hoezo niet?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:43 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Maar zodra de Oscars beginnen zie je daar niets van op E!.
Hmm nee. Ik dacht eerst dat het op Ned3 zou komen. Misleidende naam, ik hoop niet dat ze tijdens het WK Voetbal ook alleen de voorbeschouwing uitzenden en dan naar een concert gaan.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je digitale tv, dus zo'n kastje? Dan even doorzappen naar Film1 kanaal 1
Shakespear in Love en Chigaco horen thuis in de categorie Musical/Comedyquote:Op maandag 8 maart 2010 00:43 schreef HostiMeister het volgende:
Maargoed, het zijn dan ook geen comedies,
Cameron heeft er meer dan 10 jaar over gedaan om die film te maken en dan met zo'n script er om heen komen.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:23 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Om Avatar de hemel in te prijzen door het 3D gedeelte oké, maar om te verdedigen dat het verhaal goed in elkaar steekt..
jawel hoor! er zijn ieder jaar topicsquote:Op maandag 8 maart 2010 00:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe komt dat dit jaar zo leeft, vorig jaar en de jaar daarvoor was er niet eens een topic over.
Nope, E! heeft die rechten daarvoor niet, ze hebben een plaatsje op de loper en mogen interviews houden maar meer niet. ABC heeft de rechten in Amerika, Sky in Engeland dus dan heb je al twee van de markten waar E! flink aanwezig is en zou je geloof ik conflict of interest hebben.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo niet?
zenden ze dat niet uit op E?
Zoals ik al zei in die post (dat wat je niet quote) doe eens niet zo moeilijk joh, zijn totaaaaaal andere films, dat weet jij ook bestquote:Op maandag 8 maart 2010 00:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Shakespear in Love en Chigaco horen thuis in de categorie Musical/Comedy
Zeer actieve topics zelfsquote:Op maandag 8 maart 2010 00:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jawel hoor! er zijn ieder jaar topics
Nu voor meer mensen te zien?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe komt dat dit jaar zo leeft, vorig jaar en de jaar daarvoor was er niet eens een topic over.
Een film als Avatar had ook helemaal geen ingewikkeld verhaal nodig. Leidt alleen maar af.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:46 schreef Klummie het volgende:
[..]
Cameron heeft er meer dan 10 jaar over gedaan om die film te maken en dan met zo'n script er om heen komen.
ahquote:Op maandag 8 maart 2010 00:47 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Nope, E! heeft die rechten daarvoor niet, ze hebben een plaatsje op de loper en mogen interviews houden maar meer niet. ABC heeft de rechten in Amerika, Sky in Engeland dus dan heb je al twee van de markten waar E! flink aanwezig is en zou je geloof ik conflict of interest hebben.
Nee, toen keken heel veel mensen het namelijk via de streams geloof ik of ook via Film 1 (die toen ook al gratis de Oscars uitzond geloof ik).quote:
Maar wel pretentieloos: is gewoon leuk vermaak. American Beauty heeft pretenties, Chigago nietquote:Op maandag 8 maart 2010 00:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in die post (dat wat je niet quote) doe eens niet zo moeilijk joh, zijn totaaaaaal andere films, dat weet jij ook best
wat als je geen film1 hebt? Is het mogelijk op livestream/sopcast iets te vinden? lukt niet echtquote:Op maandag 8 maart 2010 00:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
FFFUUUU
straks dus film 1
en die gaan ook steeds terug naar de studio en shit![]()
echt dat is zo schijt vervelend
Ze was toch zwanger? En nu niet meer, dat kan het verklaren.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:52 schreef Stefan het volgende:
Maggy Gyllenhaal is 30 kilo afgevallen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |