Als ik het me goed herinner is er ooit een try-out geweest, maar toen werkte de camera niet goed of zo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dan hoor ik hem telkens praten over dat zingen onder de (koude) douche, maar is dat al een keer geweest dan?
Een badmintonshuttle die licht geeft?Een vanilleseks shuttle, dus?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Johan heeft wereldwijd patent op een licht gevende badminton shuttle!?![]()
Laat me, ik heb van die prak een OP gemaakt, daarvoor verdien ik een prijsjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een badmintonshuttle die licht geeft?Een vanilleseks shuttle, dus?
Ja, ik ben vandaag in een nazibui.
Johan zelf volgens mijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:23 schreef Disana het volgende:
Welke lamlul zet een weerbericht over de interessante ideeën van Leen heen?
Ik verdenk Alsido.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:23 schreef Disana het volgende:
Welke lamlul zet een weerbericht over de interessante ideeën van Leen heen?
Ja want hij is al 65.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leen kan beter zelf even gaan liggen.
Dat het niet aan jou leg. Ken je klassiekers.quote:
Geweldig businessplan ook. We rommelen eerst wat aan en dan gaan we na een tijdje wel nadenken hoe we geld kunnen genereren (om nog verder aan te rommelen).quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Johan legt uit dat het nu allemaal nog alleen maar geld KOST. Maar hij ziet ook in dat je na een tijdje moet gaan nadenken over waar je je geld vandaan haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |