Ik hoor het heel slecht. Ik hoor de naam Ewald.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:34 schreef beequeen het volgende:
Ze hebben het nu over mij.
Liesbeth ligt in een deuk.
Ik ook. Heb mij geluid op max.quote:
BQ je bent nogal spraakmakend lees ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:34 schreef beequeen het volgende:
Ze hebben het nu over mij.
Liesbeth ligt in een deuk.
Wat zoek je er in hemelsnaamquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:39 schreef beequeen het volgende:
Oh, Rob heeft het verhaal dus lekker verdraaid. Hij heeft het over die gasten die op bezoek kwamen en daar ging het over.
Wat een BS.
Ik zou het zo'n slechte zaak vinden als ze het maar een btje weglachen, ze weten gewoon niet wat er allemaal speelt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:39 schreef beequeen het volgende:
Oh, Rob heeft het verhaal dus lekker verdraaid. Hij heeft het over die gasten die op bezoek kwamen en daar ging het over.
Wat een BS.
Nou Piet, ik ben het gewoon zat. Dat gezuig van LS en zijn macht als mod op de chat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zoek je er in hemelsnaam? Na het eerste akkefietje wist je toch al dat er niks meer te winnen valt daar.
Die zit nu te liegen aan de telefoon met Alsido, toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef kruiwagen het volgende:
Ls is ineens stil bang voor zijn mod baantje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |