Veel politici zien het toch als een graadmeter hoe het publiek over de landelijke politiek denkt. Terecht, ik ga normaal nooit maar deze keer wel. Ik ben al blij dat ik iets te kiezen heb!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:55 schreef Bastard het volgende:
Voor het eerst dat die zo uitgelicht worden zeg!
Hypes
Waar heb je het overquote:
Die quote komt van hetzelfde Eurogamer Gijsquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Je vergelijkt God of War met Dante ?
OMG Gijs
Valt toch wel mee? Het is een kloon,... ja met mooie graphics, maar waarom dit spelen terwijl er zoveel andere goede games zijn? GoW3 draait overigens gewoon op 60 frames per seconde hoor. Maar ik begrijp je gevoel,... ik baalde ook toen Dragon Age een 6 kreegquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die quote komt van hetzelfde Eurogamer GijsIk vind het karig dat ze de game zo afrekenen op het feit dat het een kloon is. Ook vraag ik me af wat ze bedoelen met 'too late' en hoe ze GoWIII gaan beoordelen. Dat is immers alweer het vijfde deel in de God of War reeks en originaliteit is er dan ook niet meer... De review komt mij te streng over. Ze zijn in de 360 vs PS3 showoff veel lovender!
Ik ga 'm in ieder geval vanavond spelen. Ik kijk verder dan het kloon-gezever. Valt me tegen van een boel mensen.
Doe eens ff normaalquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ga dan Bayonetta spelen, dat is tenminste nog origineel.
Nee, GoW3 draait op 30 tot 60 fps, variabel dus. Dante op 60, altijd.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Het is een kloon,... ja met mooie graphics, maar waarom dit spelen terwijl er zoveel andere goede games zijn? GoW3 draait overigens gewoon op 60 frames per seconde hoor. Maar ik begrijp je gevoel,... ik baalde ook toen Dragon Age een 6 kreeg![]()
Nu heb jij hem terug!
Bioshock 2 toch? Lijkt mij ook cool,.... maar ook hier lijkt me die minder dan het origineel. Mass Effect verbeterd haar game en genre,.. ik denk dat Bioshock dat niet voor elkaar krijgt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal
[..]
Nee, GoW3 draait op 30 tot 60 fps, variabel dus. Dante op 60, altijd.
En welke andere goede games zijn er dan?Mass Effect? Bayonetta? Das toch niets voor mij
Wat achteraf terecht bleek te zijn, net als de 5/10 van Edge.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:06 schreef Chocobo het volgende:
Maar ik begrijp je gevoel,... ik baalde ook toen Dragon Age een 6 kreeg![]()
Nu heb jij hem terug!
Ja,.. ik wilde het NIET geloven,.. speelde door en door en toen raakte het me hard,... dat deed pijn. Maar ik slikte en geef ze uiteindelijk gelijk!quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat achteraf terecht bleek te zijn, net als de 5/10 van Edge.
Edge
Eurogamer
Tuurlijk is Kratos koning. So what?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:08 schreef Chocobo het volgende:
Het is ook de setting Gijs,... veel lava en hel levels,... lijkt me zo saai worden. Ik denk dat ook jij op den duur de 6 kan gaan begrijpen. God of War heeft de leiding,... de setting en de scepter,... er is geen betere. De E3 demo heb ik nu 4 keer uitgespeeld,... serieus,... dat spel wordt zo goed!!
Bioshock 2 is onderweg ook ja van Zavvi. Maar mijn 360 gaat op vakantie naar Kepler morgen. Dus die speel ik pas later.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bioshock 2 toch? Lijkt mij ook cool,.... maar ook hier lijkt me die minder dan het origineel. Mass Effect verbeterd haar game en genre,.. ik denk dat Bioshock dat niet voor elkaar krijgt.
Ik had hetzelfde. Begin was echt veelbelovend. Maar op een gegeven moment kon ik niet meer over de levensloze graphics, het standaardverhaal en de onhandige gameplay heenkijken. Toen was het echt klaar. Het was gewoon een slechte PC port. Klaar. Zeker als je het vergelijkt met wat BioWare nu neerzet met Mass Effect 2!quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:10 schreef Chocobo het volgende:
Ja,.. ik wilde het NIET geloven,.. speelde door en door en toen raakte het me hard,... dat deed pijn. Maar ik slikte en geef ze uiteindelijk gelijk!
Waarom heb je niet voor Darksiders gekozen? Heb je ook nog een beetje Zelda-achtige gameplay.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk is Kratos koning. So what?Alsof je alleen maar de beste game uit een genre mag spelen... De setting vind ik juist wel tof, je komt veel bekende figuren tegen. Er zijn negen cirkels in de hell. Christendom speelt een belangrijke rol.
Natuurlijk Gijs,... game wat je wilt! Ik persoonlijk heb alleen geen tijd voor middelmatigheid! Zie diverse signatures hier in dit topic!quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk is Kratos koning. So what?Alsof je alleen maar de beste game uit een genre mag spelen... De setting vind ik juist wel tof, je komt veel bekende figuren tegen. Er zijn negen cirkels in de hell. Christendom speelt een belangrijke rol.
Zo waar,... geen games meer kopen die ontwikkeld zijn voor PC,... daar heb ik me lelijk in vergist!quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Begin was echt veelbelovend. Maar op een gegeven moment kon ik niet meer over de levensloze graphics, het standaardverhaal en de onhandige gameplay heenkijken. Toen was het echt klaar. Het was gewoon een slechte PC port. Klaar. Zeker als je het vergelijkt met wat BioWare nu neerzet met Mass Effect 2!
Omdat ik nog een backlog voor de 360 heb/had toen en Darksiders geen toffe SE kreeg zoals Dante wel heeft. Darksiders staat ook nog op m'n lijstjequote:Op donderdag 4 februari 2010 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarom heb je niet voor Darksiders gekozen? Heb je ook nog een beetje Zelda-achtige gameplay.
Het is mijn eigen sig zelfs, maar ik vind Dante geen middelmatigheid op dit moment. Mass Effect, dat vind ik middelmatig. Pratende aliens enzoquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Natuurlijk Gijs,... game wat je wilt! Ik persoonlijk heb alleen geen tijd voor middelmatigheid! Zie diverse signatures hier in dit topic!
Dat is niet eens zo erg...zie Half Life 2. Maar het is meer geen games meer kopen die ontwikkeld zijn voor PC en die je met een muis een toetsenbord moet spelen. Hieronder vallen dus traditionele RPG's en RTS games.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:15 schreef Chocobo het volgende:
Zo waar,... geen games meer kopen die ontwikkeld zijn voor PC,... daar heb ik me lelijk in vergist!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mass Effect, dat vind ik middelmatig. Pratende aliens enzo
Dead Space kreeg lovende kritieken. Ook van Eurogamer en Edge. Terecht. Verbeterde RE4 gameplay, spannend verhaal en setting.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn jullie trouwens allemaal Dead Space vergeten? Dat werd in het begin afgedaan als 'Resident Evil 4 in space' en kijk waar dat op uitliep.
Nou poe poe, hoe lovend was Eurogamer over Dead Space?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dead Space kreeg lovende kritieken. Ook van Eurogamer en Edge. Terecht. Verbeterde RE4 gameplay, spannend verhaal en setting.Dit is gewoon dezelfde game als GoW, met een andere hoofdpersoon.
Een HEEL punt hoger dan Dante. ENORM verschil ja.quote:Having come up with a stunning game engine, it also seems that EA couldn't come up with something more original to populate it. The concept of exploring alien-infested spaceships is hardwired into gaming DNA, and Dead Space relies so heavily on established survival horror rhythms that experienced players will be able to anticipate most scares and revelations before they arrive. That it all builds to a climax that is both narratively ridiculous and predictably videogamey (clue: giant boss monster with obvious weak spots) merely strengthens the lingering whiff of missed potential.
Isaac himself proves to be a fairly pointless lead character, too, unlikely to inspire much in the way of empathy or interest. With only two brief glimpses of his face bookending the story, and absolutely no dialogue, it's hard to invest in his search for his lost girlfriend, especially since the game neglects to develop this element in any meaningful way until its rather inept pay-off at the end. Gordon Freeman can get away with being a mute witness to apocalyptic events because we've viewing events through his eyes, and because he's not required to convey any emotional storytelling. Isaac, by comparison, acts like an emotionless automaton even when faced with the most horrific sights and the human factor - always a key in driving a horror story - suffers as a result.
None of these criticisms will detract from your enjoyment, provided all you want from a game is the opportunity to repeatedly turn evil monsters into red mush in gorgeous HD detail. Dead Space easily delivers on that promise, but fails to turn its polished production values into something truly memorable over the long haul.
7/10
Die onwetendheid nog van mquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:13 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat alleen B. hem ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |