abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77572631
Ik zag dit bericht net op nujij:

Willem Middelkoop, bekend van o.a. RTLZ en de Wereld draait Door, deelt tijdelijk al zijn kennis met de hele wereld. Hiervoor heeft hij speciaal een nieuwe website laten maken waar je gratis zijn doorgangs betaalde nieuwsbrieven kan downloaden. De nieuwe website is http://www.middelkoop-willem.nl en is net gelanceerd. De verwachting is dat veel in financiën en beleggingen geïnteresseerde mensen deze kans grijpen en gebruik maken van dit gratis abonnement. Hoelang je je nog gratis kan aanmelden is niet bekend.

Ik heb net ook even op die nieuwe website gekeken. Alles wat je hoeft te doen is je voornaam en email adres op te geven en dan kan je direct een aantal nieuwsbrieven van Willem Middelkoop downloaden.
Normaal betaal je hier 200 euro voor dus dit is wel even heel mooi meegenomen.

Kwaliteit van de nieuwsbrief is echt heel hoog. Ik heb net al even een stukje gelezen en er staat heel veel informatie in over financiën en beleggingen dat voor normale mensen niet toegankelijk is.

Zo kom je te weten wat er echt speelt in de financiële wereld en hier kan je je beleggingen zeer goed op af stemmen.

Zijn hier al meer mensen geabonneerd op de betaalde of nu dus tijdelijk gratis nieuwsbrief van Willem Middelkoop? Wat zijn jullie ervaringen hier mee? Hebben jullie nog andere tips voor goede financiële nieuwsbrieven?
pi_77572743
Gespot: Gratis edites van de Willem Middelkoop Nieuws-Flash zo'n exact hetzelfde topic. Snap dat 't spam is, maar zit Willem zelf hierachter? Laat 'm maar ff meeposten dan .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_77572989
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:33 schreef CtheB het volgende:
er staat heel veel informatie in over financiën en beleggingen dat voor normale mensen niet toegankelijk is.
Geef eens een voorbeeld dan voordat ik 200 euro verbras aan een nieuwsbrief.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:42:00 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_77573026
Betalen voor beursadvies is net zoiets als een knappe vrouw die voor sex betaalt. (met een t dus)
The End Times are wild
pi_77574020
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:41 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld dan voordat ik 200 euro verbras aan een nieuwsbrief.
Je verbrast geen 200 euro aan een nieuwsbrief, je kan nu gratis heel veel nieuwsbrieven downloaden zonder er voor te hoeven betalen. Lees de nieuwsbrief maar dan kom je er wel achter waarom er wel heel veel mensen zijn die er voor betalen.

Maar er zijn verder geen andere mensen die ervaringen hebben met dit soort nieuwsbrieven of nog tips voor mij hebben voor andere nieuwsbrieven op financieel gebied?

Volgens mij heb je wel heel veel aan deze informatie van deze experts en kan je hiermee je belegingsstrategie aanpassen en veel meer winst behalen.
pi_77574055
Wat vinden we van van Middelkoop?
pi_77574082
Die vent is wel zo ontzettend vol van zichzelf. Voor mij voldoende reden om geen enkele 'nieuwsbrief' van hem te lezen. Ik heb helemaal niets met deze man
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77574124
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:02 schreef Stuart het volgende:
Die vent is wel zo ontzettend vol van zichzelf. Voor mij voldoende reden om geen enkele 'nieuwsbrief' van hem te lezen. Ik heb helemaal niets met deze man
Wat heeft zijn persoonlijkheid te maken met eventuele beleggingskennis? Of ben je een vrouw?
pi_77574252
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:03 schreef Koewam het volgende:

[..]

Wat heeft zijn persoonlijkheid te maken met eventuele beleggingskennis? Of ben je een vrouw?
Goed argument, maar nee, ik ben geen vrouw en verder vind ik dat deze man veel in herhaling valt. Ik kan niets met zijn 'adviezen'. En natuurlijk speelt persoonlijkheid mee. Als je iemand niet mag zal je daar minder snel iets van willen aannemen, hoe onprofessioneel dat ook moge zijn
pi_77574500
Als je tijdens de kredietcrisis veel geld was kwijtgeraakt zou je wel anders reageren.

Op het moment dat het weer iets beter gaat met de beleggingen kijkt iedereen alleen maar vooruit en probeert met zoveel mogelijk winst te maken met te grote risico's.
Door goed naar het systeem te kijken kom je erachter dat er nog een hele grote zeepbel is en we het topje van de ijsberg nog lang niet hebben gezien.

Maar daar kom je waarschijnlijk pas te laat achter maar dan moet je dan ook niet zeuren dat je niet gewaarschuwd bent.
pi_77574717
Even een vraagje voor CtheB. Aangezien je zo'n fan van middelkoop bent en je tegelijk een grote zeepbel nog ziet knappen (ben het met je eens), waarom zou goud dan stijgen in de toekomst?

Een knappende zeepbel betekent immers deleverage(deflatie) en dat betekent dat goud ook meedaalt. Of vrees je meer de (idiote) maatregelingen die overheden/centrale banken op monetair niveau (kan) gaan nemen?
pi_77574782
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:09 schreef CtheB het volgende:
Als je tijdens de kredietcrisis veel geld was kwijtgeraakt zou je wel anders reageren.

Op het moment dat het weer iets beter gaat met de beleggingen kijkt iedereen alleen maar vooruit en probeert met zoveel mogelijk winst te maken met te grote risico's.
Door goed naar het systeem te kijken kom je erachter dat er nog een hele grote zeepbel is en we het topje van de ijsberg nog lang niet hebben gezien.

Maar daar kom je waarschijnlijk pas te laat achter maar dan moet je dan ook niet zeuren dat je niet gewaarschuwd bent.
Oooh, ik ben destijds ongeveer 50% van de waarde van mijn portefeuille verloren hoor. Maar heb dit jaar gelukkig het grootste deel weer 'terugverdiend'
pi_77575274
CtheB (of moet ik zeggen Willem ), ik zie niet in wat je zou hebben aan de nieuwsbrief als op de lange termijn toch alles kapot gaat. Jij wel?
pi_77575407
Het is niet waar dat goud mee daalt als er een crisis is.
Terwijl de index daalt kan je toch nog winst maken met goud.
Goud verliest zijn waarde niet, in tegendeel, er zijn juist steeds meer
mensen die in de goud gaan waardoor de prijs juist alleen maar
aan het stijgen is.
Met goud worden op dit moment juist enorm hoge rendementen behaald
terwijl we nog in een crisis zitten en voorlopig ook wel blijven.

Als ik er geld voor had gehad had was ik wel ingestapt bij een goud fonds
maar ik heb toch wel behoorlijk wat rendement gehaald op mijn aandelen
in goud terwijl mijn normale aandelen toch weer een beetje in waarde zijn gedaald.

Het is trouwens niet alleen goud, ook andere grondstoffen zoals verschillende edelmetalen zijn erg in trek en kunnen heel veel rendement op leveren.

Ik verwacht niet dat de beurs dit jaar veel zal stijgen en er kan nog steeds een tweede correctie naar beneden toe komen halverwege het jaar.
pi_77576105
Nou, ik heb me aangemeld, zal me melden in dit topic met opmerkingen of vragen.

Wat ik mij wel afvraag: hoe kan iemand die zijn carrière als fotograaf is begonnen een economisch expert worden?
pi_77576138
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:29 schreef CtheB het volgende:
Het is niet waar dat goud mee daalt als er een crisis is.
Terwijl de index daalt kan je toch nog winst maken met goud.
Goud verliest zijn waarde niet, in tegendeel, er zijn juist steeds meer
mensen die in de goud gaan waardoor de prijs juist alleen maar
aan het stijgen is.
Met goud worden op dit moment juist enorm hoge rendementen behaald
terwijl we nog in een crisis zitten en voorlopig ook wel blijven.

Als ik er geld voor had gehad had was ik wel ingestapt bij een goud fonds
maar ik heb toch wel behoorlijk wat rendement gehaald op mijn aandelen
in goud terwijl mijn normale aandelen toch weer een beetje in waarde zijn gedaald.

Het is trouwens niet alleen goud, ook andere grondstoffen zoals verschillende edelmetalen zijn erg in trek en kunnen heel veel rendement op leveren.

Ik verwacht niet dat de beurs dit jaar veel zal stijgen en er kan nog steeds een tweede correctie naar beneden toe komen halverwege het jaar.
Je post de een na de andere tegenstrijdigheid. Als er inderdaad een dergelijke crisis gaat plaatsvinden zoals middelkoop voorspelt (ben het met hem eens, in minder extreme) dan gaat er een flinke deflatie plaatsvinden en zullen commodityprijzen(ook goud) meedalen. Dit scenario gaat zich alleen niet voltrekken indien centrale banken/overheden ondanks dat positieve effecten van het pimpen omslaan in negatieve effecten doorgaan met datzelfde gepimpt (leid tot hyperinflatie uiteindelijk). Tot nu toe is er nog geen enkele aanwijzing voor dat dit gaat plaatsvinden en is het beleggen in commodity's fundamenteel niet verantwoord.
pi_77576820
Het komt wel erg spammerig over, met een banner ala Amerikaanse proporties.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_77577288
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:01 schreef Koewam het volgende:
Wat vinden we van van Middelkoop?
Dokter Doom in Nl..maar ja, wat heb je er voor over?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77577385
Zou er geen geld voor over hebben.
Het lijkt mij vreemd als hij opeens 180% tegenovergesteld staat te vertellen van wat hij in BNR rond 12.00 uur dagelijks vertelt. Toch?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77577389
Oh, en als we iets wel hebben geleerd, is .. gratis nooit helemaal gratis..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_77577962
De nieuwbrief viel mij tegen, ik heb steeds het idee dat ik alles al ken. Ik denk dat het vooral knip-vertaal-plakwerk van diverse internetbronnen is. De vormgeving is onoverzichtelijk, onverzorgd.
Maar wie niet zoals ik de hele dag online zit te wezen en alle belangrijke crisisgerelateerde sites bezoekt kan er zeker zijn voordeel mee doen.
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:24:39 #22
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_77586176
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef Koewam het volgende:
Wat ik mij wel afvraag: hoe kan iemand die zijn carrière als fotograaf is begonnen een economisch expert worden?
Misschien heeft hij bij de uitdeling meer dan één talent gekregen?

Middelkoop is gek op goud dus wat deed ik? Volgde zijn advies, kocht het goudfonds duur en gelukkig ga ik diezelfde fout niet nog eens herhalen.

Wat hij hier doet is een standaard Amerikaanse marketing truc. Gratis weggeven. Ondertussen krijg je mail met diverse links waar hij zijn commissie over vangt. En/of hoopt hij dat je t.z.t. ingaat op zijn aanbod om abonnee te blijven maar nu tegen betaling. En/of hij verdient ondertussen geld aan het doorleveren van naam/email combinaties. Het loont om de kleine lettertjes te lezen voor aanmelding. (Ik heb dat nog niet gedaan, en beschuldig Middelkoop nergens van, wil alleen even waarschuwen omdat ook dit een heel gebruikelijke marketing tactiek is).
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:06:15 #23
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_77587672
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:24 schreef caroline88 het volgende:

[..]

Misschien heeft hij bij de uitdeling meer dan één talent gekregen?

Middelkoop is gek op goud dus wat deed ik? Volgde zijn advies, kocht het goudfonds duur en gelukkig ga ik diezelfde fout niet nog eens herhalen.

Wat hij hier doet is een standaard Amerikaanse marketing truc. Gratis weggeven. Ondertussen krijg je mail met diverse links waar hij zijn commissie over vangt. En/of hoopt hij dat je t.z.t. ingaat op zijn aanbod om abonnee te blijven maar nu tegen betaling. En/of hij verdient ondertussen geld aan het doorleveren van naam/email combinaties. Het loont om de kleine lettertjes te lezen voor aanmelding. (Ik heb dat nog niet gedaan, en beschuldig Middelkoop nergens van, wil alleen even waarschuwen omdat ook dit een heel gebruikelijke marketing tactiek is).
Exact. Die info weggeven kost natuurlijk niks extra als je hem toch al hebt. Bovendien is het ook nog eens het beïnvloedden van sentiment op bepaalde vlakken, in zijn eigen belang. Het is net zoiets als betalen voor reclame. Die informatie is net zo goed niet neutraal.
The End Times are wild
pi_77590836
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:00 schreef CtheB het volgende:

[..]

Je verbrast geen 200 euro aan een nieuwsbrief, je kan nu gratis heel veel nieuwsbrieven downloaden zonder er voor te hoeven betalen. Lees de nieuwsbrief maar dan kom je er wel achter waarom er wel heel veel mensen zijn die er voor betalen.

Maar er zijn verder geen andere mensen die ervaringen hebben met dit soort nieuwsbrieven of nog tips voor mij hebben voor andere nieuwsbrieven op financieel gebied?

Volgens mij heb je wel heel veel aan deze informatie van deze experts en kan je hiermee je belegingsstrategie aanpassen en veel meer winst behalen.
Nee, want mensen die hun geld moeten verdienen met beurstips wantrouw ik, net als Geert Schaaij en al die andere idioten.
Als je echt geld verdiend op de beurs,dan hoef je er niet bij te beunen
pi_77591025
Misschien heb ik wat gemist. Maar is er enig bewijs dat Willem Middelkoop hier werkelijk bij betrokken is? Ik kan het me haast niet voorstellen namelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')