abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77549908
Hallo allemaal,

Ik wil heel graag de inservice opleiding tot operatieassistent volgen.
Vorige week ben ik begonnen met het versturen van sollicitatiebrieven naar ziekenhuizen bij mij in de buurt om in aanmerking te komen voor een opleidingsplaats. Een paar dagen daarna kreeg ik van een van de ziekenhuizen een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek. Twee gesprekken van een half uur. In elk gesprek zullen er 3 mensen voor mij zitten (OK-assistenten, afdelingshoofden etc.).
Hiervoor ben ik erg zenuwachtig(!!!) en hoop ik van iemand een reactie te krijgen die zelf een sollicitatiegesprek hiervoor heeft gehad of zin heeft om me meer te vertellen over de opleiding en het beroep.
Alvast bedankt!

Groetjes Joyce
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:51:39 #2
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77554267
Ik heb dit ooit gedaan voor de MBO 4 opleiding verpleegkunde (die ik niet heb afgemaakt).
Ik was enorm nerveus maar ik vond het gesprek uitermate relaxt. Zorg ervoor dat je met name veel weet van het betreffende ziekenhuis, waarom je je opleiding daar wilt volgen en nog belangrijker; waarom je de opleiding überhaupt wilt doen. Dat zijn zaken die je goed moet kunnen motiveren. Lukt dat dan heb je het al bijna in de pocket.
Ik wil je heel veel succes wensen!
L'Enfer, c'est les autres.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 2 februari 2010 @ 15:53:39 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77554359
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_77561464
Dankjulliewel!
pi_77735533
ben benieuwd hoe het is afgelopen?
pi_77775290
Ik heb vorige week te horen gekregen dat ik ben aangenomen voor de opleiding tot operatieassistent! Je moet gewoon zo enthousiast mogelijk over komen, en goed voorbereid zijn op vragen die ze zouden kunnen stellen. Weet ook goed wat een een operatieassistent nou precies doet, want schijnbaar weten niet eens alle sollicitanten dat hoorde ik.
Mijn gesprek was vrij standaard met vragen als: beschrijf een dag van de operatieassistent / wat lijkt je het leukste aan het beroep / waarom moeten we jou nemen / en verder nog wat vragen over eerdere opleidingen en werk in mijn geval.

Succes! (als je nog niet geweest bent)
pi_77823522
Dankjewel, ik zal eraan denken!

Mijn gesprek is morgen!!!!!

Groetjes!
pi_78150296
Gefeliciteerd!
Nu ben ik erg benieuwd je bent aangenomen!?

Ik heb zelf vandaag mij BVP afgesloten
pi_78889292
Hele late reactie, ik doe dit nooit :p!

Ik ben aangenomen!!!!!!!!!!! Morgen heb ik een meeloopdag.. zo spannend!

Gefeliciteerd met het afronden van je BVP!

Groetjes Joyce
pi_78892830
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:34 schreef JoyceAnna het volgende:
Hele late reactie, ik doe dit nooit :p!

Ik ben aangenomen!!!!!!!!!!! Morgen heb ik een meeloopdag.. zo spannend!

Gefeliciteerd met het afronden van je BVP!

Groetjes Joyce
Succes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')