quote:Op zondag 14 februari 2010 19:33 schreef ChickenSpikey het volgende:
@ BYM: sorry, beetje druk, maar net PM beantwoord
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:50 schreef ChickenSpikey het volgende:
Gratis af te halen: IKEA Grankulla bedbank
[ afbeelding ]
Half jaar geleden via MP gekocht. Zat al deels in elkaar. Ik kan er geen wijs uit worden en ben t zat om verder te proberen. Gekocht voor 40,- Mag gratis opgehaald worden in Dordecht. Wel deze week, anders gooi ik hem weg.
Heb de beschrijving ook, maar denk dat ik misschien iets mis, al zegt de verkoper van niet.. :Squote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef BYM het volgende:
[..]
Lijkt me toch geen rocketscience :linkje
Die lijkt me zo tof, en eigenlijk wil ik een bedbank. Maar ja, ik heb momenteel een hoogslaper.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:50 schreef ChickenSpikey het volgende:
Gratis af te halen: IKEA Grankulla bedbank
[ afbeelding ]
Half jaar geleden via MP gekocht. Zat al deels in elkaar. Ik kan er geen wijs uit worden en ben t zat om verder te proberen. Gekocht voor 40,- Mag gratis opgehaald worden in Dordecht. Wel deze week, anders gooi ik hem weg.
Je mag m zo op komen halenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die lijkt me zo tof, en eigenlijk wil ik een bedbank. Maar ja, ik heb momenteel een hoogslaper.
Die whisky heb ik er ook nog wel bij voor een prikkiequote:Op woensdag 17 februari 2010 22:36 schreef Gras_eter het volgende:
Wauw, dat schaakspel. In elk glas whiskey schenken en leegaten als je een stuk verliest :L
Gras_eter ziet mogelijkheden tvp voor schaakset
Wat voor en gras heeft een koopstop tot stufie weer komtquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:44 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Die whisky heb ik er ook nog wel bij voor een prikkie
t schaakspel loopt niet wegquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:49 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Wat voor en gras heeft een koopstop tot stufie weer komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |