Ja true. En vrouwen zijn soms best mooi. Maar toch ben ik niet lesbisch. Zonde eigenlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou bekeer dan! Kom op, kutjes likken lijkt me minder vermoeiend dan een piemel achterin je keel proberen te proppen.
Hoe weet je nou of je niet lesbisch bent? Je moet jezelf gewoon toestaan om ook vrouwen leuk te vinden en te zien als relatiemateriaal en voor je het weet ben je pot.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja true. En vrouwen zijn soms best mooi. Maar toch ben ik niet lesbisch. Zonde eigenlijk.
Mensen die het woord "pot" gebruiken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of je niet lesbisch bent? Je moet jezelf gewoon toestaan om ook vrouwen leuk te vinden en te zien als relatiemateriaal en voor je het weet ben je pot.
Dat valt reuze mee, dat jij het niet kan vinden is een ander verhaal.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De intelligentie waar ik naar smacht is bij jou in ieder geval ver te zoeken.
Op ieder potje past een deksel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die het woord "pot" gebruiken.![]()
![]()
Ik moest lachen toen ik je posthistory bekeek.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:31 schreef Autidude het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, dat jij het niet kan vinden is een ander verhaal.
En dat verhaal is te verhalen in je posts
Jij ook niet, en als er een mod online was geweest had er al lang een slotje op dit topic gezeten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ga met je leuter spelen ofzo. Je hebt hier niets te zoeken.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:35 schreef Fascination het volgende:
Ik moest lachen toen ik je posthistory bekeek.
En blijf jij maar lekker in R&P, waar je thuishoort blijkbaar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:38 schreef Autidude het volgende:
[..]
Jij ook niet, en als er een mod online was geweest had er al lang een slotje op dit topic gezeten.
Dus ga maar weer lekker terug naar je KLB hoekje
Daar zit ik ook, domme hoer.. Eerst wou je nog dat er serieus gereageerd wordt... blijk je gewoon een achterlijk troll topicje geopend te hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En blijf jij maar lekker in R&P, waar je thuishoort blijkbaar.
Oh, dat verandert de zaak. Neuken?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:49 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben een man en zoek een homovriend.
Kijk, een stuk duidelijker.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:49 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben een man en zoek een homovriend.
Nog een autist.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:50 schreef Wupppie het volgende:
en in je profiel staat vrouw
je bent gewoon een troll en nog een lelijke ook
Hoe weet je dat? Hij heeft geen foto's in zn fobo.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:50 schreef Wupppie het volgende:
en in je profiel staat vrouw
je bent gewoon een troll en nog een lelijke ook
En dat merk je nu pas op?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:52 schreef Fascination het volgende:
Wat zijn er toch veel trieste jongetjes hier op FOK!, zeg.
Dat deed ik om je te pestenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die het woord "pot" gebruiken.![]()
![]()
Mooi, dan heb je er weer 3 miljard potentiele keuzes bij.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben gewoon nog nooit verliefd geweest op een meisje en heb ook niet het idee dat het ooit gaat gebeuren. Maar ik sluit niets uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |