Daaaarom lukt het hem niet.. hij is gewoon te mooi om waar te zijn.. zijn droomkerels trappen daar niet in!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En daarbij als jouw droomvent in een fake profiel trapt dan is ie dom en dus verre van een droomvent.
Wat een sukkelquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:50 schreef Desmonkey het volgende:
Misschien, net als Gerard Joling, toch een vergeten account?
'Nep-Geer' blijkt tóch echte Gerard Joling
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daaaarom lukt het hem niet.. hij is gewoon te mooi om waar te zijn.. zijn droomkerels trappen daar niet in!
Ik heb hetzelfde probleem. Ik spreek dus uit ervaring.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daaaarom lukt het hem niet.. hij is gewoon te mooi om waar te zijn.. zijn droomkerels trappen daar niet in!
Wat? Datje droommannen niet in jou trappen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Ik spreek dus uit ervaring.
serious manquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Waarom schalt er nu heel hard: Can anybooooody fiiiiiiiiiiiiiiind meeeeeeeee, somebody to looooooooooove!!!
Serious what?quote:
Gefeliciteerd met die docent die je een complimentje gaf, trouwensquote:
ja ik wist niet eens dat hij dat kon, zo'n strijd met hem gehad de afgelopen 4 jaarquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met die docent die je een complimentje gaf, trouwens
dat liedje speelt een rol in serious manquote:
Misschien deed ie dat wel expres om je te porren het uiterste uit jezelf te halen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ik wist niet eens dat hij dat kon, zo'n strijd met hem gehad de afgelopen 4 jaar
Omdat kattenpis een ingredient is van veel parfums?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:40 schreef Desmonkey het volgende:
Op zoek naar een herengeur: Met lege handen thuisgekomen. Waarom ruiken veel herengeuren naar kattenpis?.
Ow vandaarquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat kattenpis een ingredient is van veel parfums?
Dus dat DN profiel met die enormequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, ikw eet niet WAT ie er allemaal mee doet... maar straks kom ik er nog door in de problemen![]()
Denken mensen dat ik 't was met die pielewaps voor de cam!
Ik cancel vast onze volgende filmavondquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
OMG! Straks is het gewoon mij.... maar dan wel met inhoud en een leuk karakter
The better version of me!!!
verkapte-kijk-mij-eens-boeken-lezen-postquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:40 schreef PhalanX het volgende:
waarom ben ik mijn boekenkast aan het uitmesten? Wat een hels karwei... waarom lees en koop ik boeken!? Het is gewoon te veel rotzooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |