abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:55:24 #126
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78753090
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef BlaBlub het volgende:
Volgens mij stemmen de Aussies echt alleen op personality ofzo. Ik weet niet wat het is.Ze stemmen iig niet op de slechtste dat is wel duidelijk
Ze stemmen voor wie ze erin willen houden, en helaas wel op de slechtste koppels. Maar ik begrijp wat je bedoelt
quote:
Ik denk dat de jury vooral Don naar huis wil hebben. Ze denken dat hij het maximale eruit heeft gehaald. Ik denk dat eerlijk gezegd ook, maar ik hoop dat hij volgende week gewoon een retegoede ballroom gaat dansen!! Hopelijk hoeft die ook niet meer zo voorzichtig te doen met Issi, want dat belemmerd hem en de dans die ze doen heel erg.
Ja, zou kunnen. Wat Ang3l ook aangeeft: ze hebben een goeie hiphopper.b-boy die ook buiten zijn genre goed is, dus Don kunnen ze wel slachtofferen. Als 'ie in de bottom three had gestaan was hij wsl. wel eruit gegaan.
quote:
Tyce kan echt niks meer goed doen
We love to hate Tyce sinds hij tijdens de audities van SYTYCD USA 5 opeens de meganichtbitch ging uithangen. Maar laat dat love maar weg sinds cancerdance 2.0 .
You cheated on me with choreography.
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:59:55 #127
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78753329
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:50 schreef Cee het volgende:
Ik wel, ik denk dat ik zelfs als een klein kind stampvoetend ga "bwooeeehhhoooeehhh mamaaaaa"-en als ik geen kaartjes te pakken krijg.
Ach, het is meer dat ik er geen poen voor heb want ik moet nog twee vakanties betalen en ik wilde gewoon ff een statement maken dat ik het steeds vaker niet meer leuk vind om naar concerten te gaan vanwege de hoge prijzen. Nu weet ik wel dat Gaga bijzonder is, maar toch. Ach, ik woon in de buurt. Misschien ga ik een beetje rondhangen bij het Gelredome die avond, of is dat wel heel pauper ?
quote:
Phillippe doet niet aan night shifts, maar het is wel een day care persoon en aangezien hij een Ozzie is en het bij hem nacht is als het hier dag is nou dan weet je het wel he Mallie.
is het niet zo dat als ik nu een kuil begin te graven, dat ik dan op een gegeven moment in Australië uitkom? Oh ja Ang3l darling, ik vind die 'ouwe' kop nou net zo lekker . Vergelijk het eens met zo'n Kieran. Van wie was die opmerking dat Kieran praat alsof hij zijn kunstgebit niet inheeft ? (edit: oh jij Ang3l, nail on head en zo).
  ESF Reporter donderdag 4 maart 2010 @ 23:05:26 #128
87554 Cee
Welluk?
pi_78753609
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:59 schreef Malahide het volgende:

[..]

Misschien ga ik een beetje rondhangen bij het Gelredome die avond, of is dat wel heel pauper ?
[..]
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:08:24 #129
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78753753
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:05 schreef Cee het volgende:

[..]

La Murphy achter de schermen, het blijft een dolle meid hoor...

vrijdag 5 maart 2010 @ 18:43:03 #130
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78784549
Don had moeten gaan.
En van de dames de jurkhaker.
Vind ik dan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:19:56 #131
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_79004906
SO YOU THINK YOU CAN DANCE AUSTRALIA TOP 14 PERFORM

Deze week:

en verder:

* buikspreekpoppen, piccolo’s en één Supreme
* geen Recyclebitch maar The Only Gay In The Village
* nieuw setje: Kieran & Nick
* another Tittybuster dress van Tante BonBon
* a chandelier in every room
* Hammer Time!

Niet de beste show van het seizoen, al doen de judges hun gloeiende best om de argeloze kijker te laten geloven hoe geweldig dit hele seizoen is met de allerbeste dansers ooit en nog meer van dat soort clichés. Ligt het nou aan mij, of waren de judges in de eerdere seizoenen toch kritischer, eerlijker, realistischer? Nu lijkt elk punt van negatieve kritiek direct gecompenseerd te moeten worden door een overdreven grote struik veren in de reet over iets anders onbenulligs wat wel goed was .

Nog een punt van kritiek: de kostuumafdeling . Heeranmetiet, ik ben altijd weer van de kaart na de opening van de show, waar ze die kids inhijsen… Robbie altijd met die uitgezakte hemdjes waar hij drie keer inkan, Ivy die keer op keer net van de Wallen lijkt te komen, Phillipe in een lelijke drollenvanger (en het was niet eens hij die op Hammertime! moest gaan dansen), Jess in een broek zo strak dat er onderhand sprake is van meerdere cameltoes… wat een stel overijverige Mode & Kleding-tutten daar achter de schermen!

Jongens groepsdans – Cool/West Side Story
Geen Tyce (flikflakflikflakflikflak )… maar wel The Only Gay In The Village! Wat een lekker mollig propje, die choreograaf. De Australische neef van Matt Lucas. Leuk introfilmpje hoor. Kieran & Nick… male bonding mmmhuhuh (ik kan overigens niet meer normaal naar Kieran kijken en vooral luisteren na die opmerking van Ang3l over dat Kieran praat alsof ‘ie zijn kunstgebit heeft vergeten ). Phillipe… ik wil hem onzedelijk betasten. Matt!!!! Dat ik nu pas zie dat ‘ie eigenlijk best veel op Gordon lijkt! Back to biznizzzzzz… de dans. Mwah, magertjes. De passie, spanning en agressie spatte er nu niet bepaald van af. Het was zelfs een beetje saai. Het einde was nog wel lekker toen Phillipe effe zijn stoere ding mocht doen, maar verder was ik weinig onder de indruk. Vond het een beetje groep 8 basisschool-musicalniveau. In elkaar gedraaid door twee vlotte moeders die vroeger samen op jazzballet zaten . Zucht, ik verlangde toch even terug naar de jongensgroepsdans van de showcase (cyborgs! rondvliegende semi-nakende torso’s en billen! Nick!!! Phillipe!!! Will (wie? Will! Van Grace!)).

Issi & Don – funky street latin salsamba of zoiets
Pruttel... ik begin een beetje genoeg te krijgen van dit duo. Don heeft denk ik het maximale bereikt wat we van hem mochten verwachten. Issi stapt niet over haar onzekerheden heen (deels helaas voor haar door haar tekortschietende partner en blessures) en qua combinatie lijkt het ook niet echt te klikken. Wat hun choreograaf al zei: de stukjes die ze apart deden waren nog wel aardig, maar alles in hold/samen was echt vreselijk. Alleen dat loodzware, geforceerde begin al, met die slechte draai en dodenspiraal. Ontzettend stijf en met dichtgeknepen poeperd gedanst , zag er werkelijk niks ‘streets’ aan en het was net zo funky als het verzamelde oeuvre van de Zangeres Zonder Naam. Bovendien ging het concept (de piccolo en het rijke kreng) volledig aan me voorbij, maar daar kunnen die kids niet veel aan doen natuurlijk. Enkeltje bottom three lijkt me terecht.

Jessica & Heath – contemporary
Dit vond ik tegenvallend en het deed me helemaal niks qua emotie of ontroering. Ik blijf iets missen bij Heath, dat extra sprankje dat hem bijzonder zou maken. Jessica’s gebrek aan techniek in deze stijl viel nog meer op deze keer. Al die lifts waarin zij haar voeten zo gehoekt hield (dat typische contemporarydingetje, ik vind dat bijna altijd lelijk, maar dat terzijde) waren echt niet mooi uitgevoerd. Ook veel geloop, weinig gedans, en daardoor gebrek aan dynamiek. Het was vooral ploeteren om een concept neer te zetten dat net zoals bij Don & Issi nauwelijks overkwam. Afwachten wat het wordt. Vorige keer gingen ze ook rechtstreeks door na die vreselijke tango, misschien dat ze nu minder lucky zijn als middenmoter…

Ivy & Robbie – paso doble
Godsallejezus, Robbie ! En Ivy! Ooooo, ik ben zo’n fan aan het worden van dit setje. Wat een geweldig wijf is Ivy toch op het podium. Ze gaat gewoon een ster worden, of dat als danseres is, of entertainer, of presentator… zij heeft het gewoon. Robbie… OMG. Dat baardje ! Maar wel ongelooflijk hoe hij daar stond te dansen. Ik had niet gedacht dat hij dit in zich had. Aan de ene kant was dit briljant. Zeer goed gedanst (tjak tjak and glide…..!), ook wel weer een originele choreo van Jason Gilkison. Aan de andere kant was dit natuurlijk zo fout en camp als de neten en dus smullen geblazen ! Woohoo, super! Ivy & Robbie rechtstreeks naar de Top 4 wat mij betreft!
(net nog een keer gekeken, goddamn wat lekker ha ha!).

Carly & Kieran – contemporary
Ik begin eerst met bitchen. Omdat het mag. “De strepen op de kubussen staan voor de verschillen in hun familieachtergrond.” (laat het even op je inwerken…). Right. Okay. Doen we. Weer zo’n concept dat niet echt uit de verf kwam. De muziek: vreeeeeeselijke versie van Ne me quitte pas door Sting (sowieso Sting ). Anti-bitch-mode: Debbie Ellis! Goede choreografe is zij zeg! Carly! Jeumig . Dat is toch wel een hele goede danseres hoor. Prachtige vormen maakt zij met haar lichaam, zo expressief, maakt elke beweging af, ontzettend muzikaal. Bij Kieran zag je duidelijk het gebrek aan techniek, maar hij was wel een goede partner voor haar. Toch heb ik het wel een beetje gezien met hem en dat is deels de schuld van Ang3l .

Jessie & Matt – jazz (toch?)
Wat een heerlijk setje zuinige designhomo’s die choreografen . Hadden we die al eens eerder gezien? Nou, ik vond dit wel een leuke, geinige performance eigenlijk. Zeer synchroon en strak gedanst. Jessie: die wordt elke week beter en beter. Matt daarentegen… tja. Hij is niet slecht, maar het lijkt net of hij iedere week hetzelfde doet. Wat natuurlijk onzin is, maar hij is niet echt een kneedbaar persoon door zijn specifieke uiterlijk. Hij heeft maar twee gezichtsuitdrukkingen, een soort manische lach/grimas en een gepijnigde blik, en die lijken dan ook nog heel veel op elkaar. Toch kijk ik niet op als hij fluitend in de Top 10 belandt…

Renee & Phillipe – waltz
What the fuck ? Dat vreselijke ballroommens met haar zware Van Nelle-stem en Katrien Duck-lippen, die Renee & Phillipe twee weken geleden al de stuipen op het lijf joeg, mag – God knows why – nog een poging wagen, krijgt vervolgens weer Renee & Phillipe, en weet het weer gigantisch voor die twee te verknallen. Sure, ik snap wel dat je als deelnemer in staat moet zijn om je aan elke stijl aan te passen en met verschillende choreografen te werken, maar als je je dansers zo onzeker op het podium achterlaat, doe je in mijn ogen iets geweldig fout. En dan nog voor de camera gaan bitchen dat het helemaal niks is, pleur toch op feeks . Resultaat: Renee zenuwachtig en stijf als een plank, Phillipe die vreselijk zijn best staat te doen maar vooral met zijn gezicht stond te dansen (jammie, dat dan wel). Voetenwerk van beiden dramatisch, er was iets compleet mis met Phillipe’s hold en hij danste de wals alsof hij met een tango bezig was. Mmmmnee, kan er niet over uit. Exit voor dat wijf please.

Jess & Nick – hiphop
Ah, die mooie hiphopmevrouw weer. Die maakt leuke dingen. Hammertime! Voelde me ineens weer 15 . Ik snapte de kritiek op Jess niet zo. Ik zie die onzekerheid eigenlijk ook niet, vind zelfs dat ze vaak haar partner wegdanst. Als die judges zo doorgaan wordt dan meiske vanzelf wel onzeker (maar gelukkig was daar Tante BonBon die Jess bij de meidengroepsdans speciaal even naar voren riep voor een zak wiedergutmachungscomplimentjes – Bonnie, please, wees eens niet zo doorzichtig ). Ik vond dat ze ontzettend lekker stond te dansen met haar Supremes-beehive – snel, hard, maar inderdaad vaak niet helemaal synchroon. Wat Nick betreft: niet zijn beste performance en zielig dat ‘ie een beetje ontdaan was, maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Cee en Ang3l een interkerkelijke rescuemissie aan het opstarten zijn (donaties in de witte envelopjes die deze week huis-aan-huis verspreid worden of op giro 666).

Meisjes groepsdans – Cell Block Tango/Chicago
Leuk hè, dat die meisjes in dat geLecode Beau Monde-paleisje (“a chandelier in every room!”) van Adam champagne mochten wegklokken. Net zoiets als je eerste schoolfeestje, met de hele brugklas in de tweekamerflat van de 23-jarige mentor/gymleraar, en dan stiekem in zijn slaapkamer gaan neuzen en giechelend ontdekken dat hij niet alleen sokken in zijn nachtkastje heeft liggen. Hi hi hi! De dans: veel te veel props, sommige meiden (Renee die er op een gegeven moment bijna afdonderde) konden daar duidelijk niet mee omgaan. Hoop gedoe, weinig dans. En, ik heb er al eerder over gezeurd… waarom moeten de groepsdansen van de meiden ALTIJD sexy/hoerig in de jazz/Broadway-stijl ? Kom eens origineel uit de hoek, doe eens een vette hiphop of iets klassieks of zo. Anyway… Jess vond ik dus zeker niet de beste, maar misschien zag BonBon vanuit de zaal iets wat wij op televisie niet zagen, voor mij sprongen vooral Ivy, Carly en Jessie eruit en verdwenen vooral Issi en Jessica compleet in de massa.

Ik ga maar geen voorspelling doen voor de bottom three, want die Aussies zijn wat dat betreft niet echt te pijlen, maar als ik het voor het zeggen had vliegen Don en Issi er vandaag gezamenlijk uit. Don heeft gewoon niet het vereiste niveau en Issi wordt steeds kleurlozer en verdwijnt naar de achtergrond.

Hopelijk zometeen een late lunch met de uitslag!

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 11-03-2010 10:34:48 ]
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:00:11 #132
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_79011280
Wat vreselijk!

Ik ben een paar maandjes totaal uit de roulatie en dan zie ik dat Australie al zoooo ver is!! Ik loop ontzettend achter en heb UK nog niet eens afgekeken. Sinds die nep-kanker dans heb ik mijn zin om te kijken totaaaal verloren. Erg he! Ik denk ik meld me maar even, en vind meteen 2 PMs van Malahide en Ang zo lief van jullie. Nou, ik ga alles downloaden, kijken en dan meld ik me weer. Kan wel even duren vind het helemaal niet leuk dat ik niet vanaf het begin alles lekker heb gevolgd..

Nou tot gauw dames en heren!!
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:48:09 #133
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_79013495
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef Saeramir het volgende:
Wat vreselijk!

Ik ben een paar maandjes totaal uit de roulatie en dan zie ik dat Australie al zoooo ver is!! Ik loop ontzettend achter en heb UK nog niet eens afgekeken. Sinds die nep-kanker dans heb ik mijn zin om te kijken totaaaal verloren. Erg he! Ik denk ik meld me maar even, en vind meteen 2 PMs van Malahide en Ang zo lief van jullie. Nou, ik ga alles downloaden, kijken en dan meld ik me weer. Kan wel even duren vind het helemaal niet leuk dat ik niet vanaf het begin alles lekker heb gevolgd..

Nou tot gauw dames en heren!!
Saertje
Welcome back hun .
Veel succes met inhalen en doe jezelf een plezier, laat UK maar gewoon zitten en begin direct met de Aussies!
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:53:44 #134
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_79013775
De performance show in een notendop:

Rhythm Nation: wel aardig, een soort Matrix meets Janet Jackson

niet-Beyoncé: had wel weg mogen blijven met dat vreselijke eurohouse-nummer. Had Matt niet even kunnen zeggen dat ze voortdurend voor de beat zingt en niet erop ?

Bottom three couples: Phillipe & Renee leek min of meer onvermijdelijk, Don & Issi meer dan terecht en Matt & Jessie... een van de middenmoters dus ook niet geheel verrassend.

Solo's:

Phillipe: tja, nee, mmm, niet helemaal. Wie dacht dat 'ie een ordinair Dmitrietje ging doen ??
Matt: Carlson van het Dak! Wat een ventje is het toch hè? Wel grappig.
Don:

Renee, Jessie, Issi: beetje van hetzelfde laken een pak, vond geen van de drie opvallend beter dan de andere twee.

Elimination: eindelijk luistert Australië naar mij. Christmas has come early.
Don en Issi, bye bye, ik vond jullie allebei top in de showcase, daarna was het niet veel soeps.

Dansen volgende week:

Jessica & Heath: Broadway en hiphop
Carly & Kieran: hiphop en ballroom
Renee & Phillipe: hiphop en ballroom (ha ha, daar probeerde hij slinks onderuit te komen, onder weer een ballroom. Ach nee, Phillipe is gewoon niet de snuggerste. Hoeft ook niet, hij heeft andere kwaliteiten ).
Jess & Nick: lyrical jazz en ballroom
Ivy & Robbie: Bollywood en contemporary (Bollywood! Met Robbie! En Ivy! )
Jessie & Matt: contemporary en jazz (dat ligt wel erg dicht bij elkaar, maar soit).

Zo, volgende week moet maar eens één van de Jessies eruit , ik kan ze nog steeds naamtechnisch niet uit elkaar houden. Ciao babes.

[ Bericht 13% gewijzigd door Malahide op 11-03-2010 13:59:17 ]
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:20:10 #135
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_79080213
Schattepetatten, het is al vrijdag... waar blijven jullie ???
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:29:00 #136
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_79080502
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:19 schreef Malahide het volgende:
SO YOU THINK YOU CAN DANCE AUSTRALIA TOP 14 PERFORM

Niet de beste show van het seizoen, al doen de judges hun gloeiende best om de argeloze kijker te laten geloven hoe geweldig dit hele seizoen is met de allerbeste dansers ooit en nog meer van dat soort clichés. Ligt het nou aan mij, of waren de judges in de eerdere seizoenen toch kritischer, eerlijker, realistischer? Nu lijkt elk punt van negatieve kritiek direct gecompenseerd te moeten worden door een overdreven grote struik veren in de reet over iets anders onbenulligs wat wel goed was .
Ik vind dat ook wel heel erg irritant worden. Ik vind het ook altijd best wel lullig voor de dansers van de voorgaande seizoenen. Zo van "jullie waren wel goed, maar deze dansers die zijn pas echt goed". Er zijn gewoon elk seizoen hele goede dansers bij PUNT. Ze zijn naar mijn idee ook veel minder kritisch.
quote:
Jongens groepsdans – Cool/West Side Story
-knip- Zucht, ik verlangde toch even terug naar de jongensgroepsdans van de showcase (cyborgs! rondvliegende semi-nakende torso’s en billen! Nick!!! Phillipe!!! Will (wie? Will! Van Grace!)).
Ik vond er eerlijk gezegd niet zo veel aan. Die 1e dans heb ik echt al 10x terug gekeken, zo leuk
quote:
Issi & Don – funky street latin salsamba of zoiets
Pruttel... ik begin een beetje genoeg te krijgen van dit duo. Don heeft denk ik het maximale bereikt wat we van hem mochten verwachten. Issi stapt niet over haar onzekerheden heen (deels helaas voor haar door haar tekortschietende partner en blessures) en qua combinatie lijkt het ook niet echt te klikken. Wat hun choreograaf al zei: de stukjes die ze apart deden waren nog wel aardig, maar alles in hold/samen was echt vreselijk. Alleen dat loodzware, geforceerde begin al, met die slechte draai en dodenspiraal. Ontzettend stijf en met dichtgeknepen poeperd gedanst , zag er werkelijk niks ‘streets’ aan en het was net zo funky als het verzamelde oeuvre van de Zangeres Zonder Naam. Bovendien ging het concept (de piccolo en het rijke kreng) volledig aan me voorbij, maar daar kunnen die kids niet veel aan doen natuurlijk. Enkeltje bottom three lijkt me terecht.
Helaas helaas, Don heeft gefaald. Ik baal er van, ik vond het zo tof dat hij in de top 20 zat, maar echt hele leuke dingen heeft hij na de showcase niet neergezet. Die draai aan het begin was idd echt niet om aan te zien. En geen 1 jurylid zei er iets over (terwijl ze vorige week zo'n drama maakt van Carly's hak die 5 seconden in dr jurk vast zat..)
quote:
Jessica & Heath – contemporary
Dit vond ik tegenvallend en het deed me helemaal niks qua emotie of ontroering. Ik blijf iets missen bij Heath, dat extra sprankje dat hem bijzonder zou maken. -knip-
Ik werd wel geraakt door deze dans (en de muziek ) Ik vond het erg goed gedanst en het concept kwam bij mij wel aan. Ik begin Heath steeds leuker te vinden.
quote:
Ivy & Robbie – paso doble
Godsallejezus, Robbie ! En Ivy! Ooooo, ik ben zo’n fan aan het worden van dit setje. Wat een geweldig wijf is Ivy toch op het podium. Ze gaat gewoon een ster worden, of dat als danseres is, of entertainer, of presentator… zij heeft het gewoon. Robbie… OMG. Dat baardje ! Maar wel ongelooflijk hoe hij daar stond te dansen. Ik had niet gedacht dat hij dit in zich had. Aan de ene kant was dit briljant. Zeer goed gedanst (tjak tjak and glide…..!), ook wel weer een originele choreo van Jason Gilkison. Aan de andere kant was dit natuurlijk zo fout en camp als de neten en dus smullen geblazen ! Woohoo, super! Ivy & Robbie rechtstreeks naar de Top 4 wat mij betreft!
(net nog een keer gekeken, goddamn wat lekker ha ha!).
Ivy en Robbie zijn echt de sterren van de show!! Wat een goede dans zeg. Eerst dacht ik, wat een raar nummer om de paso doble op te dansen, maar het is wel echt geniaal gedaan weer door Jason.Gilkison. Ik vind Ivy ook helemaal niet meer irritant sinds ze met Robbie danst. Ik zeg ook top 4!
quote:
Carly & Kieran – contemporary
Ik begin eerst met bitchen. Omdat het mag. “De strepen op de kubussen staan voor de verschillen in hun familieachtergrond.” (laat het even op je inwerken…). Right. Okay. Doen we. Weer zo’n concept dat niet echt uit de verf kwam. De muziek: vreeeeeeselijke versie van Ne me quitte pas door Sting (sowieso Sting ). Anti-bitch-mode: Debbie Ellis! Goede choreografe is zij zeg! Carly! Jeumig . Dat is toch wel een hele goede danseres hoor. Prachtige vormen maakt zij met haar lichaam, zo expressief, maakt elke beweging af, ontzettend muzikaal. Bij Kieran zag je duidelijk het gebrek aan techniek, maar hij was wel een goede partner voor haar. Toch heb ik het wel een beetje gezien met hem en dat is deels de schuld van Ang3l .
Ja wat een geklets met die kubussen. Dit concept kwam nog het slechtse uit de verf vind ik. Wel heel mooi gedanst, door idd vooral Carly. Ik heb eigenlijk niet zo veel naar hem gekeken
quote:
Jessie & Matt – jazz (toch?)
Wat een heerlijk setje zuinige designhomo’s die choreografen . Hadden we die al eens eerder gezien? Nou, ik vond dit wel een leuke, geinige performance eigenlijk. Zeer synchroon en strak gedanst. Jessie: die wordt elke week beter en beter. Matt daarentegen… tja. Hij is niet slecht, maar het lijkt net of hij iedere week hetzelfde doet. Wat natuurlijk onzin is, maar hij is niet echt een kneedbaar persoon door zijn specifieke uiterlijk. Hij heeft maar twee gezichtsuitdrukkingen, een soort manische lach/grimas en een gepijnigde blik, en die lijken dan ook nog heel veel op elkaar. Toch kijk ik niet op als hij fluitend in de Top 10 belandt…
Het was jazz ja Ik vond dit nou echt een leuke dans, op een lekker catchy nummer. Ik vind Jessie echt een mooie danseres, ze moet alleen nog steeds persoonlijk meer groeien. Ik vrees ook dat Matt ver komt, maar ik blijf het een freak vinden hoor
quote:
Renee & Phillipe – waltz
-knip-
wat een boring dans zeg, ik heb echt een hekel aan de wals Het was ook niet zo goed, beetje jammer...
quote:
Jess & Nick – hiphop
Ah, die mooie hiphopmevrouw weer. Die maakt leuke dingen. Hammertime! Voelde me ineens weer 15 . Ik snapte de kritiek op Jess niet zo. Ik zie die onzekerheid eigenlijk ook niet, vind zelfs dat ze vaak haar partner wegdanst. Als die judges zo doorgaan wordt dan meiske vanzelf wel onzeker (maar gelukkig was daar Tante BonBon die Jess bij de meidengroepsdans speciaal even naar voren riep voor een zak wiedergutmachungscomplimentjes – Bonnie, please, wees eens niet zo doorzichtig ). Ik vond dat ze ontzettend lekker stond te dansen met haar Supremes-beehive – snel, hard, maar inderdaad vaak niet helemaal synchroon. Wat Nick betreft: niet zijn beste performance en zielig dat ‘ie een beetje ontdaan was, -knip-
Ik vond dit eigenlijk wel leuk, lekker old school. Jess vond ik het zeker leuk doen, in haar karakter. En ja het was dan misschien niet helemaal synchroom, maar super slecht vond ik het ook niet. Voor Nick was het niet echt zn beste ding
quote:
Meisjes groepsdans – Cell Block Tango/Chicago
-knip- voor mij sprongen vooral Ivy, Carly en Jessie eruit en verdwenen vooral Issi en Jessica compleet in de massa.
Deze dans is mij eigenlijk totaal niet bijgebleven, behalve dan al dat geschuif met die tralies. Ik heb er weinig zinnigs over te zeggen
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:39:35 #137
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_79080912
En toen de resultshow... het was natuurlijk te verwachten dat de jury bij de 1e kans die ze hadden Don & Issi er uit zouden gooien. Wel terecht, maar zoals eerder gezegd erg jammer
Ik was trouwens wel verbaasd over Matt & Jessie in de bottom 3, ze komen toch niet helemaal over bij de Aussies.
quote:
Dansen volgende week:

Jessica & Heath: Broadway en hiphop
Carly & Kieran: hiphop en ballroom
Renee & Phillipe: hiphop en ballroom (ha ha, daar probeerde hij slinks onderuit te komen, onder weer een ballroom. Ach nee, Phillipe is gewoon niet de snuggerste. Hoeft ook niet, hij heeft andere kwaliteiten ).
Jess & Nick: lyrical jazz en ballroom
Ivy & Robbie: Bollywood en contemporary (Bollywood! Met Robbie! En Ivy! )
Jessie & Matt: contemporary en jazz (dat ligt wel erg dicht bij elkaar, maar soit).
Ach die sneaky Phillipe he Ik hoop dat ze nu een leuke ballroomdans krijgen. En ik ben ook heel errug benieuwd naar Robbie en Ivy met Bollywood, als 1 koppel er geknipt voor is, zijn hun het wel.
Ik vond dat laatste kaartje idd ook wel raar, contemparary en jazz willen nog weleens op elkaar lijken. Hoop dat de choreograven er rekening mee houden en 2 totaal verschillende dingen neer zetten.

Kan weer niet wachten tot volgende week
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  ESF Reporter vrijdag 12 maart 2010 @ 23:25:43 #138
87554 Cee
Welluk?
pi_79082705
Poepies, ik ben hier! Waarom komt deze show niet gewoon op een trage maandag of dodelijke dinsdag? Pffff.

Saeramir, welcome back! Gelukkig heeft SYTYCD UK je niet voor altijd af laten schrikken, het heeft bij mij ook een pm'etje of 2 gekost maar uiteindelijk ben ik gezwicht, heb ik de Aussies binnengehaald and I never looked back. Het seizoen vertoont hier en daar wat barstjes in mijn kijkgenot maar dat ligt meer aan het feit dat ik er gewoon de rust in m'n kont niet voor kan vinden om er voor te gaan zitten en alleen maar te kijken, nee, ik word veel te veel afgeleid door andere programma's en m'n laptop etc. etc. Volgende week gaat laptop uit, SYTYCD aan en niks anders.
Ja, m'n kleren dan. Die blijven ook aan.
Tenzij Nick gek gaat doen dan word ik wild.
Speaking of which...wat een dans was dat zeg. Ik werd er helemaal druk van, en dan heeft ie nog zo'n gek snorretje en het verhaal sloeg gewoon nergens op, ik zat te wachten op de karakteristieke Hammer dansjes. Dacht echt dat het exit zou zijn voor die twee maar thank God die Aussies zijn inderdaad niet te peilen, glansrijk door!

Ik vond de dans van Robbie/Ivy veruit de beste, geweldig, die agressie en Jason Gilkinson is gewoon een choreogod. Woah.

De Rhythm Nation dans vond ik erg tof! Ik houd daar van, dat strakke, old school futuristische (jaja mensen, wat een contradictie!) en synchroongroepdanserige. Heerlijk.

De weggebonjourde dansers, helemaal mee eens, ik ben nooit echt een Issy Izzie Issi (of hoe je het ook spelt) fan geweest, Don vond ik wel aardig maar heeft z'n potential bij de deur laten staan toen ie het programma binnenkwam. Of hij had gewoon niet meer potential dan hij liet zien. Anyway, good riddance, op naar de volgende week.

Ze lieten tijdens het afscheidsfilmpje nog een stukje met Gaz zien en toen kreeg ik nog wel een steek in m'n hart en een kriebel in m'n buik.

OH OH TROUWENS, mensen, Lady GaGa komt naar Nederland met haar Monster Ball tour en ik heb kaartjes en weet je wie er dans tin de Monster Ball tour? Nee? Nee? Nee? Ja!
Mark Kanemura!
Of was het Kanemuro?
Galileo galileo galileo figaro!
  zondag 14 maart 2010 @ 18:14:20 #139
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79135738
Don & Issi
Nee. De choreograaf zei al dat de partnerstukken het moeilijkste voor ze zouden zijn… en wham, meteen het begin in de draai heel shakey en… hmmz, gewoonweg slecht. Good Job? Good attempt? Zeg, we zitten halverwege… an ATTEMPT is just not good enough at this point!

Heath & Jessica
Mooi. Niet de mooiste contemporary van dit seizoen, maar zeker mooi (incl de muziek).

Robbie & Ivy
Ik dacht dat gaat ie nooit flikken.. en toen het begon dacht ik ook: Nee. Zij lijkt zoveel groter en massaler dan hij. Maar vanaf de sprong dacht ik “Whooh… maybe you CAN pull this off!”. And he did, meer dan dat. Nice nice nice. (En toch gaat zij hem opvreten).

Kieran & Carly
Ok je kunt dingen ook te veel betekenis WILLEN geven en uitleggen (“De blokken staan voor hun beide families en ik hoop dat je ziet dat als ze samen dansen dat dan de choreografie verandert en…. Bla bla STFU”). Ik vond de dans desalniettemin (love that word) mooi, zeker een bepaalde lift van hem bij haar als ze bij haar blok is. Nice! (Maar uit de dans … en meteen is Kieran een kwispelend tandeloze puppy).

Matt & Jessica
Het was niet slecht, maar het deed me niks. Matt mag van mij ECHT ophouden met gekke bekken trekken. Ik word er moe van. Maar volgens mij heeft ie heel veel fans. En zij…. Ja, goed, oke. Maar ze doet me niks. Hij irriteert me, zij doet me niks… dus ja, wat ze zeggen: Jessie outshined Matt. Daar ben ik het dus mee eens

Mister Tall Dark and Fucking Sexy & The Ugly Duckling
De choreografe is eng. Die lippen! Nowhere near ready… en zo zag het er ook uit helaas. Het gaf mij het gevoel van een echtpaar wat geoefend heeft voor hun openingsdans bij hun huwelijk. Zenuwachtig, geen geweldige lifts en moeilijkheden. De dans zelf zag er echt helemaal niet moeilijk uit, heel standaard wals. Het leek echt bijna alsof ik dit ook zou kunnen (LIJKT). Niet vloeiend, en de lifts die er in zaten waren echt minimaal uitgevoerd. I love these two… maar nee.

Mister I wanna eat you for breakfast & Jess
Nick Baby… I know how you feel. Ik heb hetzelfde en ik doe al ruim 7 jaar hiphop. Zaken als The Running Man komen voor sommigen geheel natuurlijk, en anderen gaan hem wiskundig in stapjes opbreken en komen er NIET meer uit. Old Skool hiphop is heel erg “Je hebt het door of je hebt het niet door en je gaat je dan enorm frustreren omdat het zo simpel lijt maar het je toch niet lukt”. Echter, ALS je het eenmaal door hebt die beweging…. Dan gaat ie ook nooit mee weg. Dat gezegd hebbende… vond ik het nog best goed gaan. Ik vraag me alleen af of best goed het gaat redden in deze fase van de wedstrijd.

Vanavond na de bios de finale kijkn
L'Amour menaçant:
  zondag 14 maart 2010 @ 18:19:13 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79135941
Toch nog ff snel skippend gekeken.
ZEER eens met de bottom 2 van de mannen..... die 2 mogen er beide uit van mij.
Erg blij dat mijn schatje door is want dat ha dik niet verwacht, had hem in de bottom 3 verwacht.
Don.... had vorige weke al moeten gaan. het was tijd.

Meisjes.... gene idee of ik he er mee eens ben. Had ook Jessica mogen zijn.
L'Amour menaçant:
  zondag 14 maart 2010 @ 21:47:19 #141
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_79146879
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:29 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vond er eerlijk gezegd niet zo veel aan. Die 1e dans heb ik echt al 10x terug gekeken, zo leuk
quote:
Die draai aan het begin was idd echt niet om aan te zien. En geen 1 jurylid zei er iets over (terwijl ze vorige week zo'n drama maakt van Carly's hak die 5 seconden in dr jurk vast zat..)
Tja, de willekeur viert hoogtij momenteel. Of zou het zijn omdat ze (misschien op basis van de repetities) al besloten hadden dat Don en Issi er zouden uitvliegen als ze in de bottom three terecht zouden komen, en ze daarom zo 'lief' werden behandeld?
quote:
Wel heel mooi gedanst, door idd vooral Carly. Ik heb eigenlijk niet zo veel naar hem gekeken
Same here. Zij trok veel meer mijn aandacht dan hij.
quote:
wat een boring dans zeg, ik heb echt een hekel aan de wals Het was ook niet zo goed, beetje jammer...
De wals kan een supermooie dans zijn, als 'ie eens wat klassieker uitgevoerd werd bij SYTYCD. De choreografen geven er meestal een bepaalde 'vrije' twist aan die naar mijn mening weinig toevoegt. En dit was gewoon prutswerk van een hele slechte choreografe.
  zondag 14 maart 2010 @ 21:56:55 #142
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_79147494
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:25 schreef Cee het volgende:
Poepies, ik ben hier! Waarom komt deze show niet gewoon op een trage maandag of dodelijke dinsdag? Pffff.
Meid, kvint heerlijkk!! Woensdag = dagje. Ben ik óf de hele dag vrij of ik kom om 18u thuis en dan ga ik er 's avonds lekker voor ziiten. !!
quote:
Volgende week gaat laptop uit, SYTYCD aan en niks anders.
Ja, m'n kleren dan. Die blijven ook aan.
Tenzij Nick gek gaat doen dan word ik wild.
Dan slingeren de slipjes door de kamer in huize Cee als ik het goed begrijp ?
quote:
Ze lieten tijdens het afscheidsfilmpje nog een stukje met Gaz zien en toen kreeg ik nog wel een steek in m'n hart en een kriebel in m'n buik.
Aaah Gaz... ik mis die lobbes ook wel een beetje hoor.
quote:
OH OH TROUWENS, mensen, Lady GaGa komt naar Nederland met haar Monster Ball tour en ik heb kaartjes en weet je wie er dans tin de Monster Ball tour? Nee? Nee? Nee? Ja!
Mark Kanemura!
Of was het Kanemuro?
Galileo galileo galileo figaro!
Ooooh Mark Kanemura? Nu ga ik zéker bij het Gelredome rondhangen.
Volgens mij was ik de enige fan van Markie hier op Fok! Of schreven we toen nog niet zo gezellig? Of lurkte ik toen alleen maar?
  ESF Reporter zondag 14 maart 2010 @ 22:07:39 #143
87554 Cee
Welluk?
pi_79148236
Volgens mij beide, Mal! Ik doel daarmee op de Mark Kanemura Galileo Galileo Figaro vraag.
Op youtube kan je clips vinden van de Monster Ball tour waarin Mark te zien is (o.a. tijdens Alejandro, dan gaat hij eerst met GaGa viezelevoozelen en aan het eind van het nummer met een andere male danser).
Mrrrowr.
  zondag 14 maart 2010 @ 22:09:18 #144
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_79148354
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Robbie & Ivy
Ik dacht dat gaat ie nooit flikken.. en toen het begon dacht ik ook: Nee. Zij lijkt zoveel groter en massaler dan hij. Maar vanaf de sprong dacht ik “Whooh… maybe you CAN pull this off!”. And he did, meer dan dat. Nice nice nice. (En toch gaat zij hem opvreten).
Ik vind het zo'n tof menneke. Eerst had ik toch een beetje met die freaky tandjes, maar hij is echt zo goed. Hij spreekt mij persoonlijk meer aan dan bv. zo'n Jacob Karr van het laatste USA-seizoen, die ongetwijfeld technisch veel beter was en véél hoger kon springen (en dat dan ook tot vervelens toe deed ). Ik weet nog niet of zij hem gaat opvreten. Ze zullen nog maar één week samendansen denk ik? En daarna gaan ze allebei door tot het eindje!
quote:
(Maar uit de dans … en meteen is Kieran een kwispelend tandeloze puppy).
Het is een ongelooflijk sjembekkie. Z'n oogjes staan ook zo dicht bij elkaar.
quote:
Mister Tall Dark and Fucking Sexy
Hands off biatch, he's mine
quote:
De choreografe is eng. Die lippen! Nowhere near ready… en zo zag het er ook uit helaas. Het gaf mij het gevoel van een echtpaar wat geoefend heeft voor hun openingsdans bij hun huwelijk. Zenuwachtig, geen geweldige lifts en moeilijkheden. De dans zelf zag er echt helemaal niet moeilijk uit, heel standaard wals. Het leek echt bijna alsof ik dit ook zou kunnen (LIJKT). Niet vloeiend, en de lifts die er in zaten waren echt minimaal uitgevoerd. I love these two… maar nee.
100% frustratie en onzekerheid, dat was het gewoon. Net of deze twee zo'n betrekkelijk eenvoudige choreografie niet redelijk geloofwaardig zouden kunnen uitvoeren. Ben je klaar mee, met een choreografe die met haar gelnagels de poten onder je stoel wegkrast en dan ook nog on camera letterlijk en figuurlijk een lelijke grote muil heeft. Laten we hopen dat die feeks heel ver weg vliegt met haar bezemsteel en in een zooitje hoogspanningskabels verstrikt raakt .
  zondag 14 maart 2010 @ 22:12:00 #145
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_79148577
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:07 schreef Cee het volgende:
Volgens mij beide, Mal! Ik doel daarmee op de Mark Kanemura Galileo Galileo Figaro vraag.
Op youtube kan je clips vinden van de Monster Ball tour waarin Mark te zien is (o.a. tijdens Alejandro, dan gaat hij eerst met GaGa viezelevoozelen en aan het eind van het nummer met een andere male danser).
Mrrrowr.
Eerst met Gaga flikflooien en dan tegen een ander dansding rijden? Dat moet ik zien...
En Gaga die in de nieuwe clip met Bejonsjee ook al met een dieseldyke staat te bekken...
ik zou er helemaal sexually confused van raken
  ESF Reporter zondag 14 maart 2010 @ 22:14:21 #146
87554 Cee
Welluk?
pi_79148740
Lezen jullie trouwens televisionwithoutpity.com? Al jaren een van m'n favoriete tv-serie websites/forums. Met een hele sectie speciaal gewijd aan SYTYCD USA. Daar kan je altijd lekker up to date blijven van wat de dansers van de vorige seizoenen heden ten dage allemaal uitvreten.
  maandag 15 maart 2010 @ 18:45:55 #147
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_79179065
Twitter van Nigel:
quote:
Shocking changes to SYTYCD this Season. Shocking but GREAT. I hope I will be able to reveal them soon. I need all the pieces in place first.
Nou, 't zal me wel weer wat worden . Alle 'veranderingen' tot nu toe zijn niet zo goed uitgevallen. En als bij Nigel iets 'shocking' is, dan loopt het meestal met een sisser af...
  maandag 15 maart 2010 @ 21:14:08 #148
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_79185976

dinsdag 16 maart 2010 @ 08:19:32 #149
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79198235
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:14 schreef Malahide het volgende:

[ afbeelding ]
*pets Mala op de vingers*

Gay!
Mine!
L'Amour menaçant:
  dinsdag 16 maart 2010 @ 17:49:02 #150
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_79218540
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 08:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

*pets Mala op de vingers*

Gay!
Mine!
Christian!
Mine!