iddquote:
datenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:24 schreef Rnie het volgende:
sorry. ben 1.46
Omg!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
- Knap. Liefst langer dan 1.80 met donker (lang) haar. - CHECK, 1.68 maar dat valt niet open CHECK!
- Intelligent. CHECK
- Grappig. En dan bedoel ik niet mensen met flauwe Friends humor. CHECK
- Lief. CHECK
- Etc. CHECK
Smart_ass we zijn geboren voor elkaar!
ben je een dwerg met stijve nek?quote:
Okequote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg!!Laten we een triodate doen met Fas dan!
Ik denk ik zet het expres in R&P, krijg ik alsnog van die kutreacties.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:31 schreef Wupppie het volgende:
TS haar opleiding is WAJONG
Wet
Arbeidsongeschiktheid
JONg
Gehandicapten
[ afbeelding ]
Shit je hebt gelijk,quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef Rijpie het volgende:
[..]
[..]
En lezen kan je ook niet![]()
Is dat ook friends humor? Anders val ik daarop af
Kutreacties moet je overheen lezen, die krijg je altijd op Date topics.. maakt niet uit welk subforum.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik denk ik zet het expres in R&P, krijg ik alsnog van die kutreacties.
Ik heet Priscilla, wil je daar ook nog even een grapje over maken dan?
R&P is niet voor contactadvertenties.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef Smart_ass het volgende:
Nee.quote:Ik heet Priscilla, wil je daar ook nog even een grapje over maken dan?
Daar kon ik wel om lachen eigenlijk ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef Rijpie het volgende:
[..]
[..]
En lezen kan je ook niet![]()
Is dat ook friends humor? Anders val ik daarop af
Fok en Waarheid zijn twee dingen die niet zo goed samen gaan, dat is in het verleden gebleken en uitstekend opgelost!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:42 schreef Smart_ass het volgende:
Sommige mensen begrijpen niet dat niet alles op fok op de waarheid gebaseerd is enzo.
Weten we gelijk waarom je iemand zoekt met humor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:42 schreef Smart_ass het volgende:
Sommige mensen begrijpen niet dat niet alles op fok op de waarheid gebaseerd is enzo.
Ja graag!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heet Priscilla, wil je daar ook nog even een grapje over maken dan?
Misschien moet je wat over jezelf vertellen. We weten tot nu toe alleen dat je wanhopig bent en geen humor bezit.quote:
In de WW terechtkomen is eigenlijk al van jongs af aan mijn toekomstdroom geweest. Ik juich het dus alleen maar toe.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:49 schreef tho_Omas het volgende:
Na mijn ontslag bij ROTEB, zit ik nu in de WW. Hoe kijk jij daar als WAJONG'er tegenaan?
KLB, geheid resultaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Je moet ook een topic openen in SEX, dat werkt beter.
Het gaat toch om iets drinken, de eerste 10 minuten van een film zien en dan neuken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:57 schreef Autidude het volgende:
Oh, je bent gewoon zo'n dom KLB kind![]()
![]()
Neuh, dan zit je toch echt in het verkeerde subforum en zet je véél te hoog in.
Intelligentie en humor kan je lang naar blijven zoeken.. dat soort mensen vallen niet op zo'n type als jij
Vergeet knap en minimaal 1.80 niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:57 schreef Autidude het volgende:
Intelligentie en humor kan je lang naar blijven zoeken.. dat soort mensen vallen niet op zo'n type als jij
Ook al heb je een piemel .i.p.v. een vagina, zwaaien de piemels je alsnog om de oren.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kan ook, kan ookof je gaat voor KPD en de piemels zwaaien je om de oren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |