Daaaarom lukt het hem niet.. hij is gewoon te mooi om waar te zijn.. zijn droomkerels trappen daar niet in!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En daarbij als jouw droomvent in een fake profiel trapt dan is ie dom en dus verre van een droomvent.
Wat een sukkelquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:50 schreef Desmonkey het volgende:
Misschien, net als Gerard Joling, toch een vergeten account?
'Nep-Geer' blijkt tóch echte Gerard Joling
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daaaarom lukt het hem niet.. hij is gewoon te mooi om waar te zijn.. zijn droomkerels trappen daar niet in!
Ik heb hetzelfde probleem. Ik spreek dus uit ervaring.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daaaarom lukt het hem niet.. hij is gewoon te mooi om waar te zijn.. zijn droomkerels trappen daar niet in!
Wat? Datje droommannen niet in jou trappen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Ik spreek dus uit ervaring.
serious manquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Waarom schalt er nu heel hard: Can anybooooody fiiiiiiiiiiiiiiind meeeeeeeee, somebody to looooooooooove!!!
Serious what?quote:
Gefeliciteerd met die docent die je een complimentje gaf, trouwensquote:
ja ik wist niet eens dat hij dat kon, zo'n strijd met hem gehad de afgelopen 4 jaarquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met die docent die je een complimentje gaf, trouwens
dat liedje speelt een rol in serious manquote:
Misschien deed ie dat wel expres om je te porren het uiterste uit jezelf te halen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ik wist niet eens dat hij dat kon, zo'n strijd met hem gehad de afgelopen 4 jaar
Omdat kattenpis een ingredient is van veel parfums?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:40 schreef Desmonkey het volgende:
Op zoek naar een herengeur: Met lege handen thuisgekomen. Waarom ruiken veel herengeuren naar kattenpis?.
Ow vandaarquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat kattenpis een ingredient is van veel parfums?
Dus dat DN profiel met die enormequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, ikw eet niet WAT ie er allemaal mee doet... maar straks kom ik er nog door in de problemen![]()
Denken mensen dat ik 't was met die pielewaps voor de cam!
Ik cancel vast onze volgende filmavondquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
OMG! Straks is het gewoon mij.... maar dan wel met inhoud en een leuk karakter
The better version of me!!!
verkapte-kijk-mij-eens-boeken-lezen-postquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:40 schreef PhalanX het volgende:
waarom ben ik mijn boekenkast aan het uitmesten? Wat een hels karwei... waarom lees en koop ik boeken!? Het is gewoon te veel rotzooi!
Ga je spul wegdoen? Maak je dan even een lijstje?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:40 schreef PhalanX het volgende:
waarom ben ik mijn boekenkast aan het uitmesten? Wat een hels karwei... waarom lees en koop ik boeken!? Het is gewoon te veel rotzooi!
Heb je nog wat leuke boeken over?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:40 schreef PhalanX het volgende:
Anders vertel jij ff een keer wat leuksquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
Ware stormloop...
1 topic 3 dagen... netjes!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moeten er mensen een neprel veroorzaken! JA GOED IDEE!
Neuken!?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moeten er mensen een neprel veroorzaken! JA GOED IDEE!
Het is je broer!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://www.gaydar.nl/sjors_
De faker, as you asked
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |