Handig, gratis bootable virusscanners.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:14 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ben je er al vanaf? Rootkits moet je niet vanuit Windows verwijderen, daarvoor heb je bootable virusscanners. Laatst met succes een machine schoongemaakt die helemaal infested was
Gratis? Microsoft Security Essentials. Mits je een legale Windows draait uiteraardquote:Op maandag 8 maart 2010 12:11 schreef Killaht het volgende:
Ik gebruik al jaren McAfee internet security. Niet alleen de virusscanner en firewall, maar ook tegen spyware, malware e.d.
Nu mijn licentie weer tegen het einde aanloopt, sta ik open voor andere aanbieders die ook zo'n totaal systeem aanbieden. Het liefst gratis.
Wat zijn jullie ervaringen en welk systeem moet ik kiezen?
Heb hier symantec corporate draaien op windows 7 , geen problemen meequote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:45 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben dr vanaf gestapt omdat deze niet op Windows 7 wilde draaien en zit nu op McAfee Corporate en ben dr dik tevreden over![]()
Op mn werk draai ik met TrendMicro en ook die werkt erg prettig. Zeker wat betreft 't spamfilter op exchange
Welke versie is 't precies? Want op 7 x64 kreeg ik de versie die op vista x64draaide niet geinstalleerd (10. nogiets...geen idee meer uit mn hoofd welke exact). Kwam de melding dat het OS niet werd ondersteundquote:Op maandag 8 maart 2010 12:46 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Heb hier symantec corporate draaien op windows 7 , geen problemen mee
Ik heb legale windows. Is deze te downloaden van de site?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gratis? Microsoft Security Essentials. Mits je een legale Windows draait uiteraard
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:53 schreef Bosbeetle het volgende:
De nieuwe symantec corporate heeft een ander licence systeem en mijn werk wil daar nog niet op over (het is veel duurder geworden) dus heb ik hem (nog) niet.
Ik ga denk ik ook maar een MS security essentials proberen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:46 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik vind MS Security Essentials erg goed voor een gratis scanner.
Jep. http://www.microsoft.com/Security_Essentials/ om precies te zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:52 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik heb legale windows. Is deze te downloaden van de site?
Ja idd dat is waar ook zo heet het nuquote:Op maandag 8 maart 2010 13:03 schreef kroegtijger het volgende:
[..]ik dacht dat symantec helemaal over was gestapt op endpoint protection en corporate er uit had gegooid?
Voor zover jij weet natuurlijk; da's altijd het probleem met virus-scanners... Als je niet in een gecontroleerde omgeving zit waarbij je zelf de virussen er op los laat kun je eigenlijk geen drol over de scan-kwaliteiten zeggen, want je weet niet hoeveel ie er wel door laat. Je kan hooguit wat over de interface en de snelheid wat zeggen.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:26 schreef thimov het volgende:
Avira haalt mijn virusjes er altijd mooi uit![]()
Dit. Verneukt je compu wat minder, en kwam bij av-comparables vorig jaar beter uit een test dan de rest. Maar goed, je weet het nooit.quote:
Dat is waar, maar ook de interface en snelheid zijn goed, niet constant irritante pupups en overdreven gedoe.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:03 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Voor zover jij weet natuurlijk; da's altijd het probleem met virus-scanners... Als je niet in een gecontroleerde omgeving zit waarbij je zelf de virussen er op los laat kun je eigenlijk geen drol over de scan-kwaliteiten zeggen, want je weet niet hoeveel ie er wel door laat. Je kan hooguit wat over de interface en de snelheid wat zeggen.
of je pc niet aanzetten.. net zo functioneel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |