abonnement Unibet Coolblue
pi_77587250
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:17 schreef Asskimo het volgende:

Iemand zei hierboven dat als er geen timeloops zijn dan op het eiland weer het verhaal gewoon verder gaat tot dat het onder water komt te staan. Maar huh, dan is het toch helemaal niet meer te verklaren? Ik bedoel als het L.A.X.-gebeuren de allereerste vlucht is die de survivers nemen (en dus het eiland onder water zou staan) wat is dan het hele gedoe met Ben, Sun, Richard etc? Pure ontkenning, nooit gebeurd?
De vlucht die we nu zagen gaat sowieso niet vooraf aan de rest van de serie, want:

  • Alle pennen aan boord waren verdwenen (die had Boone verzameld na de crash in S01E01)
  • Jack had nog maar 1 flesje Wodka ipv de oorspronkelijke 2 (die andere had Kate gebruikt om zijn wond dicht te naaien na de crash)
  • Shannon is in Australië gebleven
  • Hurley heeft nooit pech gehad
  • Charlie spoelde de drugs oorspronkelijk door, maar slikt ze nu in in een soort zelfmoordpoging
  • Jack en Rose zitten in rij 24, waar ze eerst in rij 23 zaten

    Vooral de eerste 2 betekenen dat de crash dus niet voorkomen is, althans dat de gevolgen daarvan iig 'doorgelekt' zijn naar de vlucht waar ze nu allemaal opzaten.
  •   woensdag 3 februari 2010 @ 12:56:56 #202
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77587278
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 12:48 schreef Asskimo het volgende:

    [..]

    Alleen was het water toen helderder schat ik.. Het effect op Sayid is nog niet bekend. Hij is of de nieuwe Jacob, door iets anders bezeten, een other geworden of tóch Sayid gebleven.
    Die laatste lijkt me niet. 't Is dus of Jacob of iets anders.
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 12:49 schreef Flauwecul het volgende:
    lol iemand onderwater ook de dharma haai gezien ?
    Ja.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77587375
    Gekeken.
      woensdag 3 februari 2010 @ 13:00:37 #204
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_77587450
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 12:56 schreef Symer het volgende:

    [..]

    De vlucht die we nu zagen gaat sowieso niet vooraf aan de rest van de serie, want:

  • Alle pennen aan boord waren verdwenen (die had Boone verzameld na de crash in S01E01)
  • Jack had nog maar 1 flesje Wodka ipv de oorspronkelijke 2 (die andere had Kate gebruikt om zijn wond dicht te naaien na de crash)
  • Shannon is in Australië gebleven
  • Hurley heeft nooit pech gehad
  • Charlie spoelde de drugs oorspronkelijk door, maar slikt ze nu in in een soort zelfmoordpoging
  • Jack en Rose zitten in rij 24, waar ze eerst in rij 23 zaten

    Vooral de eerste 2 betekenen dat de crash dus niet voorkomen is, althans dat de gevolgen daarvan iig 'doorgelekt' zijn naar de vlucht waar ze nu allemaal opzaten.
  • Gekke vraag misschien, maar zijn dat dingen die jou zelf opvallen of haal je het ergens anders vandaan? Ik volg de serie ook al sinds het begin, maar dit soort dingen zie ik niet Pas als ik het zo lees denk ik 'oh ja ZOMGWTF'
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_77587511
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

    [..]

    Gekke vraag misschien, maar zijn dat dingen die jou zelf opvallen of haal je het ergens anders vandaan? Ik volg de serie ook al sinds het begin, maar dit soort dingen zie ik niet Pas als ik het zo lees denk ik 'oh ja ZOMGWTF'
    Ik PM die dingen Symer altijd zodat hij met de eer kan strijken.
      woensdag 3 februari 2010 @ 13:03:40 #206
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77587566
    Theorie:
    quote:
    We have seen the end scenes of Lost at the start of Season 6 and I have an idea what they are by David Crosier

    Why do I get the impression that Jack on the plane in 6.01 is quite literally the beginning of the end.

    What if the way that this links with the on-island stuff is that these events take place not alongside as a fork in the road alternative to "The Incident" but actually as the eventual resolution to the arc on the island? I.e. We will rewind but not just yet.

    Jack on the plane actually isn't another Jack in a parallel time line to on island Jack but the endgame reset?
    Jack's slightly OTT fear of the plane crashing in this scene (total opposite of the 1st flight 815 when he reassures Rose, not the other way around) is less about his fear of flying/possibly dying but him actually knowing what's at stake if the plane doesn't go down/events are changed?

    Matthew Fox's acting seems to be signposting a lot more going on below the surface and although I suppose that could mean anything I do think we're meant to pay a lot of attention to his slightly off behaviour. He looks for want of a better expression "Lost" at the start of the clip and then he realises he has to play his role as before.

    I'm calling it here that Jack on the plane at the start of Season 6 is actually end of Season 6 Jack who retains the memories of all that has gone before/what we haven't seen yet.

    "You can let go now" – Rose.
    "Looks like we made it" – Jack
    "We sure did" - Rose...Very last words of the entire series?

    In a sense, if true, this scene would be flashback, flash forward, time travel, reset, alt and continuance of the storyline (What Happened Happened) all at once which is just about as clever as it gets!

    Desmond being there and then seemingly disappearing could be that he is fulfilling some kind of Eloise Hawking role making sure things are happening as they should so that the best outcome for humanity is achieved.

    Also, wasn't Damon asked (pre-Season 6) if we had already seen the end of Lost and he got quite agitated and said that it was a very good question. Maybe it was close to the truth and we would see the end before the end which would fit with what I'm guessing at.

    Supporting clues are the island having been destroyed/being underwater and an injury on Jack’s neck being a surprise to him-ported over from end of season 6 action?

    Jack knows the fate of humanity by the end of Season 6. He walks among us but he is not one of us!
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77588083
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

    [..]

    Gekke vraag misschien, maar zijn dat dingen die jou zelf opvallen of haal je het ergens anders vandaan? Ik volg de serie ook al sinds het begin, maar dit soort dingen zie ik niet Pas als ik het zo lees denk ik 'oh ja ZOMGWTF'
    Ik heb vorige week de pilot herbekeken, dus verschillen vallen dan wat sneller op.

    Alle Lost-sites die ik frequenteer liggen nog plat
      woensdag 3 februari 2010 @ 13:25:35 #208
    61776 MaddoxX
    Like I care :')
    pi_77588500
    Jeuj! Net S00-01-02 gekekers
    I have no rival, no man can be my equal. ♥
    pi_77588512
    Net gekeken. Heerlijk Eindelijk weer een nieuwe Lost na driekwart jaar wachten.

    Dat van die parallelle verhaallijnen had ik wel een beetje verwacht, omdat ik wist dat onder andere Charlie en Boone weer gecast waren voor dit seizoen. Maar de veranderingen in het vliegtuig (Desmond?, geen Shannon etc.) en het feit dat het eiland onder water is laten maar weer eens zien dat zelfs als je denkt dat je weet wat gaat gebeuren in Lost, er altijd weer wat verrassingen zijn.

    Ook leuk om na bijna twee seizoenen wachten eindelijk eens de Temple te zien Smokie = Facob is ook wel bewezen met deze aflevering (hoewel daar ook weinig twijfels over waren), en dat Richard iets met de Black Rock te maken had, was ook wel te verwachten (ik had eerder iets verwacht als stuurman of zo). Die scène waarin die 'shadow of the statue' figuren gedood werden was ook erg tof, vooral die gast die dat as om zich heen strooide.

    Godver, nu weer een week wachten
      woensdag 3 februari 2010 @ 13:29:12 #210
    238230 em-dee-em-aa
    methyleendioxymethamfetamine
    pi_77588663
    Zo he heerlijke afleveringen weer. Veel nieuwe vragen maar heb het idee dat het een mooi seizoen gaat worden!
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
    -----------------------------------------------------------------------------------------
      woensdag 3 februari 2010 @ 13:30:34 #211
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77588734
    Ik dacht dat die Bram wel langer te zien zou zijn.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77588856
    Bram had wel de tofste dood.
    pi_77588866
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 13:30 schreef Bragi het volgende:
    Ik dacht dat die Bram wel langer te zien zou zijn.
    Dat vond ik vanaf het begin al een eikel, was blij dat hij een stuk hout door zijn borst kreeg.
    pi_77588936
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 13:25 schreef Ereinion het volgende:
    ...
    Die scène waarin die 'shadow of the statue' figuren gedood werden was ook erg tof, vooral die gast die dat as om zich heen strooide.
    Ik vraag me af waarom Jacob dan eigenlijk zo'n lijn met as rondom z'n hutje had liggen?

    Ja, om Smokey weg te houden dus, maar Smokey en Jacob kunnen elkaar niet vermoorden vanwege de regels, dus what gives?
    pi_77589058
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 13:34 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Ik vraag me af waarom Jacob dan eigenlijk zo'n lijn met as rondom z'n hutje had liggen?

    Ja, om Smokey weg te houden dus, maar Smokey en Jacob kunnen elkaar niet vermoorden vanwege de regels, dus what gives?
    Als Smokey niet over een as-lijn heen kan zijn, kan het ook zijn dat hij met die cirkel in de cabin gehouden werd, om de rest van het eiland tegen hem te beschermen. Maar aangezien Ilanna en Bram dachten dat Jacob daar zou zitten, zou het inderdaad wel een bescherming tegen Smokey geweest zijn.
      woensdag 3 februari 2010 @ 13:42:52 #216
    238230 em-dee-em-aa
    methyleendioxymethamfetamine
    pi_77589280
    Die 3D Animatie onder water was trouwens bedroevend slecht, die haai

    Echt een smet op een verder zo visueel goed gemaakte show, viel me in eerdere seizoenen ook wel eens op.
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
    -----------------------------------------------------------------------------------------
      woensdag 3 februari 2010 @ 13:43:31 #217
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77589322
    Ik vind de CGI in Lost sowieso niet echt denderend...

    Maar goed, daar gaat het ook niet om imho. Het gaat om de karakters en de mysteries.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77590088
    Inderdaad, die onder-water-scene was echt slecht

    Wel mooi dat Lost terug is, maar nu realiseer ik me pas dat dit gewoon het laatste seizoen is.
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 3 februari 2010 @ 14:09:03 #219
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_77590339
    Menschen, de PM box staat open voor een nuttig linkje waar ik dit mooie festijn weer op kan kijken in aardige kwaliteit
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_77590514
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 14:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
    Menschen, de PM box staat open voor een nuttig linkje waar ik dit mooie festijn weer op kan kijken in aardige kwaliteit
    Zelfs de piratebay heeft torrents zat luie donder
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_77590571
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 13:37 schreef Ereinion het volgende:

    [..]

    Als Smokey niet over een as-lijn heen kan zijn, kan het ook zijn dat hij met die cirkel in de cabin gehouden werd, om de rest van het eiland tegen hem te beschermen. Maar aangezien Ilanna en Bram dachten dat Jacob daar zou zitten, zou het inderdaad wel een bescherming tegen Smokey geweest zijn.
    Ergens zou ik het wel logischer vinden dat MiB/Smokey daar gevangen had gezeten en dat hij degene was die "Help me" zei tegen Locke omdat hij naar huis wil.

    Jacob zag er niet bepaald hulpbehoevend uit voordat Ben hem neerstak.
      Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 14:15:09 #222
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77590578
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 14:13 schreef Pheno het volgende:

    [..]

    Zelfs de piratebay heeft torrents zat luie donder
    Inderdaad ja, als je dit niet kunt vinden, dan faal je wel.
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 3 februari 2010 @ 14:17:08 #223
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_77590665
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 14:13 schreef Pheno het volgende:

    [..]

    Zelfs de piratebay heeft torrents zat luie donder
    Lui
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 3 februari 2010 @ 14:18:15 #224
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_77590703
    Maar goed, downloading
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
      woensdag 3 februari 2010 @ 14:19:26 #225
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77590754
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 14:17 schreef Dark_Angelus het volgende:

    [..]

    Lui
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')