Nope, over twee weken pas weer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:12 schreef Komakie het volgende:
Is er deze week geen aflevering.![]()
Ik kan hem niet vinden....
Ik had hetzelfdequote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:12 schreef Komakie het volgende:
Is er deze week geen aflevering.![]()
Ik kan hem niet vinden....
Ze is lelijk genoeg om "in zijn league" te passen, dus waarom niet?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:54 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Een of andere startrek/battlestar-chick zal gepaster zijn om zijn interesse te wekken.
De vorige keer double-x organismen die de hots hadden voor hem waren niet bepaald lelijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze is lelijk genoeg om "in zijn league" te passen, dus waarom niet?
Ja maar dit wordt een recurring rol toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:01 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
De vorige keer double-x organismen die de hots hadden voor hem waren niet bepaald lelijk.
Het gaat om dat HIJ hun interessant vindt.
Je kunt ook gewoon de countdown list op EZTV gebruikenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:01 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
De vorige keer double-x organismen die de hots hadden voor hem waren niet bepaald lelijk.
Het gaat om dat HIJ hun interessant vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Iets met sport vast.quote:Op vrijdag 2 april 2010 01:08 schreef DUK het volgende:
Ik heb hem gedeeltelijk in de VS gezien de laatste ep. maar ben halverwege in slaap gevallen (zal wel door alle commercials komen)![]()
Zojuist dus fijn zonder onderbrekingen gekeken...en...GENIAAL!
Blijft toch mijn favoriete comedy van het moment. Iemand enig idee waarom we de komende 4-5 weken maar 2 nieuwe krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze week weer geen episode![]()
quote:Op maandag 5 april 2010 10:59 schreef Butterfly91 het volgende:
JeweetzOmg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze week weer geen episode
En waar zijn ze mee bezig bij CBS?
Helaas, tegenwoordig heeft haast iedereen in de VS een Tivo ofzo. Christelijk land....quote:Op maandag 5 april 2010 11:26 schreef Rainesz het volgende:
Reden dat er nu reruns zijn komt vast door Pasen.
Denk dat ze bij de uitzendschema's vergadering denken,mensen zijn vast bij families op bezoek en geen tijd om tv te kijken.![]()
Erg jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |