abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:08:18 #176
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77571295
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja hoor, op nette wijze een lammetje slachten (als voedsel, voor de nodige proteïnes) stel je gelijk aan een puber die zijn leuter bij een lammetje naar binnen probeert te manoeuvreren als zijnde een lustcover.
Nee, dat doe ik niet, lees het nog eens.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:08:35 #177
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77571311
Er wordt in dit topic ontzettend langs elkaar heen gepraat, we zijn het met zijn allen toch wel eens dat dierenliefde ranzig is en onethisch en dat het verboden moet worden. Alleen lopen we vast op de handhaving én waarom eten we dan wel vlees.....

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:10:22 #178
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_77571414
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:57 schreef Stuart het volgende:

[..]

Wie zijn wij als mensen om dat te bepalen? Het is MISBRUIK van een dier en dat moet in alle gevallen worden bestraft. Ik begrijp niet dat er zo moeilijk over gedaan moet worden.
Jij zegt dat het misbruik is. Dat is echter geen feit, maar slechts een persoonlijk oordeel. Ik leg liever objectieve criteria aan. Bijvoorbeeld daadwerkelijk lijden van het dier.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:10:50 #179
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77571440
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:06 schreef Stuart het volgende:

[..]

Waar heb je mij een dergelijke uitspraak zien doen Waarom blijf je niet gewoon bij dit onderwerp zonder er allerlei andere zooi bij te halen waarbij je feitelijk alleen maar aannames doet in mijn richting
Nee, maar ik probeer uit te vinden wat jij als misbruik ziet en wat allemaal wel en geen misbruik is. Met de menselijke maat gemeten komen onvrijwillige chirurgische ingrepen, moord, verkrachting, gedwongen bevruchting en vrijheidsberoving met regelmaat voor bij dieren.

Nu acht jij verkrachting, waarschijnlijk uit een inherente waardigheid van het dier, misbruik. Dan is mijn vraag, wat is die inherente waardigheid, en zo ja, is die dan ook in de andere gevallen van toepassing en zo nee, welk belang overheerst dan?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_77571447
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:10 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Jij zegt dat het misbruik is. Dat is echter geen feit, maar slechts een persoonlijk oordeel. Ik leg liever objectieve criteria aan. Bijvoorbeeld daadwerkelijk lijden van het dier.
Wat is jouw benaming dan als je een levend wezen tot seks dwingt
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:11:21 #181
215628 woid
let's get Friendly
pi_77571463
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Er wordt in dit topic ontzettend langs elkaar heen gepraat, we zijn het met zijn allen toch wel eens dat dierenliefde ranzig is en onethisch en dat het verboden moet worden. Alleen lopen we vast op de handhaving én waarom eten we dan wel vlees.....

²
nop
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:11:51 #182
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77571495
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Ranzig, ja. Maar dat is persoonlijk. Onethisch, geen idee. En dat het verboden moet worden, ik heb zo mijn twijfels als het dier niet lijdt.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:11:56 #183
13462 BansheeBoy
pi_77571501
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:10 schreef Sachertorte het volgende:
Waarom niet gewoon je lichaam op een natuurlijke manier gebruiken? Heb je lust en voel je je hitsig, inject je vriendje dan in een vrouwmens.

Kom op zeg.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:13:35 #184
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_77571594
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:11 schreef Stuart het volgende:

[..]

Wat is jouw benaming dan als je een levend wezen tot seks dwingt
Met dwang een kip verkrachten is al lang strafbaar, een koe bestijgen echter niet. Als de koe dat werkelijk zo vervelend vond, zou het beest wel weg lopen. Als het beest het duidelijk niet wil en je zet toch door dan mag je wat mij betreft van misbruik spreken, anders niet.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:13:38 #185
13462 BansheeBoy
pi_77571596
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:11 schreef Iblis het volgende:
Ranzig, ja. Maar dat is persoonlijk. Onethisch, geen idee. En dat het verboden moet worden, ik heb zo mijn twijfels als het dier niet lijdt.
De meeste mensen vinden dit ranzig, daar maak je beleid op/voor. Niet voor die 4 perverselingen per stad.

²
pi_77571621
Eerlijk gezegd begin ik een onpasselijk gevoel te krijgen bij de mensen die hier seks met een dier verdedigen zolang het zgn. maar niet lijdt
pi_77571733
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:13 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Met dwang een kip verkrachten is al lang strafbaar, een koe bestijgen echter niet. Als de koe dat werkelijk zo vervelend vond, zou het beest wel weg lopen. Als het beest het duidelijk niet wil en je zet toch door dan mag je wat mij betreft van misbruik spreken, anders niet.
Dat klinkt bijna als: 'Is de verkrachter sterk, ontspan en geniet van zijn werk'.
Wat een zieke redenatie om iets 'goed te praten'. Welja, de koe met het IQ van een visstick redeneert als een mens. Het blijft smerig en het is misbruik. Of loeit die koe soms dat ze wel zin heeft in een beurt
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:16:36 #188
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77571775
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
De meeste mensen vinden dit ranzig, daar maak je beleid op/voor. Niet voor die 4 perverselingen per stad.
Nee hoor. Het is een verstandig principe, als je vrijheid wilt garanderen, niet nodeloos iets te verbieden wat niemand schaadt omdat een meerderheid er niet aan doet.
pi_77571831
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:16 schreef Iblis het volgende:

[..]

Nee hoor. Het is een verstandig principe, als je vrijheid wilt garanderen, niet nodeloos iets te verbieden wat niemand schaadt omdat een meerderheid er niet aan doet.
Je hebt gelijk, lang niet iedereen vind dit ranzig. Het is zelfs amusant te noemen als je met de kinderen langs de weide loopt en je ziet iemand zijn leuter in Klara43 steken

Oooh, en kijk mam, die meneer heeft een schaap aan zijn plasser hangen

Lachen man
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:18:34 #190
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77571866
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:15 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat klinkt bijna als: 'Is de verkrachter sterk, ontspan en geniet van zijn werk'.
Wat een zieke redenatie om iets 'goed te praten'. Welja, de koe met het IQ van een visstick redeneert als een mens. Het blijft smerig en het is misbruik. Of loeit die koe soms dat ze wel zin heeft in een beurt
Weet jij het? Wil een paard wel bereden worden door een zadel op te leggen? Maar niet door erachter te gaan staan? Als iemand opgewonden wordt van paardrijden op een zadel? Ook pervers? Ook verbieden? Of moeten we paardrijden überhaupt verbieden? Is het geen misbruik om te paardrijden? Ik snap jouw grens niet. Het is misbruik, maar waarom is het misbruik?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:19:15 #191
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_77571893
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon je lichaam op een natuurlijke manier gebruiken? Heb je lust en voel je je hitsig, inject je vriendje dan in een vrouwmens.

Kom op zeg.

²
Je denkt toch niet dat ik aan dierenseks doe? Dat is naar mijn bescheiden mening extreme ranzigheid, maar als anderen daar lol aan beleven en het dier niet schaden zie ik geen enkele reden om de daad ansich strafbaar te stellen. Ik hoef mijn normen niet dwingend aan anderen op te leggen, en dat lijkt me een zeer gezond streven.
pi_77571926
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:18 schreef Iblis het volgende:

[..]

Weet jij het? Wil een paard wel bereden worden door een zadel op te leggen? Maar niet door erachter te gaan staan? Als iemand opgewonden wordt van paardrijden op een zadel? Ook pervers? Ook verbieden? Of moeten we paardrijden überhaupt verbieden? Is het geen misbruik om te paardrijden? Ik snap jouw grens niet. Het is misbruik, maar waarom is het misbruik?
Kun jij alleen maar redeneren en antwoorden door tegenvragen te stellen
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:20:00 #193
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77571938
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:17 schreef Stuart het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, lang niet iedereen vind dit ranzig. Het is zelfs amusant te noemen als je met de kinderen langs de weide loopt en je ziet iemand zijn leuter in Klara43 steken

Lachen man
Zulks is al strafbaar, daar is deze wet niet voor nodig, en dan maakt het niet uit of het twee mensen zijn die seks hebben, of een mens en een dier.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:20:26 #194
215628 woid
let's get Friendly
pi_77571966
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:17 schreef Stuart het volgende:

[..]

Oooh, en kijk mam, die meneer heeft een schaap aan zijn plasser hangen

Lachen man
ay.. vertel nog eens een leuke
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:20:30 #195
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77571972
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:19 schreef Stuart het volgende:

[..]

Kun jij alleen maar redeneren en antwoorden door tegenvragen te stellen
Ja, want ik snap jouw argumentatie niet.
pi_77572008
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:20 schreef Iblis het volgende:

[..]

Zulks is al strafbaar, daar is deze wet niet voor nodig, en dan maakt het niet uit of het twee mensen zijn die seks hebben, of een mens en een dier.
Oooh, dus je moet de koe of schaap verleiden door deze mee naar huis te nemen?
Waar denk jij dat dergelijke activiteiten over het algemeen plaatsvinden? Gezellig op een besloten boerderij
pi_77572059
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:20 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ja, want ik snap jouw argumentatie niet.
Dat komt wellicht daar jij andere fatsoensnormen en waarden heb dan ik
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:22:55 #198
215628 woid
let's get Friendly
pi_77572073
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:

[..]

Oooh, dus je moet de koe of schaap verleiden door deze mee naar huis te nemen?
Waar denk jij dat dergelijke activiteiten over het algemeen plaatsvinden? Gezellig op een besloten boerderij
een beetje boer heeft ze al thuis... soms weet ie niet meer wie nou zn vrouw was
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:23:02 #199
13462 BansheeBoy
pi_77572083
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:19 schreef Sachertorte het volgende:
Je denkt toch niet dat ik aan dierenseks doe? Dat is naar mijn bescheiden mening extreme ranzigheid, maar als anderen daar lol aan beleven en het dier niet schaden zie ik geen enkele reden om de daad ansich strafbaar te stellen. Ik hoef mijn normen niet dwingend aan anderen op te leggen, en dat lijkt me een zeer gezond streven.
Ok, necrofilie, wie heeft daar nou last van? Een slapend kindje besproeien met wat semen, geen probleem, kindje merkt er niks van.

Ziek. Echt.

²
pi_77572099
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:22 schreef woid het volgende:

[..]

een beetje boer heeft ze al thuis... soms weet ie niet meer wie nou zn vrouw was
En nu de NIET boeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')