Huh, mijn excuses naar de feyenoorders, het is gewoon echt waar. Ze hadden het niet over adolf hitlerquote:Steven,
Dit filmpje is van een tijdje geleden. De Adolf waar zij over spreken is een supporter van Feyenoord die omstreeks deze wedstrijd vermoord is gevonden in zijn uitgebrande auto. Het is dus niet de Adolf waar je aan denkt. Je kunt de uitlatingen dom of vanuit een werkplaats noemen. In deze is dat niet terecht. Of je de uitlating moet doen of een dergelijk filmpje op You Tube moet zetten kun je van mening over verschillen.
Met vriendelijke groet,
Feyenoord Supportersvereniging
Joop Verschuuren
(alg. manager)
Bezoekadres:
Stadion Feijenoord, De Kuip, Marathongebouw
Ingang Marathonweg 53, Rotterdam
Tel (010) 432 51 26
Fax (010) 492 11 52
E-mail: jve@FeyenoordNet.nl
Postadres:
Postbus 24036
3007 DA Rotterdam
Website: www.FeyenoordNet.nl
que?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:04 schreef Michielos het volgende:
`haha kijk hier is de bottom of the barrel qua intelligentie![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:04 schreef Michielos het volgende:
`haha kijk hier is de bottom of the barrel qua intelligentie![]()
![]()
wat een mooi politiek correct antwoordquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Huh, mijn excuses naar de feyenoorders, het is gewoon echt waar. Ze hadden het niet over adolf hitler
Ja dat vond ik ook alquote:
Nou van oudsher was Amsterdam een joodse stad en vroeger waren er voorzitters die joods waren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:25 schreef Moira. het volgende:
Ik heb sowieso nooit gesnapt waarom ze ajax-gassies 'Joden' noemen
Misschien krijg ik hier uitleg?
Was dat vóór of ná de oorlog?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou van oudsher was Amsterdam een joodse stad en vroeger waren er voorzitters die joods waren.
Op een dag begonnen wat vlegels uit Rotterdam de Ajax supporters uit te schelden voor kut joden, de ajax jongens vonden dit wel grappig en leuk en namen Joden als geuzenaam.
dit was ongeveer 30 jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was dat vóór of ná de oorlog?![]()
Ik kom zelf uit A'dam, mensen gaan er gelijk altijd van uit dat ik voor Ajax ben
Maar: voetbal
Hmz, maakt het jammer genoeg niet minder kansloosquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dit was ongeveer 30 jaar geleden ofzo
Jij kon Adolf?quote:
Leuk man.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij kon Adolf?
Loop niet zo te janken man.
quote:
Jij was toch degene die grappig wilde doen met je mailtje naar de supportersvereniging?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij kon Adolf?
Loop niet zo te janken man.
ho ho, heb mijn excuses al eerder gegeven he.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij was toch degene die grappig wilde doen met je mailtje naar de supportersvereniging?
Niet zeggen dat anderen janken als je op je bek gaat.
Dus vanaf het moment dat jij sorry zegt is het meteen gedaan met de kritiek die er daarna nog komt?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ho ho, heb mijn excuses al eerder gegeven he.
ff terug lezen voordat je weereens begint met ouwehoeren.
Waar heb jij het toch allemaal over?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus vanaf het moment dat jij sorry zegt is het meteen gedaan met de kritiek die er daarna nog komt?
Wel een rare manier van denken.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar heb jij het toch allemaal over?
Probeer eens gewoon niet in topics van mij te posten want je lijkt me wel te stalken
Ik zit je wel dwars hequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je wilt even scoren met een grappige mail naar de supportersvereniging, daarna ga je op je bek en maak je je excuses, dan moet je niet gaan piepen als er na die sorry nog een paar "grappig..." posts komen.
Oh, en een paar posts terug reageer je nog wel gewoon normaal, maar nu je de deksel op je neus hebt gekregen stalk ik je? Om jou even te quoten: Dude, come on!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |