Toe maar, is ook een mogelijkheid natuurlijk.quote:AMSTERDAM - Een 19-jarige studente uit Nieuw-Zeeland heeft haar maagdelijkheid geveild op internet, om zo haar studie aan de universiteit te kunnen bekostigen. Ze kreeg 1200 biedingen, waarvan een van 45.000 dollar (bijna 23.000 euro).
© Chris Heijmans
De jonge vrouw, die zichzelf 'Unigirl' noemt beschreef zichzelf in de advertentie als aantrekkelijk, fit en gezond. Ook liet ze weten dat ze nog nooit een seksuele relatie heeft gehad.
De scholiere is dolblij met het bod, melden verschillende media woensdag. "Mijn dank gaat uit naar alle 30.000 mensen die mijn advertentie hebben gezien en naar alle mensen die een bod hebben gedaan", laat ze op de website ineed.co.nz weten. "Het hoogste bod overtreft al mijn dromen."
Toestaan
Een van Nieuw-Zeelands bekendste veilingsite, TradeMe, liet dinsdag in een reactie weten dat ze een dergelijke veiling nooit toe zouden staan.
De website ineed.co.nz zegt er geen probleem mee te hebben. Volgens hen is de veiling legaal.
Het nieuws doet in Nieuw-Zeeland veel stof opwaaien. De studente zelf zegt verder niet bereikbaar te zijn voor interviews. De betrokken veilingssite heeft de transactie wel bevestigd.
Ja, de één leent bij IB-groep en de ander...tsja die doet ditquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dit is toch al vaker gedaan? Eens in de zoveel jaar komt dit weer terug lijkt wel...
Maar ach, ieder z'n ding om z'n studie te betalen natuurlijk![]()
Kansloos ja.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:43 schreef AskMe het volgende:
¤ 23.000,- voor het ontmaagden van een 19-jarige student
23.000 voor een beurtje? Zou ik ook wel aannemen in haar positiequote:
Ik vind best wel kansloos.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:45 schreef Elohim het volgende:
[..]
Waarom niet (zij heeft kennelijk geen last van haar geweten)?
Vind je? Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik heb wel iets met principes enzo...quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, beter dan een jarenlange schuld bij de IBgroep....
De meeste mensen zien het als een investering, maar goedquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, beter dan een jarenlange schuld bij de IBgroep....
Het is al eerder gebeurd, google is your friendquote:
Als de overheid de student zou zien als investering, dan zouden die jonge mensen niet gedwongen hoeven te worden tot zulke hoge schulden...quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:51 schreef AskMe het volgende:
[..]
De meeste mensen zien het als een investering, maar goed
Schuldloos door het leven gaan is natuurlijk ook een principe dat je kunt hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind je? Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik heb wel iets met principes enzo...
Ten eerste word je nergens toe gedwongen he, dit is een vrije keuze. Ze had ook een bijbaantje kunnen nemen. Ten tweede is deze dame niet uit Nederland maar uit Nieuw Zeeland en ik heb geen flauw idee hoe daar de studieregelingen zijn. Ten derde is zij niet de eerste die hiermee het nieuws haalt. En ten vierde zijn er genoeg mensen die schuldloos door het leven gaan zonder hun lichaam te hoeven verkopen...quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als de overheid de student zou zien als investering, dan zouden die jonge mensen niet gedwongen hoeven te worden tot zulke hoge schulden...
[..]
Schuldloos door het leven gaan is natuurlijk ook een principe dat je kunt hebben.
Het tragische is natuurlijk dat er steeds meer mensen zijn die zich genoodzaakt voelen om zichzelf te verkopen om een studie te kunnen bekostigen. Dit meisje haalt dan toevallig de media met haar slimme veilingstunt, maar hoeveel meisjes zijn er wel niet in NL die een beetje 'bijklussen' om rond te kunnen komen!?
need I say more ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ten eerste word je nergens toe gedwongen he, dit is een vrije keuze. Ze had ook een bijbaantje kunnen nemen. Ten tweede is deze dame niet uit Nederland maar uit Nieuw Zeeland en ik heb geen flauw idee hoe daar de studieregelingen zijn. Ten derde is zij niet de eerste die hiermee het nieuws haalt. En ten vierde zijn er genoeg mensen die schuldloos door het leven gaan zonder hun lichaam te hoeven verkopen...
JOUW principes ja.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind je? Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik heb wel iets met principes enzo...
Dat zei ze ook ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
JOUW principes ja.
Wat voor jou heilig is kan voor haar wel waardeloze kwatsch zijn.
Daar ben ik mij terdege van bewust, maar het verkopen van je lichaam is iets wat door velen niet echt als geaccepteerd bestempeld wordt. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen prostitutie oid. Maar ik vind het echt vreselijk als een meisje (want dat is ze nog) haar maagdelijkheid verkoopt om haar studie te betalen! Maar dat is inderdaad mijn meningquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
JOUW principes ja.
Wat voor jou heilig is kan voor haar wel waardeloze kwatsch zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |