Ik ook, maar ben dr vanaf gestapt omdat deze niet op Windows 7 wilde draaien en zit nu op McAfee Corporate en ben dr dik tevreden overquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik was altijd fan van symantec corporate edition maar helaas de nieuwe versie heeft niet meer van die makkelijke licenties.
Er is geen virusscanner die geen enkele virus door laat. Dat je het niet merkt is niet hetzelfde als dat er geen op je computer staat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:31 schreef wise het volgende:
Al jaren nod32 fan
Vertraagd je systeem niet, meerdere updates per week en geen enkele virus laat hij door
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:46 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik vind MS Security Essentials erg goed voor een gratis scanner.
Ja, ik dacht toch zeker van wel. NOD32 vraagt weinig resources, doet zijn werk goed, en van AVG ging mijn pc zowat over zijn nek.quote:
Ben je er al vanaf? Rootkits moet je niet vanuit Windows verwijderen, daarvoor heb je bootable virusscanners. Laatst met succes een machine schoongemaakt die helemaal infested wasquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:42 schreef Imperatore het volgende:
Vraagje aan alle NOD32-gebruikers. Is dit anti-virusprogramma ook goed in het verwijderen van rootkits? Ik heb een rootkit in mijn System32/Drivers map en krijg 'm niet verwijderd. Ook niet met Malware Bytes' Anti-Malware. *zucht*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |