens voor trainde..quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
trainen remember?
@San, beterschaps, ziekig ?
Dat doe ik de hele dag alquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan mij denken?
Ik heb de BB al gepakt, dus zal zo af en toe nog wel posten
En Amsterdam.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:45 schreef Samzz het volgende:
Dat hoop ik ook... Ik wil naar Den Bosch
Oh zat je net ook niet even in het msn gesprek?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nope can't remember. Weet dat je wel 2 opleidingen doet maar heb niet meegekregen dat je ook ergens voor trainde..
kan niet alles meekrijgen he
Aha dus vrije tijd ken je bijna niet door werk/opleidng/sport.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh zat je net ook niet even in het msn gesprek?
want toen zei ik dat ik off ging ivm trainen
nja sorry dan
Ik doe aan streetdance, dans op het hoogste niveau van nl binnen de organisatie van de SSN (stichting streetdance nl )
Adults Master (hoogste niveau dus)
Klopt. Maar hij landt niet meer op schiphol.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Australie...vliegtuig. Vriendje. Terug. Backpacking?.
Oh okay.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:03 schreef Samzz het volgende:
Klopt. Maar hij landt niet meer op schiphol.
Eens. Met jou kan ik praten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:15 schreef ACT-F het volgende:
Als ze daar klaar zijn op het trapveldje, kan de OP dan weer als vanouds worden
Fijne avondquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh okay.
Anyway, ik ga m'n series kijken. Ze zijn binnen. Prettige avond..
QFTquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:15 schreef ACT-F het volgende:
Als ze daar klaar zijn op het trapveldje, kan de OP dan weer als vanouds worden
Of TS natuurlijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:20 schreef Samzz het volgende:
Moet je in FB vragen. Mystique doet dat geloof ik
Kan dat nog wel, na een tijdje? En ik denk niet dat Marko het doetquote:
Soms hè, zou ik wel eens willen weten waar de schakelaars zitten van de stadionlampenquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:25 schreef Samzz het volgende:
Kan dat nog wel, na een tijdje? En ik denk niet dat Marko het doet
Idd...quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Soms hè, zou ik wel eens willen weten waar de schakelaars zitten van de stadionlampen![]()
Heeft het gesmaakt ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Aha dus vrije tijd ken je bijna niet door werk/opleidng/sport.
Wel mooi dat je zo hoog danst.
En ik was al snel weg in t msn gesprek omdat ik moest koken...
Hehehe... Dat laat je hem nooit vergeten hequote:
Och, Twente is over het algemeen beter dan Heracles, dus de overwinning kwam niet onverwachtquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hehehe... Dat laat je hem nooit vergeten he
True. Ik kijk scrubs... Leukquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och, Twente is over het algemeen beter dan Heracles, dus de overwinning kwam niet onverwacht
en toch was t leuker geweest om een gelijkstand te hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och, Twente is over het algemeen beter dan Heracles, dus de overwinning kwam niet onverwacht
fucking hellquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Was ik weer
Ben blij dat ik nog leef, 4 ramen ingegooid..
In onze bus wel dikke deuken, precies onder het raam waar ik zat
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Was ik weer
Teringquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Was ik weer
iets maar hequote:Op woensdag 3 februari 2010 23:36 schreef Lamzak_ het volgende:
Ijsballen zijn blijkbaar toch nog iets te hard
Zat je daar op de korte zijde jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:06 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga niet ouwehoeren met heracles dit heracles dat, weetje dat vast.
Dat die ramen zijn gesneuveld vind ik ook jammer, al snap ik ook niet wat jullie na de wedstrijden nou wouden? (grote uitvak)
Nee andere kant korte zijde natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zat je daar op de korte zijde ja?
Kort maar krachtigquote:
"onder verdachte omstandigheden"quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dode man aangetroffen in woning Almelo
Hij lag gebukt voorover op de grond, broek naar beneden en 3 soorten sperma kwamen uit z'n kont..quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
"onder verdachte omstandigheden"
Het was donker, de deur stond open en er stak een mes uit z'n ribbenkast?
quote:Een 62-jarige vrachtwagenchauffeur uit Almelo is op woensdag 3 februari tijdens het besturen van een vrachtwagen onwel geworden en overleden.
Woensdagavond 3 februari omstreeks 19.30 uur kreeg de politie melding van een eenzijdige aanrijding op de Ootmarsumseweg in Harbrinkhoek. Daar bleek een vrachtwagenchauffeur met zijn vrachtauto in een tuin tot stilstand was gekomen. De bestuurder kwam uit de richting van Albergen en ging in de richting van Almelo. Vermoedelijk is de man, een 62-jarige Almeloër onwel geworden achter het stuur en overleden.
Zusje? die van 18?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:47 schreef Samzz het volgende:
Selma, dat is lekker wakker worden
Zo, zusje op de EHBO, ik ziek in bed en donderdag komt Rowwen Heze in Atak.
Tuurlijk wel. Hoe is het verder met Selma? alles nog oké in Almelo? Hoe is het met Kim?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
ik kan geen koffie meer zien of ruiken.
hai sanquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:47 schreef Samzz het volgende:
Selma, dat is lekker wakker worden
Zo, zusje op de EHBO, ik ziek in bed en donderdag komt Rowwen Heze in Atak.
ik ben onrustig en wat kim doet weet ik niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hoe is het verder met Selma? alles nog oké in Almelo? Hoe is het met Kim?
Watskeburt?quote:
tjah, dat moet ze ook niet doenquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van de fiets gevallen door de gladheid
Dat zei ik ook en toen werd ze heel boos en moest ze huilen en ging dr wond nog meer bloedenquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dat moet ze ook niet doen
toen ik gister even buiten was viel er voor mijn neus een vrouw met fiets en al (plus klein kindje in een stoeltje achterop) keihard op dr bek.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van de fiets gevallen door de gladheid
Wel redelijk. Ben ziekquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Hoe maken wij het?
Gefeliciteerd Robin en Twente fans.
Gecondoleerd Marko en Heracles fans.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Hoe maken wij het?
Gefeliciteerd Robin en Twente fans.
Gecondoleerd Marko en Heracles fans.
Nee, we mochten verder zonder bekeuring, maar wel lopendquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
En toen kreeg ze een knuppel in der nek?
Wet mij is het goed.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel redelijk. Ben ziek
Hoe is t wet jou?
De 1 z'n dood is de ander z'n broodquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:22 schreef Redbaron het volgende:
mogguh!!
Waar werkte die chauff uit almelo? komt nu mooi n plekkie vrij
Sja, zo'n virusje doet toch wat ie wil... Kan ik sturen wat ik wilquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wet mij is het goed.
Ik zei nog die griep naar mij te sturen.
Nu ben je ziek![]()
Heel veel beterschap
En HoiHoi Ratel
dat bedoel ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
De 1 z'n dood is de ander z'n brood
Ziek zijn heeft z'n voordelen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, zo'n virusje doet toch wat ie wil... Kan ik sturen wat ik wil
Nou ja, heb ik iig tijd mijn nagels eens goed te verzorgen
Over 15 minuten weet ik het.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
staan nergens foto's of namen bij
beterschap liefquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:52 schreef Samzz het volgende:
Ik doe m'n ogen nog even dicht... Vannacht zo slecht geslapen
Hoi Justin
Nou Sander Holmes. Weet je 't al?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Over 15 minuten weet ik het.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nou Sander Holmes. Weet je 't al?
Ik had net ff gebeld, maar niemand weet het.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nou Sander Holmes. Weet je 't al?
mja...quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:29 schreef haakon het volgende:
dus..
is toch ook een mooie tijd om op te staan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is het toegestaan om een haan in een woonwijk te hebben?
Ik sliep bij Marloes, en vanaf half 6 heeft dat beest van de buren ons wakker gehouden.
Kutbeest
Niet als je er pas om half 3 in ligt en je de mogelijkheid had om uit te slapenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
is toch ook een mooie tijd om op te staan?
Halve haan, met patat erbijquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik sliep bij Marloes, en vanaf half 6 heeft dat beest van de buren ons wakker gehouden.
Kutbeest
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Aangezien je lesbisch bent en een haan in het engels een cock is denk ik dat de "cock" zich bedrogen voelt en jullie wakker houdt.
Ja, het mag. Maar hij moet geen overlast bezorgen. Dus je kan een klacht indienen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kutbeest
goed ontbijtquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Halve haan, met patat erbij
Tering, het zaad wordt duur verkochtquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef Samzz het volgende:
Nou, een rietje sperma van Totilas kost 5500 euro. Als je dat wilt laten insemineren, kan dat alleen met diepvries, moet je voor de inseminatie die 5500 euro betalen en als de merrie niet drachtig blijkt, krijg je 25% van die 5500 euro terug, of je mag gratis dekken met een andere hengst van het station.
Lucratief.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef Samzz het volgende:
Nou, een rietje sperma van Totilas kost 5500 euro. Als je dat wilt laten insemineren, kan dat alleen met diepvries, moet je voor de inseminatie die 5500 euro betalen en als de merrie niet drachtig blijkt, krijg je 25% van die 5500 euro terug, of je mag gratis dekken met een andere hengst van het station.
Misschien bewaart hij zijn cola gewoon op vreemde plekkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:40 schreef Samzz het volgende:
Want jij haalt je rietjes uit een bus stikstof?
Misschien schaart hij zichzelf hier wel onderquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:51 schreef Samzz het volgende:
Euh... Produceer jij wereldkampioenen dressuur?
die cola heet zeker ook coca cola seed?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:43 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Misschien bewaart hij zijn cola gewoon op vreemde plekken
Wtfquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Aangezien je lesbisch bent en een haan in het engels een cock is denk ik dat de "cock" zich bedrogen voelt en jullie wakker houdt.
ja, daar is over nagedachtquote:
gefeliquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:13 schreef Redbaron het volgende:
hiephoi mijn autotje mag weer een jaartje rondrijden
heb je verdriet?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:24 schreef Samzz het volgende:
Zo, frenchy is klaar.
Damn, ik heb traanogen
Ouch...dan is ze ook wel hard gevallen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:03 schreef Samzz het volgende:
Mijn zusje is ook weer thuis. Dik blauw oog, oog zelf helemaal rood, de zijkant van haar gezicht helemaal dik en gezwollen, blauwe neus en blauw oor.
Arm kind
Dan is ze wel goed gevallen zeg!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:03 schreef Samzz het volgende:
Mijn zusje is ook weer thuis. Dik blauw oog, oog zelf helemaal rood, de zijkant van haar gezicht helemaal dik en gezwollen, blauwe neus en blauw oor.
Arm kind
bliksemsquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:03 schreef Samzz het volgende:
Arm kind
Goeiedag. Ik was zelf nooit voorzichtig maar heb dit nog niet meegemaakt, ook met gladheid niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:09 schreef Samzz het volgende:
Met het hoofd op het stuur van de fiets en daarna op de grond. Ja, dan lukt het wel.
Ze heeft ook nog een zware hersenschudding.
Ai, dan is de hersenschudding inderdaad behoorlijk zwaarquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:48 schreef Samzz het volgende:
Ja, ze is flink hard gevallen idd. Mama moet dr nu om het uur wakker maken vannacht. Ze ziet er zo zielig uit.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
omdat je onzinnigheden minder belangrijk zijn dan de hersenschudding van sans zusje.
Omdat het kanquote:
Zeker... De chirurg wilde persé foto's maken omdat hij dacht dat ze een schedelbreuk had.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ai, dan is de hersenschudding inderdaad behoorlijk zwaar
Oeiquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker... De chirurg wilde persé foto's maken omdat hij dacht dat ze een schedelbreuk had.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:25 schreef haakon het volgende:
I bumped into a girl this afternoon that I fucked last weekend.
"Hi, remember me?" I asked.
"No?" she replied, with a puzzled look on her face.
"Good," I said.
Donequote:Op donderdag 4 februari 2010 19:27 schreef haakon het volgende:
http://www.kilometerheffing-nee.nl/digitale_steunbetuiging.php
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:25 schreef haakon het volgende:
"Good," I said.
Ja, daar schrok ze zelf ook van... Logisch natuurlijk.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:25 schreef haakon het volgende:
"Good," I said.
neuh schiet niet op hier. Ooit waren hier de topics net een paar uur oud maar tegenwoordig een paar dagen...quote:
Ik vind ademhalen behoorlijk belangrijk jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Moet je ademhalen om seks te hebben dan? gewoon de kerel t werk laten doen...
Kan dr wel aankome hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ademhalen behoorlijk belangrijk jaIk weet niet hoe lang jij zonder adem kan?
Daarbij, ik heb ook geen geschikte kandidaat voor m'n neus staan, dus gaat het over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |