Van de zomer naar bulgarije geweest met ze 16en. Land zelf was opzich al zwaar kut omdat alles corrupt was. zelfs de politie werd omgekocht, overal liep maffia en je kon niet zwemmen in de zee omdat er grote kwallen dreven.

Het uitgaan was wel beter, maar toen we na het uitgaan naar de hoeren wilden gaan viel ik van mijn stok.
we kwamen binnen in die hoerentent met ze 3en.(gingen er met ze 4en heen maar 1iemand hadden we buiten laten staan, stond accuzuur te drinken.. altans daar leek het op) we liepen door die tent heen naar een plekje achterin dicht bij de bar. we zaten daar lekker aan de halve liter blikjes met een zooi hoeren. een paar lapdances later kregen we een *speciale lapdance* in een apart hokje voor 50leva pp. = 25eu. tot mijn grootste spijt zaten we met ze 3en in 1 HOKJE

op dezelfde bank naast elkaar notabene... we wilden het bier meenemen in het hokje maar dat mocht NIET EENS..
toen we daar een tijdje hebben gezeten met die dansende vrouwen op ons was ik dit gelukkig allemaal vergeten, maar het ergste moest nog komen. toen ik rechts van mij naar de muur keek (vraag me niet waarom ik dit deed, ik was dronken) ZAG IK EEN ZAADVLEK OP DE MUUR!!

DIT IS NIET OK!!
kortom: ga naar bulgarije om het uitgaan en NIET om de hoeren, dit is zeer teleurstellend.
Klacht1: kut kwallen in de zee
klacht2: omgekochte politie, als ik problemen kreeg naar wie moest ik dan gaan .. het leger?
klacht3: zaad op de muur