Hmm ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:14 schreef Redbaron het volgende:
vdomme marko! zo moeilijk is een OP plaatsen toch niet
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:15 schreef Samzz het volgende:
Nog een uur en het orgasme van de Twente/Heracles supporters gaat beginnen.
Ik zie ze allemaal al gaan in het stadionquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:15 schreef Samzz het volgende:
Pas maar op straks krijg je nog een schop onder je kont van Mark'almeloooquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:16 schreef Samzz het volgende:
Als de supporters dan net zulke losers zijn als in Groningen... Zijn we ook van t vervloekte stadion af
Inderdaadquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:16 schreef Samzz het volgende:
Als de supporters dan net zulke losers zijn als in Groningen... Zijn we ook van t vervloekte stadion af
das goed! als ze t in almelo maar niet doen, risico dat mn huis affikt danquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:16 schreef Samzz het volgende:
Marko vind mij lief, dus dat doet ie nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Pas maar op straks krijg je nog een schop onder je kont van Mark'almelooo
ik ga even dutje doen
gewoon omdat he zomaar even kan
Of anti-climaxquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:15 schreef Samzz het volgende:
ga je juichen in het heracles vak, dan heb je iig wel ballenquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn schoonmoeder had nog 2 kaartjes voor vanavond, was wel voor het Heracles-vak... dus dat wordt hem niet voor mij, want dan zou ik met de bus vanaf Polman naar de Veste moeten (en eerst de kaartjes ophalen in Vriezenveen), en voordat ik de bus inkom zou ik een Heracles (S)CC en uitkaart moeten laten zienze had me al gevraagd, toen ze zich realiseerde dat het in Enschede was en ik dan in het uitvak zou komen
wanneer is dat van jou?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:15 schreef Samzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |