Ik HAAT Valentijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:11 schreef MisterO het volgende:
Heeft iedereen een Valentijn of een Valentijn op het oog voor Valentijnsdag?
Ach het heeft wel wat, maar aan de andere kant wordt het ook flink commercieel uitgemolken, wat het weer een stuk minder romantisch maakt.quote:
Ik heb helemaal niks met Valentijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:11 schreef MisterO het volgende:
Heeft iedereen een Valentijn of een Valentijn op het oog voor Valentijnsdag?
Het is veel leuker om op een gewone dag zonder dat je het verwacht iets te doen/krijgen, dan opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:15 schreef MisterO het volgende:
Ach het heeft wel wat, maar aan de andere kant wordt het ook flink commercieel uitgemolken, wat het weer een stuk minder romantisch maakt.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach alsof je niet een KLEIN beetje teleurgesteld bent als je vriend op valentijnsdag helemaal niks van zich laat horen.
WAX!!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:26 schreef Waxxer het volgende:
Zal ik dan eens vertellen hoe ik....
Hai, maar wat doe ik hier want ik ben eigenlijk best moe. Behoorlijk moe. En ik wilde de comp niet opstarten maar toch gedaan en enfin dan kom ik hier uit maar eigenlijk moet ik gaan slapen maar het is hier vast toch niet levendig toch of is het al aan de betererende hand?
Het is net als met Kerst: dan haat je dat bijna gedwongen gedoe, maar ondertussen voelt het alsof heel Nederland met elkaar op de bank ligt te vrijen en bonbons eet, terwijl "jij" DWDD kijkt in je eentje op een bank met niks.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach alsof je niet een KLEIN beetje teleurgesteld bent als je vriend op valentijnsdag helemaal niks van zich laat horen.
Wat nu weer?quote:
Sinds wanneer heb jij daar een legitieme reden voor nodig, om niet te hoeven koken en uit eten te gaan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:20 schreef wonderer het volgende:
Valentijn = legitieme reden om uit eten te gaan en niet te hoeven koken![]()
Ik ook. Zijn we samen thuisquote:
Haha, ja nou, kijk, ik ging dan wel op visite, sorry dat het toen toevalligerwijs Valentijnsdag was, en toen deed ik terwijl ik aanbelde een kaart in de bus en deed dan de rest van de dag heel gewoon, en dan allemaal dingen bedenken om er op uit te gaan héél snel, zodat we voorbij de brievenbus zouden komen, maar dat lukte niet meteen.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij daar een legitieme reden voor nodig, om niet te hoeven koken en uit eten te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |