quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis niet zo'n knuffelkanon als een lieve kat ofzomaar hijs wel heel leuk, en hij wil ook wel eens knuffelen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
de malloot is nu aan het vrijen met zijn spiegelbeeld in de theepot
Hij kon het ook wel, maar wilde de stap niet maken. Je verliest toch heel veel zekerheid.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Deze is gestopt met werken en pokert in een maand een jaarsalaris bij elkaar tegenwoordig
Hij wil voor zichzelf beginnen, heeft net een supermooi huis laten bouwen, en hij zet nu keiveel geld opzij.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij kon het ook wel, maar wilde de stap niet maken. Je verliest toch heel veel zekerheid.
ik wil daar al weken heeeeeeeenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:20 schreef Maes het volgende:
Ik ben zaterdag bij de Chinese boot geweest. Daar heb ik Rice Sticks gekocht, het heeft de vorm van tagliatelle maar het is rijst. Ik ga het morgen klaarmaken. Even een receptje zoeken.
Maar ga dan toch gewoon popjequote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is meer dan een uur reizen![]()
oh, en mijn moeder vraagt om meer Sjon foto's
Het is er echt leuk. Echte wok gekocht en hele leuke rijstbakjes. Een shitload (hihi) aan noodle hapjes. Lekkere jasmijnthee, veel sausjes en nog veel meer.quote:
Ooooooh jasmijntheequote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:37 schreef Maes het volgende:
[..]
Het is er echt leuk. Echte wok gekocht en hele leuke rijstbakjes. Een shitload (hihi) aan noodle hapjes. Lekkere jasmijnthee, veel sausjes en nog veel meer.
Heb je al een tinypic account?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nog hele leuke maar al mn fotouploadaccounts zijn vol, ik zoek een fijne onbeperkte die gratis is, maar ik geloof niet dat dat nog bestaat
![]()
Hoi mama Zwabber
Nein, kan daar veel in?????????quote:
Ik heb een foto gemaakt van het blikje, komt eraaaaaan!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooh jasmijnthee![]()
Ook in een heel mooi blik voor een prikkie?
Ik ben echt al jaren met fases heftig verslaafd aan echte chinese jasmijnthee
Je kunt zo ook met meerdere tegelijk hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr nu wel een maar moet daar foto's een voor een uppen geloof ik?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:45 schreef senesta het volgende:
* senesta gluurt om hoekje van de Slowchat
bij photobucket kun je bulk upload doenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr nu wel een maar moet daar foto's een voor een uppen geloof ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |