Correct.quote:Op zondag 25 april 2010 10:00 schreef elilim het volgende:
[..]
LVT-5 of LVTP-5 iig de voorloper van de LVT- 7
En nu????quote:
Het is in elk geval niet Britsquote:Op zondag 25 april 2010 18:45 schreef Rave_NL het volgende:
Eerste ingeving is Brits, maar die hebben maaltijd uit zak..
ook vaudt!!!!quote:Op zondag 25 april 2010 18:50 schreef Rave_NL het volgende:
Kwam door de engelse tekst en curry powder...
Dan zeg ik iers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch wil ik dan wel het type weten. Welk type rantsoen is dit? En ik stel mijzelf nu even boven de wet en men mag nu ff het internet gebruiken om het type op te zoeken
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
We've got a WINNER!!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 april 2010 18:58 schreef Rave_NL het volgende:
Dan is het Australisch, en opzoeken doe ik niet, dus hou ik het bij Combat Ration One Man, zoals het op het papiertje staat..
zeker handig... Maar neen...quote:Op zondag 25 april 2010 20:21 schreef Internetheld het volgende:
da's een XM-8 echt een handig apparaat
ty, Xm25quote:Op zondag 25 april 2010 20:21 schreef Internetheld het volgende:
da's een XM-8 echt een handig apparaat
quote:
nogmaals, conventionele wapens met electronisch gestuurde munitie zijn de toekomst voor de westerse infanterist.quote:Op zondag 25 april 2010 20:55 schreef Gierigesloeber het volgende:
Kvind het maar een lelijk ding maargoed
nieuwe posten mag jij rave, want moet zo weg, en heb de komende dagen weinig tijd om te controleren
nee Klopt wel Duits , en dat het AA is maar ik wil de duitse naam graagquote:Op zondag 25 april 2010 21:14 schreef Rave_NL het volgende:
Sowieso antiluchtdoel, door die kijker rechts..
En daarnaast duits, door de helmen.. ww2
uit mijn hoofd 40mm, maar benaming weet ikniet..
Bofor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |