abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77577898

Battlefield: Badcompany 2 informatie:

Battlefield: Bad Company 2 is de titel van de nieuwste game in de Battlefield reeks. Het spel wordt, zoals het voorgaande deel, ontwikkeld door DICE en wordt uitgegeven door EA. De game maakt gebruik van de Frostbite 1.5 engine (Destruction 2.0) waarmee het mogelijk is om verwoestbare omgevingen op het scherm te toveren. De game zal ook een singleplayer optie met verhaallijn bevatten. Daarnaast is er uiteraard de mogelijkheid om de strijd online aan te gaan.

Officiële release Datum: EU: 5 maart 2010
USA: 2 maart 2010
Ontwikkelaar: DICE
Uitgever: Electronic Arts
Serie: Battlefield
Platform: PC. Xbox 360 en Playstation 3
Genre: First-person shooter
Modes: Single-player en multiplayer
Rating: Rating pending
Leeftijdsklasse: PEGI: 16+



Battlefield BC2 bezit over een een zeer uitgebreide multiplayer. Er zullen 4 modi aanwezig zijn.
Hieronder uitleg.

-Conquest
Het is de bedoeling om als team een aantal vlaggen in bedwang te houden en zo de
vijand te verslaan. Het werkt door middel van een 'tickets' (punten) systeem. Hoe meer
vlaggen en hoe langer jij de vlaggen vast hebt, hoe meer punten de tegenstander verliest.

-Rush
In de game modi Rush is het de bedoeling om de kratten van je vijand te vernietigen. Per level zullen er 6 tot 8 kratten zijn.

-Squad TeamDeathMatch
In deze gamemode vecht je met jou squad tegen 3 andere squads (4vs4vs4vs4)
De squad die het eerst een bepaalde score haalt wint.

-Squad Rush
Dit is een variant op Rush. Zoals de naam al aangeeft gaat het hier om squad vs squad
In plaats van 12 vs 12 is het hier dus 4 vs 4.

Multiplayer maps
Er is nog niet veel bekend over de multiplayer maps. In de PC beta is al kennis gemaakt met Port
Valdez. Uiteindelijk moet het totaal map aanbod bestaan uit 16 maps.
Hieronder enkele die al vrijgegeven zijn.







Classes
Zoals in bijna elke Battlefield serie kun je kiezen uit classes. Je kunt in totaal kiezen uit
4 verschillende. Elk heeft zo zijn speciale eigenschappen en wapens tot zijn beschikking.

Hieronder meer uitleg:

- Assault
Aanvalsklasse:Bewapend met een aanvalsgeweer dien je de vijandelijk linie te breken
Ook kun je teamgenoten bevoorraden van ammunitie en explosieven.

- Medic
Support class/Medic klasse: Als medic heb je zware machine geweren tot je beschikking
waarmee je suppressive fire kunt bieden en team mates terplekke kunt healen of reanimeren.

- Engineer
Support/Engineer class: De engineer is ideaal als je met voertuigen wilt optrekken. Hij kan
terplekke tanks en vele andere mobiele eenheden repareren. Ook zeer effectief als anti tank
eenheid omdat je Rocketlaunchers tot je beschikking hebt.

-Recon
Sniper/Demolition klasse: Voor de Lone Hunters onder ons is Recon een uitstekende keuze.
In camouflage pak kun je onopgemerkt van een afstand tegenstanders uitschakelen met je sniper
als beste vriend. Ook kun je onopgemerkt diep binnen vijandelijk territorium dringen om objectives
te vernietigen met explosives.

Classgebonden wapens

Hieronder de wapens die elke class tot zijn beschikking heeft. *Let wel op dat wanneer je je begint
je niet alles tot je beschikking hebt. Je begint met enkele basiswapens en naarmate je punten verdient
krijg je er ook meer unlocks bij.


-Recon Class









-Assault Class









-Medic Class









-Engineer Class








Algemene wapens
Dit zijn natuurlijk niet alle wapens maar zijn wel classgebonden. Verder heeft iedereen de
beschikking over de wapens in dit lijstje.

Pistols
M9
M1911
MP443
M93R
Mp412
TRCR-4 ( Gas bediende pistool, schiet tracer darts af die magnetisch aan een voertuig
blijven plakken. Antitank-raketten kunnen vervolgens geleid door de tracer darts het voertuig uitschakelen)

Shotguns
870MCS
S20K
SPAS12
T194
USAS12
NS2000
SPAS15
M1A1 ( soort tommygun)


Voertuigen










Bad Company 2 Systeemeisen
Minimaal:
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz;
Geheugen: 2GB;
Grafische kaart: GeForce 7800 GT / ATI X1900;
Grafisch geheugen: 256MB;
Besturingssysteem: Windows XP;
Vrije schijfruimte: 15GB voor digitale versie, 10GB voor disc-versie, 10 GB voor digitale versie.

Aanbevolen:
Processor: Quadcore;
Geheugen: 2GB;
Grafische kaart: GeForce GTX 260;
Grafisch geheugen: 512MB;
Besturingssysteem: Windows Vista or Windows 7;
Vrije schijfruimte: 15GB voor digitale versie, 10GB voor disc-versie, 10 GB voor digitale versie.




Bad Company 2 en de PC BETA

Zoals velen waarschijnlijk al zullen weten is de PC Beta al in volle gang. Je kunt alleen meedoen als je
een Betakey hebt.

Daar kun je aan komen door te pre orderen ( * let op, niet alle verkooppunten verstrekken die, dus
vraag dat even na voor je je aankoop doet) of free Give aways op sites in de gaten te houden.

Enkele van die sites:

http://www.i3d.net/
http://www.multiplay.co.uk/
http://www.badcompany2.com

Je hebt ook de game client nodig om het te kunnen spelen. Die is hier te downloaden.
BAD COMPANY BETA CLIENT

Doe je mee aan de Beta en wil je feedback aan de devs leveren, ga dan naar het volgende forum:
FEEDBACK

NL Bad Company 2 Fansite
http://www.badcompany2.nl

[ Bericht 42% gewijzigd door Dibble op 04-02-2010 01:19:23 ]
*Hosselcopter*
pi_77578016
Tvp

Al links om BFBC cheap te kunnen regelen?
pi_77578220
Ik ga morgen even de OP aanpassen (met m'n superskillz )denk ik, zet ik er wel wat goede links bij.
*Hosselcopter*
pi_77578725
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 00:47 schreef RoW_0 het volgende:
Tvp

Al links om BFBC cheap te kunnen regelen?

www.g2play.net

Werkt perfect
pi_77578785
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 00:47 schreef RoW_0 het volgende:

Al links om BFBC cheap te kunnen regelen?
Als je em via internet besteld kost ie ¤36,50 voor de PC op gamersland.nl

PS3 en Xbox360 versies zijn ¤48,50 op dezelfde site.

Misschien dat er nog een goedkopere komt naarmate de release dichterbij komt. Op budgetgaming.nl hebben ze daar een mooi overzichtje van
pi_77578820
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 00:56 schreef Dibble het volgende:
Ik ga morgen even de OP aanpassen (met m'n superskillz )denk ik, zet ik er wel wat goede links bij.
Goed idee

Alleen wat moet er nog bij? Namen van spelers heeft totaal nog geen zin aangezien de friendlist het nog niet doet
pi_77580486
Kwam er gisteren achter dat eindelijk 1 friend zichtbaar is in de friendslist.
Nu de rest nog die allang geaccept zijn.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_77581576
fps
pi_77582797
In de OP staat "# Geen Ammo-crates meer, ammo is verkrijgbaar bij de Engineer."; maar dat is natuurlijk de assaulter
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:35:16 #10
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_77582844
Even een vraagje. De HP regen, hè. Is dat nou 100% regen, of krijg je maar een ~percentage terug?
pi_77583461
hp regen?
pi_77583526
tvp.

De friendslist is ook zuigelijk he. Niks doet het
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_77583599
quote:
'm a fairly long time lurker on these forums and seeing all the uproar regarding the PC beta has made me want to point out a few things.

When the PC beta was announced, on the official battlefield blog, the following was posted:

"The Beta is happening for many reasons, like testing the infrastructure, hosting stability, and gameplay tuning (FOV, Weapon Balance, etc...) that no amount of internal testing could provide better than real world exposure. This means there will also be times of choppiness, lag, disconnects, CTDs or other issues a Beta version of any MP game would have."

Also:

"Advanced warning: there will be things updated in the final game, like a Server browser with more functions, optimizations, performance tweaks, and learning's from the Beta."

Also it was recently announced by one of the devs on twitter that prone is gone, and will not be included despite any amount of asking for it.

This means the following things:

If prone is important to you, and is a dealbreaker as far as the game is concerned- move on. It's certainly a valid point of view, and you are entitled to your opinion. However those of us who don't care, or even prefer the game without prone, are also entitled to ours, and are not 'n00bs' and 'idiots' as many of you suggest. In any case, there's nothing to be gained for anybody by debating it any more.

If you are cancelling your order because the BETA is laggy and the hit recognition is not to your satisfaction, and it takes too many bullets to kill someone, you are missing the point of this beta. The developers themselves indicated that lag would be a problem in the beta (as it is in the betas of almost all multiplayer games). The whole point of betas is to test the netcode in the real world networking infrastructure- if there is a single thing that will be greatly improved from beta to final product, I guarantee it will be the lag and hit detection. Whether the damage per bullet will be changed remains to be seen, but certainly the developers have said they are open to balance changes (they made some after the PS3 beta) and of course there is the hardcore mode as well.

Some people are complaining about graphics in the beta- keep in mind that developers have confirmed that the high texture setting is in fact a placebo- you are not looking at the best texture setting that will be available in the retail game. You do not know what the final game will look like.

Finally, performance problems. Optimizing performance and solving hardware conflicts is another one of the main purposes of every beta test. Don't expect miracles- if you are playing on your budget computer or laptop, I'm not going to pretend the game will suddenly be playable for you. However if you are playing a computer that you feel really should be powerful enough to run the game smoothly (keep in mind the game is massively strenuous on CPUs, for good reason, and that X360 and PS3 actually have excellent CPUs in terms of raw processing power), don't be so sure that the final retail product won't run significantly better. At least hold off judgment until we see a more mature beta build, for instance after MORE THAN FOUR WORK DAYS have passed since the release of the beta.

If you are quitting because "I played the beta of __________ and it was much more polished," well, that's nice, but nobody cares. Different studios have different comfort levels about beta testing different levels of code. This is not a demo. That it would have bugs and problems is not a surprise to anyone who knows what a beta is.

If you are quitting because "DICE will not change anything substantial in retail, they only have a month" then please, direct me the secret government lab where you acquired your clairvoyance. It must be a useful skill, though I'm not sure why you use it predicting the future of game development rather than say, lottery numbers, but that's your choice. As I detailed earlier, the expressed purpose of the beta (as stated by the developers) is to solve the problems 90% of the complaints on this board are about: Lag, performance, balance. If you are leaving because there is no prone, fine, I understand that, but it doesn't make you better than the people who disagree with you.

Obviously, this is a wall of text but I hope it may cause some of you to think twice before you make rash judgments about the bad company 2 beta.
Wapen balans komt in de final build. Het wordt een dikke patch met een lange lijst.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:00:27 #14
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_77583640
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:54 schreef RoW_0 het volgende:
hp regen?
Hit point regeneration.
pi_77583792
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:58 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Wapen balans komt in de final build. Het wordt een dikke patch met een lange lijst.
Mooi om te horen, textures waren inderdaad niet zo mooi
Maar ja, nu ik dit hoor ga ik 'm zeker kopen idd! samen met Bioshock 2.
pi_77583816
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Mooi om te horen, textures waren inderdaad niet zo mooi
Maar ja, nu ik dit hoor ga ik 'm zeker kopen idd! samen met Bioshock 2.
Tenminste dat denk ik. De lijst wordt wel lang maar of dat waard is? Ik weet het niet.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_77584610
Maar toch erg en erg jammer dat er geen straaljagers zijn.
en geen fucking prone.
pi_77585026
Geen prone betekent ook geen dolphindiven. Wat mij betreft een goeie beslissing.
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:52:45 #19
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_77585184
Ja, maar geef dan tenminste de recon class een prone ability. Gaan knielen met een 50 cal. ziet er niet uit
*Hosselcopter*
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:58:55 #20
258885 Solique
I Kill You !
pi_77585353
Ik denk eerder dat ze zeker bij bepaalde gamemodes het spelen wat sneller willen houden.
Doordat je niet kan pronen ziet het snipen er inderdaad wat vaag uit, maar dan ben je zeker wel de pineut als er iemand met een SMG, LMG of AR op je gaat schieten.

Vooral campers die hele rondes zouden pronen, zullen nu andere methoden moeten uitvinden.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:01:21 #21
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_77585445
Er is geen prone omdat het een console port is. Gosh. Wake up people.
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:04:01 #22
258885 Solique
I Kill You !
pi_77585531
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:01 schreef feelsgoodman het volgende:
Er is geen prone omdat het een console port is. Gosh. Wake up people.
Als dat de enige reden is, slaat dat nergens op.
Prone zat al in elke BF (ook consoles) behalve de bad company reeks.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:08:42 #23
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_77585665
Ik heb nooit Battlefield op een ander platform gespeeld. Echter kan ik me goed voorstellen dat ze daar prone daar hebben weg gelaten. Het kan best dat de voorgaande Battlefield games ook prone hadden, echter zijn die stuk voor stuk mislukt t.o.v. de PC versie. Bad Company is eigenlijk de eerste console Battlefield die niet is "geflopt".

Get used to it. Consoles zijn helaas de toekomst.
pi_77585844
Iemand nog key?
pi_77585876
Heeft niks met consoles te maken.. is gewoon om gamesnelheid hoog te houden. Wake up feelsgoodman
Where facts are few, experts are many.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')