abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 5 april 2000 @ 11:54:00 #1
3081 pvdven
Vraag=>SBS=>Raadsel
pi_257478
Wat mij betreft mag Büllent morgen opstappen wat een zeur is die gozer zeg. Hij denkt echt dat hij prive ook politie agentje kan spellen. Weg met die gozer.
  woensdag 5 april 2000 @ 11:56:00 #2
2674 elfje!
Onrust stoker
pi_257479
Volgens mij hebben zijn mede passagiers het ook wel met hem gehad (behalve essie natuurlijk).

Als hij een vent is dan vertrekt hij ook als hij het zegt en gaat hij niet als klein kind op deze manier om aandacht bedelen.


  woensdag 5 april 2000 @ 12:03:00 #3
2705 cynix
is verdwaald
pi_257480
Zijn rol als 'vredebewaarder' is uitgespeeld. Na het vertrek van Seki en Aziz is de rust weergekeerd.
Essie komt door haar platonische relatie met Büllent ook niet echt uit de verf (en kleren).
Dus Büllent kan weg. Dit staat vermoedelijk ook al in het scenario.
De nieuwe mannelijke bussagier (de vrouwelijke nieuweling wordt er direct weer uitgegooid) moet proberen Essie 'los' te krijgen.
pi_257481
groot gelijk. ALSJEBLIEFT weg met die bullent. Sorry hoor maar als ik die gozer al
hoor praten ga ik al over mijn nek. dat toontje, gatverdamme. Constant het politie mannetje spelen. En dan kan hij wel karakter hebben en o zo correct zijn of wat dan ook,
ik zou er toch niet aan moeten denken om met
zo'n gozer in een ruimte te moeten leven.
Als ik die stem al hoor word ik al niet goed.
De manier waarop hij dingen vraagt en zegt..
bah wat is die jongen een betweter, laat hem
lekker mensen die de wet overtreden afblaffen
dat vind ie vast heel leuk. Wat een saaaie gozer, daar is geen avontuur mee te beleven.
Ik heb echt medelijden met de mensen in de bus en in zijn prive omgeving die met zo'n
jongen moeten leven.

  woensdag 5 april 2000 @ 14:55:00 #5
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_257482
Ik vind Bullent een van de meest eerlijke en (daardoor) sympatieke 'kandidaten'.
Toch, of juist daarom, denk ik dat het tijd wordt dat hij de eer aan zichzelf gaat houden en eruit stappen. Je kunt zoiets niet aan blijven kondigen zonder het waar te maken.
  woensdag 5 april 2000 @ 20:19:00 #6
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_257483
Bullent moet blijft wat mij betreft, hij maakt alleen een moeilijke periode door. Is een van de weinigen die echt en integer overkomt. Als hij weg is, slaat de complete debilisering echt toe.
pi_257484
Mischien heeft Bul van het potje "zeik-zeur-miereneuk-ziealleseniedereenvooralnegatief" pilletjes van Seki en Aziz gesnoept
(Die de nep-psych als zijnde kalmerend middel uitdeelt)

[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 06 April 2000).]

  woensdag 5 april 2000 @ 20:26:00 #8
572 Sniper
Gull Catcher
pi_257485
Als Bullent vertrekt halveert het totale IQ van de BUS.

Maar ja, het staat WEL in het script dat ie weg moet dus...

pi_257486

Het enige wat Bull doet is aandacht trekken zodat hij hoger op de lijst komt.

pi_257487
Ja tuurlijk zo een intelligent jong mens. daarom werkt hij ook bij de politie.
Heb ergens anders al geschreven dat ik gek zou worden wanneer ik met hem in een bus zou zitten. Er komt juist weinig zinnigs uit. Volgens mij heeft hij gewoon heimwee en gooit het daarom maar op....bepaalde dingen..
Natuurlijk nam Aziz afstand. Bullent kan alleen maar serieus zijn ik heb nog nimmer zon saai gozertje meegemaakt.
Als hij en Esmeralda. dont hurt me. just a silly girl, in gesprek zijn ga ik maar even wat anders doen.
Hij beticht Aziz van met de wind mee waaien maar heeft er soms zelf ook een handje van.
Als hij dan zo enorm veel dingen ziet zeg het dan.. maar hij roddelt niet.. nee op een vage manier zo van bepaalde mensen doen bepaalde dingen die mij bepaald niet aanstaan. absoluut niet.
wanneer gaat die jongen nou eens....
pi_257488
quote:
op 04-05-2000 om 02:38 PM schreef arnout het volgende:
<snip>
Als ik die stem al hoor word ik al niet goed.
<snip>

Als ik jou zo lees, ben ik blij dat het Forum geen geluid heeft


  woensdag 5 april 2000 @ 22:58:00 #12
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_257489
quote:
op 04-05-2000 om 09:54 PM schreef Moor het volgende:
Als ik jou zo lees, ben ik blij dat het Forum geen geluid heeft


We want Moor!

  woensdag 5 april 2000 @ 23:36:00 #13
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_257490
Natuurlijk wil hij hoger op komen in de lijst. Daar doet hij het ook voor.
Ik hoop dat hij blijft want hij is de enige die zich niet aanstelt.
Ik vindt hem wel een toffe peer.

  donderdag 6 april 2000 @ 02:38:00 #14
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_257491
Bullent moet helemaal niet weg, hij is een oase van beschaving rust en goede manieren in de jungle van de Bus. Hij is de homo sapiens onder de primaten.
Okee, hij praat soms ook wel eens dooddoeners, a la, "gooi het er maar allemaal nu uit, dat is goed voor je", maar door de bank genomen is hij voor mij de sympathiekste. Want als ik dan weer een gespreksaanzet van Iwan hoor die na 4 woorden, 1 open deur en 3 eeuhhs alweer inzakt, word ik helemaal moedeloos...
  donderdag 6 april 2000 @ 09:30:00 #15
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_257492
UUUMMM Perico je hebt zeker de uitzending van gisteren gemist...je zegt dat Bullent de homo sapien is onder de primaten.....maar zag ik gisteren jouw homo sapien niet de haren van zijn rug af laten halen door een ander figuur in de bus.....dit gedrag zie je ook altijd bij het vlooien van apen....misschien moet Sylvana maar weer eens een Apenanalyse gaan doen.....
WEG MET BULLTJE
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
pi_257493
quote:
op 04-05-2000 om 11:36 PM schreef THE BORG het volgende:
Natuurlijk wil hij hoger op komen in de lijst. Daar doet hij het ook voor.
Ik hoop dat hij blijft want hij is de enige die zich niet aanstelt.
Ik vindt hem wel een toffe peer.

* hobbes is fan van büllent.

maar ik vind wél dat ie zich aanstelt de laatste tijd. hij mekkert al dagen dat ie misschien opstapt, alleen om aandacht (stáy with me, don't leave me ) van essie te krijgen. hij moet gaan, of ophouden met piepen! en weer de leuke (en lekkere) büllent worden!

pi_257494
Ik was ook fan van Büllent maar dit begint enigszins af te nemen. Dit is nu al de zoveelste keer dat hij meldt dat hij weggaat maar het niet doet. Maak een keuze man. Blijf of ga weg maar ga niet de heletijd lopen zeuren erover. Is errug zielig
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_257495
Ik was ook fan van Büllent maar dit begint enigszins af te nemen. Dit is nu al de zoveelste keer dat hij meldt dat hij weggaat maar het niet doet. Maak een keuze man. Blijf of ga weg maar ga niet de heletijd lopen zeuren erover. Is errug zielig
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  donderdag 6 april 2000 @ 20:01:00 #19
3023 lica
fan of...
pi_257496
Bullent heeft het spelletje van SBS6 door, maar kan dit niet hardop zeggen. Hij probeert erom heen te draaien met de hoop dat Esmeralda hem snapt. Of ze dat nu wel of niet doet, maakt niet uit, maar door zich op zo'n manier uit te drukken, komt Bullent zeikerig over.

Ik ben geen Bullent-fan, overigens van geen van de buspassagiers, maar vind wel dat Bullent intelligent en correct overkomt.
Voorlopig mag hij van mij nog in de bus blijven. De eerst die weg mag gaan, is Iwan. Juist omdat ik nog steeds denk dat SBS graag wil dat hij wint, voor zover zij het zelf al niet kunnen manipuleren.
Maar goed, meningen verschillen.

Sad but true....
pi_257497
quote:
op 04-06-2000 om 08:01 PM schreef lica het volgende:
Bullent heeft het spelletje van SBS6 door, maar kan dit niet hardop zeggen. Hij probeert erom heen te draaien met de hoop dat Esmeralda hem snapt. Of ze dat nu wel of niet doet, maakt niet uit, maar door zich op zo'n manier uit te drukken, komt Bullent zeikerig over.

Ik ben geen Bullent-fan, overigens van geen van de buspassagiers, maar vind wel dat Bullent intelligent en correct overkomt.
Voorlopig mag hij van mij nog in de bus blijven. De eerst die weg mag gaan, is Iwan. Juist omdat ik nog steeds denk dat SBS graag wil dat hij wint, voor zover zij het zelf al niet kunnen manipuleren.
Maar goed, meningen verschillen.


Knap dat er mensen zijn die nog een onderwerp weten te verzinnen. Wat is die bus ongelooflijk saai geworden zeg. Alle mensen die nog enigszins afzeikbaar waren zijn weg.

Willeke, ouwe tang. Seki, grote bek. Aziz, dik nijlpaard. Dan maar Bullent, want..., want..., hij is degene die zo belerend overkomt! Gatverdarrie, dat is vervelend...


gratis en voor niet
pi_257498
Bullent is zo'n figuur die als je een grap maakt, niet door heeft dat het een grap is en dan er serieus op ingaat.
Ik zou hem niet als vriend willen hebben; gaap gaap gaap.
Geef mij maar Jop en andere geinmakers als vrienden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')