Jazeker.. soort van vervroegde midlifecrisis..quote:
das moeilijk weten wat je echt wilt..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jazeker.. soort van vervroegde midlifecrisis..
Ben maar eens aan het uitzoeken wat ik nu echt wil (qua werk dus..) en dat is lastig.. heb het gevoel dat ik niets kan en zo.. nja lang verhaal verder dus.
Ik opper wel iets: freelance fotografe?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben maar eens aan het uitzoeken wat ik nu echt wil (qua werk dus..) en dat is lastig.. heb het gevoel dat ik niets kan en zo.. nja lang verhaal verder dus.
als ik sunny' s foto' s zie en hoe ze erover praat is dat zeker wel iets waar passie ligt jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik opper wel iets: freelance fotografe?
Zit heeeel toevallig de site van de fotovakschool goed te bestuderen voor de 20e keer..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik opper wel iets: freelance fotografe?
weet ik nog jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zit heeeel toevallig de site van de fotovakschool goed te bestuderen voor de 20e keer..![]()
@ DE: het is ook vooral dat ik het al uitgebreid een keer beschreven heb hier in CUL
10 graad per week maar?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:29 schreef Ole het volgende:
Zoooo... pa en ma ook weer terug uit Bali.
Wel een overgang na 3 weken 30 graden
quote:
wat voor een opleidingen heb je tot nu toe gedaan, en waar liggen je intresses qua hobby's en bezigheden?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
4 maandjes bikkelen en daarna een administratieve functie bekeledenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
Sunny je kunt ook nog het leger in! Af en toe rennen in het bos en de rest van de tijd fokken!
HOE'A!
Pabo, ben al een aantal jaren juf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wat voor een opleidingen heb je tot nu toe gedaan, en waar liggen je intresses qua hobby's en bezigheden?
Juf op wat voor een school, middelbare of basisschool? (dat laatste gok ik ?) en wil je blijven educateren of echt kompleet iets anders?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pabo, ben al een aantal jaren juf.
Interesses en hobby's: fotografie, natuur.. Zit dus ook een beetje te dubben.. natuur en milieueducatie lijkt me ook leuk. Ik hou de vacatures daarvoor ook in de gaten, maar die zijn er niet in deze omgeving momenteel.
Ik vind oudjes leuk als ik de tijd heb om ze goed te wassen, even te kletsen en op de plee te zetten als zij dat willen. Niet als ik er voor 12 uur 24 gewassen en aangekleed moet hebben samen met 1,5 collega, ze in de huiskamer dump en ze pas op de plee kan zetten als de 23 anderen uit bed zijn, en de pillen gedeeld zijn, en de rapportage geschreven is, en de spoelkeuken opgeruimd is, en de artsenvisite gedaan isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dacht dat je de oudjes toch wel leuk vond in je werk?
Klinkt leuk Sunny! Ben je vast geschikt voor!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Groep 7 nu ja.. Nou, voor de klas staan ga ik niet heel lang meer doen, daar wordt ik gewoon niet gelukkig van. Maar educatie is wel leuk.. Wellicht kan ik fotografie cursussen gaan geven of zo!Heb al veel vrienden verder geholpen..
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
Sunny je kunt ook nog het leger in! Af en toe rennen in het bos en de rest van de tijd fokken!
HOE'A!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |