abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:10:14 #101
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78701112

You cheated on me with choreography.
  donderdag 4 maart 2010 @ 08:15:45 #102
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78717761
Ik merk dat tvtorrents, die normaal hele snel is, SYTYCD AU niet zo belangrijk vind Staat er steeds erg laat op.

*verder zoek, vind en klik*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 4 maart 2010 @ 09:12:14 #103
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78718716
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 08:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik merk dat tvtorrents, die normaal hele snel is, SYTYCD AU niet zo belangrijk vind Staat er steeds erg laat op.

*verder zoek, vind en klik*
Immortalseed is the place to be!
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:10:17 #104
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78741864
Ik gaat 'r 's ff voor zitten

Hij begint met Nick en ik denk meteen al "Oh god I wanna fuck you senseless:"
Af Angel, AF. KOEST!!!
L'Amour menaçant:
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:15:26 #105
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78742075
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:31 schreef Malahide het volgende:

Grace & Nick – hip hop
Holy F-ing christ wat kan die Nick lekker nasty dansen zeg voor zo'n bible-boy. I was suprised. Pleasantly! Damn lekker grindy raunchy rough stoer. Geil stout Christenhertje indeed! Niiiiiice. Grace iets minder rough 'n ruggid, maar ook netjes!

I need a cold shower. Op naar de volgende!
L'Amour menaçant:
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:25:55 #106
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78742625
quote:
Carly & Kieran – wals
Nou dat met die jurk was idd goed opgelost. Hup kick-kick in de lift en los. Vond het reuze meevallen. She handled it well. Ze moet wel d'r bek houden verder. Bambi-bimbo-zoete stem "Thank yoooouuuu". Maar goed, hij ook, want hij praat alsof ie z'n kunstgebit vergeten is.
L'Amour menaçant:
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:31:43 #107
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78742897
quote:
Jess & Doug – jazz
Idd, wat een botoxface heeft die Adam Williams Ik vond de dans niet veel. paste niet bij het nr (Ladyhawke!) en ik vond de lifts.... "laboured". Duurdn te lang. Plus: die armen-in-elkaar-draai move naast elkaar zit er nu voor de fucking DERDE keer in meneer Adam Williams. Stop recycling!
L'Amour menaçant:
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:40:21 #108
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78743315
quote:
Renee & Phillipe – contemporary
Ik zag het plaatje hierboven al staan dus ik ging klaarzitten met een handdoekje Lekkere (maar beetje oude) kop, lekker accent, lekker lijf, mooi gebruind, en heerlijk haar. Hoppa! De dans deed me wat een die van Kameron & Lacey denken van USA en dat is 1 van mijn favoriete dansen. Vond deze net iets minder, maar zeer zeker mooi. Renee! En Phillipe .... hiphop... buiten z'n genre.... buitengewoon knap! En daarmee bedoel ik meer dan "het was goed AANGEZIEN je buiten je genre danste", maar "dit was erg goed, en nog eens extra goed omdat je buiten je genre danste"
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter donderdag 4 maart 2010 @ 19:53:22 #109
87554 Cee
Welluk?
pi_78743963
Ik heb het veels te druk op woens- en donderdag om snel te kunnen reageren op SYTYCD AU. Maar ik kijk en lees wel mee hoor mensen! Moet alweer weg maar heb net de uitslag gezien. Zal nog niks spoileren want Ang3l zit er nog middenin.

Maar, ook ik, wil Nick senseless rampetampen.

En woeiiiiii Adam Lamberrrrrt
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:54:54 #110
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78744043
quote:
Jessica & Heath – tango
Leuke muziekkeuze voor een tango. Soms leuke poses. That's it. Mwa.
L'Amour menaçant:
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:56:34 #111
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78744108
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:53 schreef Cee het volgende:

AF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar bedankt voor het nog niet spoileren
L'Amour menaçant:
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:03:24 #112
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78744442
quote:
Jessie & Matt – hip hop
Hmmz. Neh. Meer jazz dan hiphop. Didn;t work for me. Alsof ze meer bezig waren met kleding afrukken dan dansen.
L'Amour menaçant:
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:11:04 #113
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78744815
quote:
Issi & Don – contemporary
Ik hou van Sarah Boulter, maar dit.... nee. En ik denk dat het idd door de aangepaste choreografie lag vanwege Issi. Plus dat ik vind dat Don zijn tijd gehad heeft nu. Time to go. Nu Phillippe is geweest kan ik de opmerkingen "Denk er aan, dit is een b-boy, uit z'n genre" niet zo goed meer verdragen.
L'Amour menaçant:
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:19:27 #114
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78745223
quote:
Ivy & Robbie – jazz
Hmmz. Hmm. Huh. Ja. Hmm. Tja. Misschien had ik te hoge verwachtingen a.h.v. wat er geschreven stond hier, maar..... hmmz. Iets te veel gedoe met de tafel en iets te weinig dans. Plus... wiebelige lifts. Leuk dat HIJ gelift werd, maar ook die waren wiebelig. Toch blijven die 2 een van m'n favorieten.

Die ene lift van haar waarbij ze hem over de schouder wierp.... ik had het gevoel dat die niet helemaal gepland ging. Dat hij eigenlijk viel en het rollen het opvangen van een foutje was eerlijk gezegd Blijkbaar niet, want er werd verder niet over gerept.
L'Amour menaçant:
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:14:49 #115
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_78748026
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:10 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een appetijtelijke man

Dat gezicht van Nathalie er ook bij
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:33:54 #116
29275 BlaBlub
pi_78748969
Ik ben eigenlijk wel blij met de uitslag, ondanks dat de jury het niet eens is met het stemgedrag van Australie. De 2 mensen die ik zat was zijn er nu uit.
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:50:54 #117
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78749880
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:53 schreef Cee het volgende:
Ik heb het veels te druk op woens- en donderdag om snel te kunnen reageren op SYTYCD AU. Maar ik kijk en lees wel mee hoor mensen! Moet alweer weg maar heb net de uitslag gezien. Zal nog niks spoileren want Ang3l zit er nog middenin.

En woeiiiiii Adam Lamberrrrrt
Gaan jullie maar met z'n tweeën Nicky ontmaagden en een one way ticket naar het Vagevuur bezorgen, dan mag Phillipe wel even down under bij mij .
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:54:08 #118
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78750043
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:19 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Hmm. Huh. Ja. Hmm. Tja. Misschien had ik te hoge verwachtingen a.h.v. wat er geschreven stond hier, maar..... hmmz. Iets te veel gedoe met de tafel en iets te weinig dans. Plus... wiebelige lifts. Leuk dat HIJ gelift werd, maar ook die waren wiebelig. Toch blijven die 2 een van m'n favorieten.

Die ene lift van haar waarbij ze hem over de schouder wierp.... ik had het gevoel dat die niet helemaal gepland ging. Dat hij eigenlijk viel en het rollen het opvangen van een foutje was eerlijk gezegd Blijkbaar niet, want er werd verder niet over gerept.
Dat wiebelige van de lifts (vooral de laatste) klopt wel. Die 'over de schouder'gooi: daarvan dacht ik eerst ook dat het een misser was, maar na een paar keer terugkijken zie je toch wel dat het zo gepland was .
Ik vind het nog steeds vooral een superperformance en dat er dan wat danstechnische schoonheidsfoutjes in zaten... soit. Ik vind ze beide zulke ongelooflijk personalities op het podium .
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:58:04 #119
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78750253
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:12 schreef Malahide het volgende:

[..]

Immortalseed is the place to be!
Ik heb geen invitation code.
L'Amour menaçant:
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:10:27 #120
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78750804
Zo dan, die Aussies zijn wel dom aan het stemmen hoor. Ze kiezen alleen voor de allerbeste performances van de avond én voor de grote mislukkelingen. Ben je zwaar de lul als je middenmoter bent . De enige waar ik niet van schrok waren Doug & Jess, maar Carly & Kieran en Grace & Nick? Mmmm. Het was wel duidelijk dat de judges liever Matt & Jess, Heath & Jessica en misschien zelfs Don & Issi voor zich hadden gekregen.

Maar goed, Nick en Jess heel duidelijk de beste solo's, dus terecht door. Wie mijn posts leest weet dat ik ben omdat Dougiemate eindelijk gaat wieberen. Meine Güte, die solo... negen sprongen! Ik heb ze geteld. Negen sprongen in dertig seconden (nou ja, acht sprongen en een radslag...). Bagger, dat was het. Aangezien ik Grace té wacky begon te vinden zal ik haar ook niet echt missen. Ben geen fan van Carly, maar vond dat ze deze week niet netjes werd behandeld door de judges dus you go girl!

Nieuwe koppel: Jess & Nick! Met hip hop! Ooooohh, dat moet toch goed worden, of niet?

En dan deze nog: twee groepdansen volgende week. De jongens West Side Story, de meisjes Chicago... nee hè? Toch niet wat ik denk...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:13:58 #121
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78750939
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb geen invitation code.
Oh da's jammer. Ik wilde je er een sturen maar ik heb niet genoeg credits om dat te mogen doen omdat ik nooit iets upload .
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:25:49 #122
29275 BlaBlub
pi_78751534
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:10 schreef Malahide het volgende:
Zo dan, die Aussies zijn wel dom aan het stemmen hoor. Ze kiezen alleen voor de allerbeste performances van de avond én voor de grote mislukkelingen. Ben je zwaar de lul als je middenmoter bent . De enige waar ik niet van schrok waren Doug & Jess, maar Carly & Kieran en Grace & Nick? Mmmm. Het was wel duidelijk dat de judges liever Matt & Jess, Heath & Jessica en misschien zelfs Don & Issi voor zich hadden gekregen.

Maar goed, Nick en Jess heel duidelijk de beste solo's, dus terecht door. Wie mijn posts leest weet dat ik ben omdat Dougiemate eindelijk gaat wieberen. Meine Güte, die solo... negen sprongen! Ik heb ze geteld. Negen sprongen in dertig seconden (nou ja, acht sprongen en een radslag...). Bagger, dat was het. Aangezien ik Grace té wacky begon te vinden zal ik haar ook niet echt missen. Ben geen fan van Carly, maar vond dat ze deze week niet netjes werd behandeld door de judges dus you go girl!

Nieuwe koppel: Jess & Nick! Met hip hop! Ooooohh, dat moet toch goed worden, of niet?

En dan deze nog: twee groepdansen volgende week. De jongens West Side Story, de meisjes Chicago... nee hè? Toch niet wat ik denk...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij stemmen de Aussies echt alleen op personality ofzo. Ik weet niet wat het is.Ze stemmen iig niet op de slechtste dat is wel duidelijk

Ik denk dat de jury vooral Don naar huis wil hebben. Ze denken dat hij het maximale eruit heeft gehaald. Ik denk dat eerlijk gezegd ook, maar ik hoop dat hij volgende week gewoon een retegoede ballroom gaat dansen!! Hopelijk hoeft die ook niet meer zo voorzichtig te doen met Issi, want dat belemmerd hem en de dans die ze doen heel erg.

Die solo van Doug sloeg inderdaad helemaal nergens op. Had echt niks met dansen te maken hoor Aan Grace zat ik me alleen maar te irriteren met dr gekke-bekken-show van haar. Dus echt beter dat ze er uit zijn

Naar het nieuwe koppel ben ik echt heel benieuwd. Echt een super mooi en leuk setje samen!

Tyce kan echt niks meer goed doen
  ESF Reporter donderdag 4 maart 2010 @ 22:31:07 #123
87554 Cee
Welluk?
pi_78751842
Neeeeeeee niet recyclebitch, zeg dat het niet zo is.
Als hij de cancerdance weer gaat oprakelen krijgt hij een one way ticket to hell. Maar, we weten nog niet of recyclebitch überhaupt komt dus laten we nog niet op conclusies gaan jumpen en zo.

Ik vond eerlijk gezegd de rararomana Robbie/Ivy dans niet zo ongelofelijk amazing als dat de jury (en het publiek) deed overkomen. Inderdaad zoals Ang3l zei, te veel gedoe met dat lopend buffet en veel aanlopen naar sprongen en lifts, die vervolgens niet zo spectaculair waren en de syncho-passen tussendoor waren oké maar niet heel erg spannend? Toch, de kleding + het nummer + de leuke combi zorgde ervoor dat ik toch wel weer met m'n vuistjes in de lucht mee zat te rarara ah ah roma romana-en.

JASON wat had je aan, gast!

Ang3l, kunnen we een ploegendienst houden voor wat betreft Nick?
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:45:17 #124
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78752632
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef Cee het volgende:
Neeeeeeee niet recyclebitch, zeg dat het niet zo is.
Als hij de cancerdance weer gaat oprakelen krijgt hij een one way ticket to hell. Maar, we weten nog niet of recyclebitch überhaupt komt dus laten we nog niet op conclusies gaan jumpen en zo.
Stel je voor zeg, de cancerdance weer recycelen... ff kijken: Carly & Kieran hebben contemporary , Jessie & Matt jazz . Jessica & Heath ook contemporary... bind die mooie blonde krullen maar vast op meid. OMG, we doen net alsof Tyce al geland is in Australië .
quote:
Ik vond eerlijk gezegd de rararomana Robbie/Ivy dans niet zo ongelofelijk amazing als dat de jury (en het publiek) deed overkomen. Inderdaad zoals Ang3l zei, te veel gedoe met dat lopend buffet en veel aanlopen naar sprongen en lifts, die vervolgens niet zo spectaculair waren en de syncho-passen tussendoor waren oké maar niet heel erg spannend? Toch, de kleding + het nummer + de leuke combi zorgde ervoor dat ik toch wel weer met m'n vuistjes in de lucht mee zat te rarara ah ah roma romana-en.
Nouhou!!! Allejezus, het was toch gewoon superentertaining ja? Oh, dat vond je eigenlijk ook wel. En Gaga... ik gaga geen 80 ballen neertellen om heur live op een videoscherm te zien in het Gelredome, maar elke Gagafix is welkom.
quote:
JASON wat had je aan, gast!
Zou hij zelf de boorden van zijn shirts inscheuren ? En zou 'ie dat hoedje stiekem van Matt gestolen hebben toen ze een beetje ondeugend aan het jongensdollen waren in de kleedkamer ?
quote:
Ang3l, kunnen we een ploegendienst houden voor wat betreft Nick?
Vraag dan meteen ff aan Phillipe of 'ie van night shifts houdt.
  ESF Reporter donderdag 4 maart 2010 @ 22:50:49 #125
87554 Cee
Welluk?
pi_78752880
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:45 schreef Malahide het volgende:

En Gaga... ik gaga geen 80 ballen neertellen om heur live op een videoscherm te zien in het Gelredome,
Ik wel, ik denk dat ik zelfs als een klein kind stampvoetend ga "bwooeeehhhoooeehhh mamaaaaa"-en als ik geen kaartjes te pakken krijg.

Phillippe doet niet aan night shifts, maar het is wel een day care persoon en aangezien hij een Ozzie is en het bij hem nacht is als het hier dag is nou dan weet je het wel he Mallie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')