Verteld vanaf het begin? die pm van Jaap en dat hij die info alleen vanLSkan hebben? En de schofterige opmerkingen van Jaap in die kutshow van hem?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:21 schreef beequeen het volgende:
Zo, dat was dat. Eerst Johan een de foon en toen Alsido. Ben benieuwd.
Mooi.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:21 schreef beequeen het volgende:
Zo, dat was dat. Eerst Johan een de foon en toen Alsido. Ben benieuwd.
Yep, maar Johan wil alleen gezelligheid en bemoeit zich niet met de chat.. Alsido gaat teruglezezen. Ahum.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
Verteld vanaf het begin? die pm van Jaap en dat hij die info alleen vanLSkan hebben? En de schofterige opmerkingen van Jaap in die kutshow van hem?
Ik vraag mij af waarom hij überhaupt tot mod gebombareerd is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:24 schreef Disana het volgende:
Ik hoop dat Johan achter de laptop staat om LS mod-af te maken.
Kan niet anders. En probeer hem er nu maar eens weg te krijgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom hij überhaupt tot mod gebombareerd is.
Vriendje van Jaap......
Wat heb je daar nu aan, dan moet hij terug naar die pm, je melding op de chat etc.. en het gezeik sindsdienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, maar Johan wil alleen gezelligheid en bemoeit zich niet met de chat.. Alsido gaat teruglezezen. Ahum.
[SV Updates #1] Vlemmix op de rails.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:07 schreef tonja het volgende:
Is er al een vraag maar raak geweest? (Ik weiger 'vraag je raak' te zeggen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |