Dat geluidquote:Op zondag 14 februari 2010 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik was vanmiddag even naar het veld in de sneeuw.
Sjon die vond het dus echt he-le-maal niks![]()
Ik vind ze prachtig, en die kapsels, daar moet je je eens over inlezen ergens, die zijn nog praktisch ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:42 schreef Guess. het volgende:
Gaaf de Westminster Dog Show ,heb heel wat rassen zitten bekijken![]()
Alleen die kapsels van die poedels,ik begrijp het niet,en denk ook niet dat ik het ooit ga begrijpen
Ik was twee jaar geleden op de show in Leiden om te kijken, met mn hondenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:15 schreef Taiga het volgende:
Wat een prachtige hondjes heb je oh oh...Heb zulke toen gezien op de show in Leiden vorig jaar. Echt geweldig!
Ga je dit jaar? Ik misschien, maar misschien ook pas volgend jaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was twee jaar geleden op de show in Leiden om te kijken, met mn honden
Nee, wel heel veel vrienden van me met hun chineesjes.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:24 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ga je dit jaar? Ik misschien, maar misschien ook pas volgend jaar.
Geen idee eigenlijk, vorig jaar was de eerste keer. In kassen was het. Lange dag was het. Voor ons werden de franse bullen gekeurd...dit waren er 50quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, wel heel veel vrienden van me met hun chineesjes.
Leiden schijnt nu op de nieuwe lokatie een hele leuke show te zijn, op de oude lokatie was het echt vreselijk
Oh dat haat ik als je pas zo laat aan de beurt bent met keuren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:27 schreef Taiga het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, vorig jaar was de eerste keer. In kassen was het. Lange dag was het. Voor ons werden de franse bullen gekeurd...dit waren er 50De mopsen waren pas om 3 uur ofzo aan de beurt.
Ja, je hebt haarloos in drie degradaties ( true hairless zoals Chico is, medium hairless , en hairy hairless, zo zijn Billy en Sjon ) en dan de volledig behaarde variant zoals Fatima, de powder puff.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:29 schreef Taiga het volgende:
Die heeft veel haar? Daar heb je dus ook verschillen in?
Joh? weer wat geleerdquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, je hebt haarloos in drie degradaties ( true hairless zoals Chico is, medium hairless , en hairy hairless, zo zijn Billy en Sjon ) en dan de volledig behaarde variant zoals Fatima, de powder puff.
Naakt x naakt kan alle varianten geven, puff x naakt ook, puff x puff geeft alleen puff
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |